Stella Howard
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Seksten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Sæl
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Stella Howard on Oct 15, 2018 18:16:02 GMT 1
Egentlig ville Stella ikke indenfor, det var ret dejligt at stå her med ham, uden at nogen kunne se dem og dømme dem for hvad der skete. Samtidig frøs hun dog og der var også ting hun skulle tage sig af indenfor. Efterfesten var jo trods alt stadig noget, der skulle stables på benene. Et par småting skulle sættes på plads. "Det er nok bedst vi går ind ja. Jeg skal også lige finde Alissa Avery og sørge for alt er klar til senere. Jeg er sikker på vi har styr på det meste, men bare lige for at være sikker." Sagde hun og smilede en anelse. "Og bare for at sige det, så synes jeg du er ret genial." Bemærkede hun og trak sin arm til sig for at puffe blidt til ham.
|
|
Sebastian Benvolio
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Seksten
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Northampton
Blod
:
Halvblods
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Kamæleon
Tryllestav
:
Rønnetræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Sebastian Benvolio on Oct 15, 2018 20:39:17 GMT 1
Genial. En lidt selvironisk og forlegen latter forlod grævlingens læber, som han glædeligt skubbede lidt igen mens de satte kurs mod døren. "Jeg bliver sikkert bare endnu mere genial efter lidt af den der mystiske punch du har hentydet til." proklamerede han og fulgte hende ind ad døren. Efterfesten bevægede sig lystigt i hans baghoved, gennem resten af skolens officielle begivenhed. Selv når han hang ud med vennerne, kunne han se lidt efter Stella for at udveksle et smil med hende, en besynderlig fakt, eller blot for at se at hun havde det okay. Efterfesten var en af de første ting de havde snakket om med en fælles entusiasme. Derfor var det måske ikke mærkeligt at Sebastian var én af de første til at dukke op senere på aftenen. Afsluttet.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.