Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 18:12:07 GMT 1
Solen havde ikke for alvor varmet Skotland op endnu, men det var ikke grunden til, at hårene rejste sig over hendes hud, da Ailis fingre vandrede op til planeterne. Summer fugtede læberne og kastede et blik over hendes ansigt, dvælede ved de mørke øjne.
"Orv, det var da ellers lidt af et spørgsmål," svarede hun med et grin. "Noget cool. Uh, som en vandmand. Uh, uh, eller et får! Vidste du, at de har næsten 360 graders syn. Hvad."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 18:26:35 GMT 1
Ailis så lidt forundret på Summer og glemte lidt, at hun havde hånden hvor hun havde. Et lidt finurligt smil gled over hendes læber og hun klemte øjnene lidt sammen, som hun så lettere uudgrundeligt på Summer.
"Min patronus er et får."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 18:51:37 GMT 1
Øjenbrynene røg lidt opad over dén information, som ærligt talt var noget af det sejeste, hun havde fået at vide om Ailis indtil videre. Og ikke kun, fordi hun kunne fremmane en patronus.
"Seriøst? Jeg elsker får," svarede hun med et skævt smil. "Men jeg har også altid været lidt for begejstret for dyr, hvor mange af dem finder en samkønnet mage. Ligesom delfiner. Eller fjordterner."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 19:51:18 GMT 1
Ailis hævede endnu engang øjenbrynene lidt og så endnu engang lidt forundret på hende, som hendes mellemgulv gav en lille flaksen. Hun fugtede læberne og så interesseret på Summer.
"Gør de? Det anede jeg ikke."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 20:00:24 GMT 1
Summer nikkede lidt og var lidt overrasket over, at Ailis så ud til rent faktisk at finde hendes unytte viden interessant. Endelig kom alle timerne med tilfælde dyredokumentarer hende til gode.
"Mh," lød det bekræftende fra hende. "Der er en del pattedyr, der gør det faktisk. Flere, end man skulle tro. Men forskningen er blevet undergravet af forskellige interesseorganisationer i evigheder."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 20:20:58 GMT 1
Det var ny information, men Ailis kom til at smile en anelse over den. Ubevidst strøg hendes fingre lidt mod Summers knæ, hvor de var endt, mens den anden hånd vippede coladåsen lidt frem og tilbage i græsset.
"Det kunne jeg forestille mig," konstaterede hun. "I det mindste er vi nogen, der alligevel ved, at det er helt naturligt."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 20:31:43 GMT 1
Modsat Ailis, var Summer hyperbevidst om fingrene over sit knæ, der fik maven til at tumle lidt. Og gjorde det ærligt talt lidt svært ikke at tænke på, da de havde været længere oppe natten forinden.
"Jeg ved heller ikke, hvor den anden idé kommer fra," svarede hun, men dvælede ikke ved emnet.
"Jeg har aldrig set en patronus."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 20:50:49 GMT 1
Ailis endte med at trække knæene lidt op til sig og foldede armen med colaen ind over dem, så hun kunne hvile kinden mod den. Hun smilede lidt over ordene.
"Jeg vil godt vise dig det, en dag, hvor jeg ikke har tømmermænd," konstaterede hun - selvom hun også lige nu havde andre årsager til at tænke, at det ikke var så nemt at fremmane den.
"Har du prøvet selv?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 20:58:46 GMT 1
Der var en del ting, Ailis viste hende efterhånden og nogle ville måske finde det en smule intimiderende, men Summer mødte det hele med begejstring. "Gerne," indskød hun, nærmest før Ailis var færdig med at tale og hun var klar til at ryste på hovedet, da spørgsmålet faldt.
"Nej, det er FUT. Og jeg er ikke sytten, så ingen magi uden for undervisningen til mig."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 21:19:55 GMT 1
Ailis havde det med at glemme at Summer blev vejleder og blev mindet om det nu. Måske var hun en af de eneste, der ikke brugte magi udenfor undervisningen, men det undlod hun at sige. Eller. Sådan da.
"Ah, ja," konstaterede hun og klemte fingrene lidt drillende sammen om Summers knæ, før hun trak hånden lidt til sig. "Så kan jeg nok heller ikke vise det."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 21:29:36 GMT 1
Summer kom til at grine lidt over drillerierne og rystede på hovedet. "Ja, for det ville jo være noget værre noget, hvis du brød reglerne i mit nærvær," bemærkede hun. Det var trods alt ikke engang et døgn siden, at hun havde fanget hende til en fest efter sengetid.
Hun fortsatte i næsten samme åndedræt. "Hvornår har du fødselsdag?"
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 17, 2020 21:39:40 GMT 1
Ailis smilede et ulvesmil og så ikke fortrydende ud, selvom der måske nok var en del, hun burde fortryde. Hun løftede hovedet fra armen igen.
"Den tyvende august."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 17, 2020 21:54:15 GMT 1
Der var selvfølgelig lidt til, men det gjorde det samtidig også mere imponerende, at hun kunne fremmane en patronus. Summer smilede skævt til hende.
"Så ser det ud til, at jeg må lokke dig til et regelbrud mere," konstaterede hun og lænede sig frem mod hende.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 18, 2020 20:12:04 GMT 1
Ailis kom til at blotte tænderne lidt over Summer og lænede sig selv en anelse frem, da grævlingen gjorde det samme. Hun havde næsten helt glemt den trykkende hovedpine og de moralske tømmermænd, hvilket i sig selv var temmelig imponerende. Men det var åbenbart den effekt Summer havde.
"Jeg er en dårlig indflydelse på dig," konstaterede hun lavmælt, ikke for første gang.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 18, 2020 20:49:41 GMT 1
Det var en helt anden Ailis, hun sad over for nu, end dén hun var dumpet ned over for til morgenmaden. Og for Summer, der bare gerne ville se hende smile, var det lidt af en høj.
"Du har for høje tanker om dig selv," svarede hun med et glimt i øjet og lod sig dumpe ned på ryggen, selvom jorden stadig var kølig under hende. Blikket endte helt naturligt på himlen over dem, men det vandrede snart tilbage til den mørkhårede pige, der fik det til at trække lidt i hendes mundvige.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.