Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on May 8, 2020 11:34:33 GMT 1
Cedrellas hjerte hamrede over kontakten, som fik hende til at føle sig sitrende. Hun sank, smilede det samme, svage smil, men havde også en hul følelse i maven.
"Så burde jeg nok holde mig på afstand," konstaterede hun lavmælt, men trak sig ikke væk.
|
|
Padraig Ogden
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Syvogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2018
Bopæl
:
Hogwarts
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Professor
Fag
:
Forvandling
Karakterark
:
Link
|
Post by Padraig Ogden on May 8, 2020 11:40:09 GMT 1
“Absence makes the heart grow fonder,” mumlede han i lavmælt protest og løftede hånden for at lægge den blødt mod hendes hals.
“Ville du kunne overkomme skandalen, hvis vi var sammen?”
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on May 8, 2020 11:52:46 GMT 1
Cedrella anede stadig ikke, hvordan de pludselig var endt der, men med fornemmelsen af den varme hånd mod sin hals, kunne hun heller ikke få sig selv til at bryde afstanden. Eller bede ham at lade være med at afgive løfter, som han måske måtte bryde.
Hun tog en indånding, mens blikket flakkede over hans. "Jeg er ligeglad med dét," sagde hun endelig, lavmælt.
|
|
Padraig Ogden
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Syvogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2018
Bopæl
:
Hogwarts
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Professor
Fag
:
Forvandling
Karakterark
:
Link
|
Post by Padraig Ogden on May 8, 2020 16:52:14 GMT 1
Padraigs hjerte bankede lidt hårdere over bekræftelsen i Cedrellas svar. Det gav ham et ekstra stød frem. Han kunne se det for sig, selvom det var et mærkeligt scenarie at forudse. Et scenarie, hvor han brød med Abbie, det eneste han egentlig rigtig kendte som et hjem og en eksistens, for at starte et forhold med en kollega, som han over skoleåret var kommet til at se som meget mere.
Han tog en dyb indånding og strejfede hendes kind med læberne. "Undskyld jeg sætter dig i denne situation," mumlede han, før han trak sig lidt væk, slap hende og klarede halsen. "Jeg lover at finde klarhed, Ella."
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on May 8, 2020 17:48:06 GMT 1
Cedrella følte sig ikke sikker på, at det ville ske. At han ville vende det hele ryggen. Og en del af hende ønskede heller ikke at være årsagen til det. Maven slog knuder, men hendes hjerte hamrede også, da hans læber strejfede hendes kind og det krævede en del at trække sig væk. Hun nikkede.
"Så længe du gør, hvad der føles som det rigtige," svarede hun lavmælt og tog en indånding. Rettede sig lidt op, selvom hun måtte blinke en ekstra gang. "Og lad være med at bekymre dig om mig."
|
|
Padraig Ogden
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Syvogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2018
Bopæl
:
Hogwarts
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Professor
Fag
:
Forvandling
Karakterark
:
Link
|
Post by Padraig Ogden on May 9, 2020 0:51:41 GMT 1
Padraig rynkede panden svagt. “Det må du ikke bede mig om,” konstaterede han. “Jeg kommer til at bekymre mig for dig. Uanset. Fordi jeg holder af dig.”
Han havde ærlig talt bekymret sig længe, også før han fik varmere følelser for hende. “Men jeg lover at komme frem til en beslutning hurtigst muligt.”
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on May 9, 2020 1:02:55 GMT 1
Cedrella havde allerede bedt ham om ikke at forhaste sig og måtte standse sig selv i at gøre det igen. Så i stedet tog hun en indånding, fugtede sine læber og rettede sig lidt op.
"Så længe du ender med at være lykkelig, Padraig," svarede hun, helt lavmælt. "For det fortjener du også."
|
|
Padraig Ogden
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Syvogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2018
Bopæl
:
Hogwarts
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Professor
Fag
:
Forvandling
Karakterark
:
Link
|
Post by Padraig Ogden on May 9, 2020 8:39:23 GMT 1
Padraig havde ikke tænkt på det sådan. Hans mave tumlede lidt ved Cedrellas konstatering og han havde, igen, lyst til at kysse hende. I stedet tog han et skridt væk.
“Tak. Og tak for nattevagten. Ingen kan slå dit selskab.”
Det var simpelthen så rigtigt. Og det var lidt noget rod.
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on May 9, 2020 10:26:10 GMT 1
Cedrella nikkede langsomt og smilede ganske svagt. Måske ville det på et tidspunkt nå hendes øjne, men nu var ikke tiden. Til gengæld rettede hun sig op, samlede sig og fandt styrken til at gå. "I lige måde. Sov godt," svarede hun lavmælt og gik mod krypten. Med sit indre i komplet uro. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.