Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 15, 2020 23:10:09 GMT 1
Summer blinkede lidt over den direkte tilgang, men hun var egentlig ikke overrasket over, at det var sådan Ailis gik til værks. Hun huskede levende den dag i krypten og havde desuden set hende på banen.
"Fordi jeg havde lyst," svarede hun ærligt og trak på skuldrene. "Jeg havde tænkt over, hvordan det mon ville være. Og lige i det øjeblik virkede det, som om du ville være cool med, at jeg gjorde det."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 14:14:02 GMT 1
Ailis' blik var halvt på Summer, mens hun sippede til colaen og hun nikkede en anelse. Hun havde efterhånden nogen erfaring med nysgerrige veninder.
Hun lagde af samme grund ikke mere i det og rettede blikket mod søen igen.
"Jeg havde ingen klager," medgav hun derfor også, uden helt at vide, hvad hun ellers skulle sige.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 17:17:14 GMT 1
Summer anede ikke, hvilke erfaringer Ailis havde eller hvad det fik hende til at tænke om hendes bevæggrund. Hun kastede bare et blik på hende, mens hun så væk og overvejede, om hun mon tænkte på den anden pige. Tanken fik det til at gøre lidt ondt i maven.
"Men altså, hvis du hellere bare vil være kun venner..."
Hun trak på skuldrene og trak en karamel ud af lommen som om hendes hjerte ikke slog lidt hårdere ved emnet. Blikket faldt til den, mens hun pakkede den ud af det knitrende papir.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 20:09:29 GMT 1
Det næste kom som en overraskelse og det afslørede sig på hendes ansigt, som hun så over på Summer. Og i et øjeblik var hun helt tom for ord, som hendes tømmermændsramte hjerne prøvede at følge med. I sidste ende stoppede hun op og rakte ud efter Summers hånd for at få hende til at standse også.
Blikket gled undersøgende over den anden pige, mens brynene trak sig lidt sammen. "Kan du godt lide mig?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 20:16:22 GMT 1
Karamellen var kun lige fundet ind i kinden, da Ailis' blide berøring fik hende til at stoppe. Blikket fandt tilbage til de mørke øjne, næsten spørgende, før spørgsmålet sendte Summers bryn i vejret.
"Ja," svarede hun. "Øhm, det troede jeg da... Nå, men.. Ja. Det håber jeg, er ok."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 20:37:45 GMT 1
Det var et svar, men det var egentlig ikke helt svar nok, hvilket nok havde mest med spørgsmålet at gøre. Måske var det ikke tiden til samtalen, mindet om natten stadig lidt for klart, men Ailis kunne ikke for alvor lade være. Hun blinkede langsomt og så undersøgende på Summer.
"Altså, lide, lide?" måtte hun spørge igen, men tilføjede dog en forklaring. "Jeg mener bare. De fleste af mine veninder plejer bare at kysse mig, fordi de er nysgerrige."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 20:47:31 GMT 1
Summer rynkede brynene og rystede lidt på hovedet. Ikke som svar, men over Ailis og hendes veninder.
"Jeg ville ikke kysse dig, fordi jeg var nysgerrig eller gerne ville kysse en pige, hvis det er dét, du tror," konstaterede hun. "Jeg kyssede dig, fordi jeg gerne ville kysse dig."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 21:03:20 GMT 1
Ailis så lidt uudgrundeligt på Summer. Grævlingen med de viltre krøller, som gik rundt med lakridssnappere, fordi hun kunne lide dem og som havde taget en cola med til hende til morgenmaden. Og Ailis havde slet ikke set det komme oveni al sin hjertesmerte over Alissa.
Hun blinkede lidt og kom så, på trods af det hele, til at smile en anelse dumt. Og det var ellers ikke noget hun gjorde meget, hvis hun selv skulle sige det. Og hun kunne ikke lade være:
"Virkelig?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 21:10:10 GMT 1
Summer mente egentlig selv, at hun havde været ret åbenlys. Ikke, at det var unormalt for hende at komme med slik eller sodavand til sine venner. Men hun kyssede ikke bare sine venner. Og hun kom til at smile mindst lige så dumt som Ailis.
"Virkelig," svarede hun med et grin og lod forsigtigt hånden stryge ned over hendes overarm. "Du er jo ret cool, at du ved det."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 21:17:16 GMT 1
Ailis' hjørnetand fangede den ene side af underlæben, men hun smilede bag det og rykkede sig instinktivt bare en anelse tættere på ved Summers kærtegn. Mørke øjne gled lidt over den anden piges ansigt og på trods af alting, mærkede hun et lille sug i mellemgulvet.
"Jeg er lidt et rod lige nu," konstaterede hun, måske unødvendigt. "Gør det dig ikke noget?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 21:28:03 GMT 1
"Næ," svarede Summer ærligt og trak på skuldrene. Smilet var ret genstridigt. Især, når Ailis stod på den måde og så forbandet kysbar ud.
"Jeg er lidt et rod som standardindstilling, så det er ikke rigtigt min plads at dømme nogen, vel?"
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 21:38:40 GMT 1
Summer var på mange måder præcis det modsatte af, hvad hun netop prøvede at komme videre fra og måske var det en god ting, selvom en lille stemme i hendes baghoved fortalte hende, at det var en dårlig idé. At Summer ikke fortjente at være en erstatning. Men hun føltes ikke som en erstatning og hun kunne faktisk ikke for alvor samle tankerne om at tænke på pigen med det lyserøde hår nu.
"Nej, det er det måske ikke," medgav hun derfor og trådte et lille skridt nærmere. Blikket var nysgerrigt, selvom hun virkelig ikke burde overveje, hvordan det ville være at kysse Summer igen.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 21:47:04 GMT 1
Hun burde virkelig give Ailis tid til at komme sig, men så trådte hun tættere på og Summer følte sig instinktivt draget til at gøre det samme. Den frie hånd trak en krølle bag øret.
"Men altså, jeg har ikke travlt," forsikrede hun hende. "Hvis du gerne vil være lidt mindre et rod."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 16, 2020 21:56:23 GMT 1
Ailis kom til at slippe en lille, næsten tragikomisk lyd og sænkede kort blikket. Ganske kort, før det alligevel søgte tilbage op. "Det går lidt frem og tilbage med det," konstaterede hun med et lille suk, selvom hun havde en ret klar fornemmelse af, at hun ikke ville gå tilbage igen. Men det havde hun haft før.
"Men på en eller anden måde glemmer jeg det altid lidt, når jeg er sammen med dig," fortsatte hun, ærligt. "Så i sidste ende, er det nok mest op til dig..."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 16, 2020 22:00:53 GMT 1
Summer mente det, da hun sagde, at hun ikke ville være nogen sutteklud. Men tanken om, at hun fik Ailis til at glemme det, var alligevel også rar. Selvom det måske nærmere burde være et tegn på at tage den lidt med ro.
Hånden fandt til hendes kind, blidt, som hun inviterede hende ind i et blødt kys.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.