Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 26, 2020 12:59:14 GMT 1
Jesse kom til at le over spørgsmålet og og gav hendes lår et sidste klem før han trak hånden til sig og samlede sin kniv op igen "Det lyder som et rimeligt krav." medgav han, stadig med en sitren i mundvigene og ikke særlig meget fortrydelse "Det er altid rart at have noget at se frem til senere."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 26, 2020 13:06:06 GMT 1
Amber smilede dumt ned i glasset, som hun hævede til læberne og tømte halvt. Hun havde det lidt varmt.
"Du er så øretæveindbydende," mumlede hun, tydeligvis mere underholdt end utilfreds. "Så selvtilfreds over at kunne drille mig, hm?"
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 26, 2020 13:20:00 GMT 1
Jesse havde et stykke kylling i munden da hun talte igen og nikkede roligt, mens konstateringen fik det til at trække insisterende i hans mundvige "Mhmm.." brummede han bekræftende, sank og rakte ud efter sit glas "Du ser så dejlig ud med røde kinder." fortsatte han med et drillende blik og nød den afslappede stemning der havde overtaget ham for første gang i alt for mange uger.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 26, 2020 14:12:35 GMT 1
Amber kunne ikke rigtig bide smilet i sig over Jesse, selvom hun rystede lidt på hovedet af ham. Hun pustede en smule ud, før hun spiddede en crayfish med gaflen.
"Det er du så god til at give mig," pointerede hun, kun svagt bebrejdende.
Hun puffede ganske let til ham, før hun gav sig til at spise uden en masse mere snak i et stykke tid. Hun var lidt over halvvejs med sin portion, da hun resignerede, lænede sig lidt bagud og lagde en hånd på maven.
"Jeg havde helt glemt portionerne her..."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 26, 2020 17:39:04 GMT 1
Jesses tallerken var næsten tom, da Amber lænede sig tilbage og indkasserede et lille smil, mens han kastede et blik på de resterende krebs på hendes tallerken "Lige tilpas.." han lagde sit eget bestik og slap en veltilpas lyd "For mig i hvert fald." ikke at det var så underligt, at han både kunne spise mere end hende, men også havde brug for det "Måske er det meget godt vi skal ud at gå efter det her." et skævt smil mens han så sig omkring i rummet "Her er rart.. vi skulle komme her igen." konkluderede han, halvt for sig selv.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 26, 2020 17:59:56 GMT 1
Ambers blik gled lidt op og ned over Jesse og hun smilede skævt. "Mmh. Du er en lille smule større end mig," pointerede hun overflødigt.
"Men jeg er enig. Jeg vil gerne komme her igen. Især hvis du har tænkt dig at shoppe med mig hver gang." Hun blinkede en enkelt gang og var efterhånden helt kæk igen, efter at have været noget mere stille under maden.
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 26, 2020 20:44:41 GMT 1
Jesses mundvige trak op faretruende nær endnu et grin som han fik skjult halvt bag servietten, da han tørrede sig om munden "Hvis det er et krav, tror jeg gerne jeg vil revidere reglerne for at spise ude." hans blik spillede af den latter der ikke var kommet ud "Ellers er jeg bange for vi er nødt til at flytte engang indenfor nærmeste fremtid."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 27, 2020 9:27:35 GMT 1
Amber smilede skævt og rullede lidt med øjnene over Jesse, der overgjorde det hun sagde en smule. Sekundet efter stivnede hun dog en tand og klarede halsen.
"Ups," mumlede hun om sit lille regelbrud. "Undskyld."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 28, 2020 20:35:07 GMT 1
Jesses ene bryn var allerede gledet op da Amber indså hvad hun havde gjort, men da hun straks fulgte op med en undskyldning, sitrede det insisterende i hans mundvige "Fordi du har været så samarbejdsvillig med alt andet i dag, vil jeg overveje at se igennem fingre med det." han kneb øjnene lidt sammen, betragtede hende vurderende "Hvis du er ligeså eksemplarisk resten af dagen."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 28, 2020 22:13:43 GMT 1
Amber trykkede læberne sammen med et ganske skyldbevidst udtryk og nikkede langsomt og alvorligt. Det sugede lidt i maven over konsekvenserne af deres samtale tidligere på dagen, men ikke på en ubehagelig måde. Snarere på en måde, der forplantede sig lidt længere sydpå.
"Det lover jeg at være," svarede hun, selvom hun var mere end en lille smule nysgerrig på hvad konsekvensen ellers ville bestå af. "Skal vi måske... Betale og komme videre?"
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 28, 2020 23:40:19 GMT 1
Jesses ene bryn gled igen lidt længere op end det andet ved forsikringen, men han endte med at nikke mens et underholdt smil stadig spøgte på hans læber "Mhm.." bekræftede han og ikke længe efter, havde de forladt restauranten.
Lidt senere endnu, stoppede han foran et butiksvidue og lod et overvejende blik løbe over en kjole udstillet på en mannequin "Hvad med den her?" han drejede hovedet og så spørgende på Amber.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 29, 2020 15:02:36 GMT 1
Amber stoppede også op, da Jesse gjorde, efter deres arme et øjeblik var blevet strukket lidt. Hun vendte sig om mod vinduet og lod blikket glide over kjolen, før hun trak på skuldrene.
"De der blonder på kanten er temmelig gammeldags," pointerede hun skeptisk. "Jeg er ikke så vild med den..."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 29, 2020 18:25:38 GMT 1
Jesse kneb øjnene lidt sammen mens han vurderede kjolen igen "Ja.. måske.." medgav han og var tavs et øjeblik før han fortsatte "Jeg kan nu godt lide blonder.." det var næsten henkastet, som om han talte ligeså meget til sig selv som til hende, og som om det ikke nødvendigvis behøvede være blonderne på den pågældende kjole "Især på dig."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 30, 2020 8:14:42 GMT 1
Amber smilede skævt af Jesses svar i anden retning og gav hans hånd et klem.
"Har du lyst til at føje noget pænt og gennemsigtigt med blonder til indkøbslisten?"
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 30, 2020 21:54:16 GMT 1
Jesse vendte tilbage til nuet og lod et konspiratorisk blik møde hendes "Måske.." et smil krusede sig på hans læber, mens han lod tommelfingeren stryge over hendes "Hvis vi falder over noget interessant, så modsætter jeg mig ikke." svarede han med en spøgende undertone.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.