Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 18, 2020 0:38:54 GMT 1
Callista lænede sig lidt tilbage og lagde det ene ben over det andet "Hmm.." hendes bryn trak sig overvejende sammen "Jeg kan lide følelsen af, at være med til at binde en sløjfe på sager. At være med til at afslutte ting. Det er ret tilfredsstillende." hun tog et sip af sin te før hun fortsatte "Og jeg kan lide, at det sjældent bringer mig direkte i farezonen. Jeg siger ikke det aldrig sker, men aurorkorpset har oftest været der før os og sørget for kysten er klar." negle tappede tænksomt mod siden af kruset "Teknikken har altid fascineret mig. Det er utroligt fintfølende magi. Det er trods alt et menneskes sind vi roder med. Der er ikke plads til fejltrin."
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 18, 2020 20:15:57 GMT 1
Det var nogenlunde de samme kvaliteter, Ginny søgte af sit fremtidige job og duelklubben havde givet hende kompetencer, der var ganske praktiske til et arbejde i AMER. Hun nikkede lidt, lyttede aktivt, nysgerrigheden tydelig.
"Det ideelle arbejde for perfektionister," bemærkede hun med et glimt i øjet, der understregede, at mærkatet kunne passe på dem begge.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 18, 2020 21:29:12 GMT 1
Callista slog en sjælden latter op, let og boblende uden at tage det mindste anstød af kusinen konklusion, som hun blot nikkede til "Mhm.. du sagde det, jeg tænkte det." hun nippede til teen igen "Jeg har aldrig fortrudt mit valg. Det er mindre.. beskidt, end at være auror. Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind." hun var en smule pedantisk med skidt, hvis andre skulle sige det. Selv mente hun blot hun var ordentlig.
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 18, 2020 21:40:39 GMT 1
Det havde bestemt været ment som et kompliment. Ginny havde aldrig sat sit lys under skæppe; en kvalitet, hun havde lært fra kvinden overfor sig, som hun altid havde set op til.
Hun slap en bekræftende lyd. "Og mere fintfølende, virker det til. Detaljeorienteret." Endnu to kvaliteter, hun satte højt.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 19, 2020 0:14:10 GMT 1
Callista nikkede hen over kruset med et bekræftende "Mhmm.." med et anerkendende blik over smilet, mens hun sænkede kruset, stadig med begge hænder lukket omkring det, så det varmede hendes hænder "Begge dele og modsat hvad jeg ofte har fornemmet fra flere aurorer, så har jeg ikke noget imod afvekslingen med papirarbejdet. Det er der også tilfredsstillelse i."
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 19, 2020 0:23:36 GMT 1
Ginny slap et dæmpet, men underholdt fnys, som Callista bekræftede hendes fordomme om aurorer - de tanker, der havde ført til forbehold over for netop dén karrierevej.
"Uden tvivl," svarede hun og mente det. Hun havde altid brudt sig godt om den slags opgaver. "Jeg ville nok i virkeligheden heller ikke passe så godt ind mellem brusehovederne."
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 19, 2020 1:27:13 GMT 1
Callista rystede på hovedet med et mildt smil "Jeg ville også bedre kunne se dig som obliviator." medgav hun og fortsatte "Men det er ikke et valg du behøver tage endnu. Du har to år endnu. Du kan nå at ændre mening mange gange inden dag." hun kneb øjnene lidt sammen og tilføjede "Men hvis du ikke gør, så er det måske også på tide jeg skal have en ny lærling til den tid."
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 19, 2020 1:55:16 GMT 1
Det var selvfølgelig en god observation, men nu havde Ginny allerede fået planlagt en praktik i ministeriet over sommeren. Dén tanke forsvandt dog som dug for solen, da kusinen fortsatte.
"Virkelig?" lød det fra hende, ukarakteristisk både dumt og uforberedt.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 19, 2020 13:23:20 GMT 1
Callista havde forventet en lignende reaktion og nikkede roligt "Mhmm." hun lagde hovedet lidt på sned og betragtede den unge kvinde ved siden af sig "Hvorfor ikke?" hun slog ud med den ene hånd et øjeblik "Med mindre du ville foretrække det netop ikke var mig på grund af vores familie-forbindelse." det ville hun også glimrende kunne forstå.
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 20, 2020 13:33:28 GMT 1
Der var meget få ting, Ginny hellere ville, end at have Callista som sin læremester. Hun var slet ikke i tvivl om, at kusinen var dygtig. Men ét forbehold var der stadig.
"Jeg kunne være bange for, at det vil blive opfattet som særbehandling," svarede hun alvorligt.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Jul 21, 2020 14:17:50 GMT 1
Callista slog afværgende ud med den ene hånd og slap et lille fnys “Tro mig.. der er værre eksempler end det.” Hun så sigende på kusinen og fortsatte med et lille smil “Jeg har ikke sagt jeg vil skaffe dig en friplads, kun at jeg ikke ville være imod at tage dig som min lærling om et par år. Hvis nogen vi have ondt bagi over det, så må det være deres problem.”
|
|
Virginia Slughorn
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Seksten
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Rød eg
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Virginia Slughorn on Jul 21, 2020 15:29:08 GMT 1
Ginny var slet ikke i tvivl om, at det kunne være meget værre. Det var ingen hemmelighed, at det magiske samfund og ministeriet i toppen af det var ekstremt indspist. Men den ligefremme tilgang fik hende alligevel til at smile. "Ja, det kan du godt have ret i," medgav hun og hævede koppen til læberne igen. "Jamen så har vi jo en plan." afsluttet
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.