Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 12, 2020 21:32:02 GMT 1
Ailis faldt lidt sammen i hele kroppen, da en arm gled omkring hende og pludselig brændte blikket lidt. Det krævede omtrent alt hvad hun havde at forsøge at kontrollere impulsen. Prøvede at fortælle sig selv, at Summer ikke fortjente at blive rodet ind i det.
Hun blinkede et par gange, men øjnene føltes stadig fugtige. Og hun snøftede lidt irriteret over sig selv. Stolede ikke på sin stemme.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 12, 2020 21:47:12 GMT 1
Summer havde prøvet at være morsom eller trøstende eller et eller andet godt. Tydeligvis havde hun fejlet og hun hævede brynene lidt, da Ailis pludselig snøftede. Hun havde altid været en rædselsfuld trøster og hun anede ikke, om Ailis helst ville have et kram eller have lod til at samle ansigtet op igen.
I sidste ende handlede hun impulsivt og vinklede sig med fronten mod hende, som hun trak hende ind til sig.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 12, 2020 22:27:42 GMT 1
Ailis prøvede helt klart på at samle sig, men havde ikke formået det, før Summers arme pludselig var omkring hende. Først stivnede hun lidt, før skuldrene slappede af. Hun lukkede øjnene lidt og fik lidt uventede flashbacks over duften af den anden pige.
"Fuck," mumlede hun lavmælt, opgivende, men til gengæld med tørre øjne nu. Panden hvilede mod Summers skulder. "Jeg har bare... Jeg har bare virkelig mange tømmermænd, ikke?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 13, 2020 18:31:52 GMT 1
Fuck, indeed, lød det fra Summers indvendige kommentarspor, da hun stod med armene om Ailis og ikke helt vidste, hvad hun skulle tænke eller tro om det hele. Så hun nikkede bare lidt.
"Yeah," svarede hun tamt. "Det ser ikke rart ud."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 13, 2020 19:29:28 GMT 1
Ailis lukkede øjnene lidt og tog en indånding ned mod Summers skulder, før hun tog sig sammen og langsomt rettede sig op igen. Mørke øjne søgte lyse og hun formåede et lille smil, men det var lidt halvhjertet.
"Undskyld," mumlede hun og rystede lidt på hovedet. "Jeg er ikke så cool nu, er jeg?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 13, 2020 20:54:41 GMT 1
Summer kastede et blik over Ailis og trak helt instinktivt på smilebåndet. Hun rystede lidt på hovedet, næsten overbærende, og lagde en hånd på hendes skulder.
"Selvom du ligner noget, der er blevet tørret op fra gulvet, synes jeg jo stadig, at du er mere cool end de fleste andre på skolen," mindede hun hende om.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 15, 2020 16:47:52 GMT 1
Ailis vidste ikke helt, hvad det var Summer kunne, udover at hun instinktivt glemte elendigheden lidt i hendes selskab. I hvert fald fnøs hun muntert og smilede bare en anelse mere reelt, som hun løftede hovedet og så på den anden pige, så godt som hun kunne, stående tæt på.
"Ærligt talt tror jeg, at du er den mest cool af os to," konstaterede hun lavmælt, men med en snert af reel munterhed.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 15, 2020 16:59:51 GMT 1
Summer gav hendes skulder et klem og lod hånden falde igen. "Right," svarede hun og kastede et blik over hende, før hun slap en munter lyd.
"Men nu er jeg tilfældigvis uenig og undskyld mig, hvis jeg siger det, men du ligner ikke én, der kan tage dén kamp lige nu."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 15, 2020 19:35:20 GMT 1
Ailis fnøs lidt, men det sitrede reelt i hendes mundvige, som hun så kort til siden. Blikket søgte tilbage til Summers og skuldrene faldt en anelse.
"Jeg er ellers ikke typen, der giver op let," konstaterede hun, men uden at gøre anstalter til at diskutere. Til gengæld havde hun det allerede lidt bedre. Om det var colaen eller selskabet vidste hun ikke.
"Vil du med ned til vandet?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 15, 2020 20:08:16 GMT 1
"Nej, virkelig?" bemærkede Summer underholdt. Hun havde godt regnet med, at Ailis var stædig, men fik også ret i, at der ikke kom nogen kamp. Det brede smil sad der stadig, da hun nikkede.
"Yeah. Det er altid helt ubevidst dér, jeg stiler efter, når jeg er udenfor. Når ikke, jeg går mod drivhusene, altså."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 15, 2020 20:47:52 GMT 1
Ailis frigjorde sig langsomt fra Summer og smilede lidt, som hun faldt ind ved siden af hende. Hun tog en tår af colaen og var stille lidt. Tog en indånding.
"Burde vi tale om i går?"
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 15, 2020 20:53:35 GMT 1
Selvom det kunne være svært at tro på de dage, hvor hun knævrede ustandseligt, nød Summer egentlig også stilheden. Og hun slappede fint af ved siden af Ailis på vej ned til søen. Selv da de bevægede sig ind på et emne, der fik hendes hjerte til at flakse lidt i brystet.
"Det kan vi godt," svarede hun og drejede ansigtet mod hende. "Uhm, vil du lægge ud?"
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 15, 2020 22:40:24 GMT 1
Ailis var rent faktisk ikke vant til at tale om den slags episoder. Det var sådan noget, der mest skete stiltiende i ly af mørket og nu var det meget dag. Med lige vel meget skarpt dagslys. Hun sippede til colaen igen.
"Jeg er forelsket i en," konstaterede hun og overraskede sig selv med sit næsten rolige tonefald. Blikket var mod søen. "Men jeg prøver at lade være med at være det. Det går meget frem og tilbage, som du måske fornemmer."
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 15, 2020 22:48:18 GMT 1
Summer vidste ikke helt, hvad hun havde regnet med, men hun var ret afklaret omkring Ailis' forelskelse. Det kom trods alt ikke som nogen stor overraskelse. Derfor smilede hun også bare skævt og hævede skuldrene lidt mod ørerne. "Jeg forstår. Vi vælger ikke selv, hvem vi er forelskede i," svarede hun og måtte blinke et lidt for klart billede af Cailean Morgaine væk. Hun klarede halsen. Skuldrene søgte lidt højere. "Jeg håber ikke, at... Det var ikke for at udnytte, at du var ked af det eller noget."
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 15, 2020 23:01:38 GMT 1
Ailis kunne ærligt talt ikke blive klog på Summer, uanset hvor mystisk grævlingen så mente at hun selv var. Måske fordi hun ikke altid helt forstod hendes bevæggrunde. Som nu. Hånden gled op og strøg en undsluppen hårlok om bag øret og hun fnøs lavmælt over antydningen af, at det skulle være Summer, der havde udnyttet hende og ikke omvendt.
"Hvorfor kyssede du mig?" spurgte hun dog blot, uden forlegenhed.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.