Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 23, 2020 15:47:41 GMT 1
Det var en almindelig lørdag aften og der var ret fyldt i fællesstuen. Felicity havde dog kapret sig en hel sofa og skammede sig overhovedet ikke. Hun sad og fyldte sig med chokolade, mens hun læste i Alt for Heksene. Det var den eneste måde hun kunne komme sig over resterne af sin månedlige, der som altid forvoldte hende mange problemer. Denne gang var hun blevet så syg, at hun havde brugt en aften på sygefløjen. Derfor havde hun besluttet sig for at spise det sidste chokolade, men så fangede hun en anden piges blik, som sad og kiggede på hende. "Du må godt få noget." Bemærkede hun og løftede pakken med chokolade og rakte den til hende. "Så længe du ikke tager en af de runde med blomster, for det er min yndlings." Sagde hun med et skævt smil.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 23, 2020 18:10:48 GMT 1
Lørdag betød som oftest, at de hyggede i #sammen, nu Tibby Kendrick (med lidt hjælp fra hende, selvfølgelig) næsten var blevet færdig med det lille biografrum. Men efter at have slæbt ragelse rundt de sidste mange timer, havde hun været rimelig færdig og da Tibbs foreslog en tur op mod ørnenes tårn, var hun kommet til anden sal. Og ikke længere. Håbet havde egentlig været, at Ailis C. Finnigan måske var at finde der, men nu var hun altså i stedet endt i sofaen med eksamensforberedelser. Og det var jo heller ikke værst. Selvom. Det selvfølgelig kunne være nice med chokolade. Blikket blev ved at flakke til pigen i sofaen, som hun jo slet ikke burde kigge på. Faktisk burde hun ikke nærme sig nogle af Christopher Radfords børn efter det, der var sket med Finley Runcorn. Men så talte hun til hende og var venlig og sød og fik Summer til at smile og helt instinktivt læne sig frem og knække et stykke af. "Tak," svarede hun og dumpede tilbage i lænestolen med chokoladen. "Jeg har karameller, hvis det kan friste."
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 23, 2020 18:33:18 GMT 1
"Jeg kan ikke lide karameller." Deklarerede hun højlydt, fordi hun gik ud fra at det måtte være enormt interessant hvad hun kunne lide og ikke lide. Hun sukkede let og smilede derefter til Summer. "Men tak for tilbuddet." Bemærkede hun og trak chokoladen til sig efter pigen havde knækket noget af. "Hvad laver du?" Spurgte hun og så ned mod de ting hun sad med. Alt for Heksene var lidt kedeligt og Felicity havde svært ved ikke at lade rive sig med, når hun fandt noget andet der var mere spændende og lige nu var hendes nysgerrighed faldet på pigen.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 23, 2020 18:50:21 GMT 1
Summer rynkede på brynene og overvejede, hvad i alverden det egentlig var, der skete blandt folk for tiden. Om det bare var normalt blandt magikere, at folk ikke kunne lide karameller? Det var det i hvert fald ikke, hvor hun var fra.
"Selvfølgelig," svarede hun derfor bare, stadig optaget af at overveje hele karamelsituationen, da Felicity henvendte sig igen.
"Øhm, jeg læser til U.G.L.'erne." Hun smilede skævt. "Der er så vanvittigt meget til magiens historie, at jeg ikke er helt sikker på, mit hoved kan indeholde så mange tal af gangen."
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 23, 2020 18:57:37 GMT 1
"Åh ja! Jeg kan godt huske Magiens Historie. Det var seriøst det værste." Bemærkede hun og sukkede. "Altså jeg kan godt lide faget, det var bare hårdt." Sagde hun og sukkede dybt. "Eliksirer var det nemmeste fordi min far er eliksirmester, så der har jeg efterhånden fået så meget hjælp." Bemærkede hun og smilede lettere stolt. Hun var meget imponeret og glad for sin far så hun brugte enhver mulighed for at nævne dette. "Jeg tror dog på at du nok skal klare det, hvis du studerer så flittigt!" Bemærkede hun og smilede bredt til Summer.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 23, 2020 19:08:41 GMT 1
Summer nikkede lidt og havde det nogenlunde på samme måde med magiens historie. Det blev dog snart glemt, da Felicity nævnte sin far. Christopher. Eliksirmesteren. Det kneb ubehageligt i maven og hun rykkede lidt på sig i sofaen.
"Tak, svarede hun, selvom der normalt kørte et mere eller mindre ustandseligt vandfald af ord fra hendes læber.
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 23, 2020 19:14:33 GMT 1
"Det var så lidt." Sagde hun og undrede sig lidt over at Summer ikke sagde mere, men så huskede hun på at hun jo sad og læste til eksamen. Måske det var derfor, så skulle hun nok ikke forstyrre mere. "Så vil jeg lade dig forsætte. Du må sige til hvis du keder dig. Der er en quiz i Alt for Heksene om hvilket magisk dyr du er." Bemærkede hun og smilede skævt, hvorefter hun bladrede videre i bladet.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 23, 2020 19:45:33 GMT 1
Summer rystede lidt på hovedet, selvom hun lidt forventede, at Felicity ville forsvinde, ligesom Finley Runcorn havde gjort det. Men han havde selvfølgelig altid været relativt sød ved hende før det. Hun tog en indånding og trak på skuldrene. De var jo stadig søstre. Vel. "Okay, kør," opfordrede hun og sænkede bogen lidt. Fandt smilet frem.
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 24, 2020 9:18:15 GMT 1
"Hvor ville du helst bo?" Sagde hun og så derefter på de fire muligheder i bladet. "En skov. Ved havet. I en by. På landet." Sagde hun og så derefter afventende på Summer, mens hun lagde fingrene om en lille blyant hun havde liggende på maven.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 24, 2020 10:10:24 GMT 1
Allerede ved første spørgsmål var Summer efterladt komplet ubeslutsom og hendes grimasse sagde måske det hele, som den lagde hendes pander i dybe folder.
“Ej, det er jo ikke fair. Alle stederne er vildt fede,” indvendte hun og snoede en vilter krølle tæt om fingeren. Hun rynkede brynene lidt dybere.
“Okay, okay. På landet.”
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 24, 2020 10:15:46 GMT 1
Felicity satte et kryds ved svaret med blyanten og forsatte så til det næste spørgsmål. "Din veninde har et problem med en fyr. Hvad gør du?" Sagde hun og smilede en anelse over spørgsmålet. "Du starter et rygte om at han er smittet med dragepest. Du går hen til fyren og beder ham om at opføre sig ordentligt. Du hælder byldeeliksir i hans drink. Du gør ingenting, det er jo ikke dit problem." Sagde hun og vendte så blikket mod Summer.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 24, 2020 10:22:41 GMT 1
Endnu engang var Summer efterladt med en mindre krise og hun gloede lidt på Felicity, mens hun overvejede, hvem der mon havde lavet den test. Hun gumlede lidt på sin underlæbe, men trak så på skuldrene.
“Jamen hvis ikke der er én, der hedder ‘jeg blander mig udenom og respekterer mine venners affærer, medmindre han er kæmpe idiot, hvor jeg så vil opsøge ham og give ham et lag klø’, så må det vel være nummer to,” svarede hun, ikke uden er skævt smil.
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 24, 2020 10:29:30 GMT 1
Felicity grinede afdæmpet over Summers ord. Det var i sandhed en underlig quiz, men sådan var de næsten altid dem i Alt for Heksene. "Du skal købe en gave til din kæreste. Hvad køber du?" Spurgte hun derefter. "En pose chokolade, som jeg nok selv ender med at spise. En bog, så han kan blive klogere. En praktisk og varm sweater. Billetter til et teaterstykke, som vi kan se sammen." Bemærkede hun og så derefter på Summer.
|
|
Summer Maddox
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Cardiff
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
157
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Røn
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Keefe Morgaine
Fag
:
Portrætmaler
Karakterark
:
Link
|
Post by Summer Maddox on May 24, 2020 10:34:22 GMT 1
Denne gang havde Summer ingen problemer med svaret, der røg fra hende som skidt fra en spædekalv. “Chokolade. Ingen tvivl.” Og så alligevel kunne hun ikke helt lade være med at tænke over, hvad Ailis C. Finnigan mon ville blive gladest for.
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 24, 2020 10:41:54 GMT 1
Det hurtige svar fik Felicity til at smile skævt inden hun forsatte til næste spørgsmål. "Hvis du kunne vælge en evne, som du kunne udføre uden hjælp af midler, hvad ville det så være?" Sagde hun. "At gøre mig selv usynlig. At kunne flyve. At kunne genoplive de døde. At have umenneskelig styrke. At skabe guld ud af den blå luft " Sagde hun.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.