Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 14, 2020 13:06:51 GMT 1
Hun følte sig ikke usikker lige nu, som hun sad ovenpå en merlinslækker fyr. Andre bekymringer og usikkerheder blev nærmest begravet i sandt, og da hun endelig kunne trække luft ind mellem læberne igen, var hendes øjne stadig lukket i. Næsetip kolliderede blødt med næsetip og fremmanede et uendelig blødt smil.
"Så må jeg hellere afholde mig fra at give dig flere for nu..." Drillede hun, stadig mumlende. Hun følte sig varm i kroppen.
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 15, 2020 8:21:26 GMT 1
"Næh, hov. Det var ikke dét, jeg ville frem til." lød det spøgefuldt fra ham, og han kunne ikke selv lade være med at lade et dæmpet grin flyde over læberne.
Så tætte på hinanden som deres ansigter var, kunne han stadig mærke hendes varme åndedræt mod sin mund hver gang hun trak vejret. Hans fingre krummede sig en smule om hendes hofte, så de lige netop strejfede den øverste del af hendes nøgne lår, lige udenfor hendes badedragt. Han lænede sig en smule frem, så hans kys denne gang blev placeret mod hendes kæbe og den øverste del af hendes hals. "Jeg synes... tværtimod... at du skulle kysse mig lidt mere." mumlede han blødt mellem hvert kys.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 15, 2020 11:11:44 GMT 1
De underholdte ord der forlod ham, fik nu også den unge pige til at smile lidt mere. Hun havde savnet at få opmærksomhed fra en attraktiv dreng. For lige nu, var hun centrummet for hans opmærksomhed, ligesom han var for hendes. Alt uden at de behøvede at røbe sandheder og usikkerheder for hinanden. Sådan beskyttede man sig selv bedst, og sådan holdt hun det grønne monster kaldet jalousi på afstand.
"Jeg skal aldeles ikke noget som helst," Påpegede hun fjernt mellem de varme kys han trykkede mod hendes hals. Det lød som den mest blødgjorte protest der fandtes. "Du derimod, må gerne blive ved lidt endnu." Hun strakte i hvert fald halsen mere for ham.
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 15, 2020 11:36:44 GMT 1
Det var længe siden Kiaan sidst havde kunnet give en pige den samme opmærksomhed, som han gav Cora. Et sted måtte han nok indrømme at have savnet det, og at Cora var så modtagelig som hun var, gjorde det kun bedre.
Han smilede let mod hendes hals, som hun så hjælpsomt strakte for ham. "Jeg tror, jeg kan overtales." mumlede han lavt, mens hans kys fortsatte en smule længere ned af hendes hals. Hans puls steg i takt med at hans læner dvælede mod hendes varme hud, og hans hænder vandrede en smule mere frit på hendes krop. Mindet om den sidste gang han havde kysset Cora sådan fik hans ene hånd til langsomt at flytte sig, til den lå om hendes balde.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 15, 2020 15:07:50 GMT 1
Det krævede vist ikke megen overtalelse, at dømme på de vandrende læber over den salte hud. Cora vidste at hun måtte slå bremserne i før eller senere. Nu, valgte hun senere, selvom hans hænder da fik lidt rationalitet til at boble frem i hende. Men det her var mellem dem. Ingen kunne dømme hende, hvis de ikke anede noget. Så selvom hun da var meget opmærksom på at han rørte et meget blottet sted på bagdelen, lod hun det være for nu.
Kyssene på halsen var desuden skønne. De gav hende lyst til at overgive sig mere til situationen, men for nu - fangede hun blot hans læber igen for at genoptage deres kys.
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 15, 2020 22:20:51 GMT 1
Fornuften var i en strid med hans impulser. Det var svært for Kiaan ikke at lade sig rive med, sådan som Cora nærmest æggede ham videre. Hun gjorde i hvert fald intet for at standse hans hånd fra at favne hendes bløde balde i et greb som automatisk fra hende tættere på sig.
Da hun igen søgte hans læber med sine lod han et dæmpet støn flyde over læberne, sekundet inden de blev trykket mod hendes. Det var næsten til at føle sig helt ør af, lige så meget på grund af heden fra solen som heden mellem dem. I sidste ende var det denne gang Kiaan som brød kysset, men ikke mere end at deres ansigter stadig var tæt nok på hinanden til at hans næseryg strøg mod hendes, mens et lille smil gled over hans læber. "Damn... Du gør det ikke nemt, at være den fornuftige af os." lød det dæmpet, men drillende fra ham.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 16, 2020 11:06:35 GMT 1
Da han trak hende tættere, var Cora tæt på at skubbe sig tilbage. Tæt på, men alligevel langt fra, da han først slap en pirrende lyd mod hendes læber. Hun vidste at det var dumt at friste sig selv, og ham, på den her måde, men det sidste halve år havde været noget lort, så...
Da kysset blev brudt, vendte hun tilbage til virkeligheden. Øjnene åbnede sig langsomt efter nogle blink, og vejrtrækningen var temmelig overfladisk. "Det er ikke kun mit ansvar," mumlede hun med et blødt smil, før hun sank ned fra ham igen, og lagde sig ned på sit håndklæde. Egentlig måtte hun slå koldt vand i blodet, men hun blev lige nødt til at sunde sig lidt. "Fornuft kan, sommetider, føles overvurderet."
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 16, 2020 13:44:03 GMT 1
Det var med en blanding af ærgrelse og lettelse at Kiaan lod Cora trække sig af hans skød, men han lod hende igen skabe afstand til ham, før han fulgte hendes eksempel og lagde sig ned på håndklædet - af naturlige årsager var han nødt til at lægge sig på maven, men ansigtet var stadig vendt mod hende.
"Mmh. Pokkers fornuft." medgav han enigt, og trak i endnu et blødt smil, mens hans arme samlede sig under hans hoved. Hele hans krop summede stadig, og han var nødt til at tage et par beroligende åndedræt for at få lagt ro på sig selv. "Her er dejligt." tilføjede han derefter, med et stilfærdigt grin og et underholdt glimt i øjnene.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 16, 2020 13:52:19 GMT 1
Cora studsede ikke over hvorfor han lagde sig på maven. Hun lukkede derimod øjnene, selvom det kun intensiverede følelsen der lå tilbage mod hendes læber efter de mange kys. Hun pressede dem lidt mod hinanden, og slap en dæmpet, men underholdt lyd over hans bemærkninger.
"Mhm. Det er der," Hun holdt meget af stranden og fornemmelsen af sand mellem tæerne. Hun holdt en hånd over øjnene der missede lidt i lyset, da hun endelig fik dem åbnet for at møde hans varme blik. "Ikke at du har brugt meget tid på at nyde omgivelserne, hm?"
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 16, 2020 14:06:30 GMT 1
"Tal for dig selv. Jeg synes jeg nyder omgivelserne i høj grad." Smilet vandt sin kække natur, og han understregede sin pointe ved flygtigt at føre tungen over læberne, så han kunne dvæle lidt ved smagen af hende på dem. Merlins skæg, det var jo svært at holde sig fra at krybe over til hende for at fange hendes læber endnu en gang!
Han gav et langtrukkent, afslappet suk fra sig. "Jeg må helt klart tage mig nogle flere strandture. Du kender ikke rent tilfældigvis til flere ikke-turistede strande du vil vise mig?" lød det legende fra søgeren.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 16, 2020 14:13:51 GMT 1
Der var noget så drenget og charmerende over de lidt dumme kommentarer. Måske blev Cora også ekstra blødgjort af smilet der så naturligt foldede sig om hans læber. Da hun bemærkede hans tungespids strejfe mellem dem i en diskret bevægelse, mærkede hun lysten til at møde dem igen. Hun valgte i stedet at lukke øjnene og vende ansigtet op mod den åbne himmel over dem. "Du er uforbederlig," Det lød mere som en kompliment end kritik.
Selvfølgelig kendte hun flere strande. Der var så mange af dem i området, selvom en del af dem lå en længere gåtur væk. "Naturligvis. Spørgsmålet er om din tourguide er villig til at give dig flere rundvisninger kvit og frit."
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 16, 2020 14:51:41 GMT 1
"Kvit og frit? Jeg kunne ikke drømme om at bede dig gøre noget uden at få noget igen for det." lød det sigende fra ham, inden han vendte sig en smule på håndklædet så hans krop var vendt mere mod hende, og hans overkrop kom tættere på hende.
Han smilede let ned til hende, og måtte igen kæmpe imod fristelsen til at kysse hende igen. Det holdt dog ikke hans blik fra at flakke flygtigt mod de buttede læber, han meget hurtigt var endt med at blive lidt for glad for. "Så... hvad skal der til, for at min tourguide ville være åben for flere rundvisninger?" Tonefaldet var dæmpet og varmt.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 16, 2020 15:00:39 GMT 1
Cora havde egentlig fået mere end rigeligt igen, men hun nød mulighederne der lå i Kiaans formulering. Snart efter, havde hun selv vendt sig mere om på siden. En albue satte sig mod håndklædet, og inden længe havde hun lænet hagen mod håndfladen, så hun bedre kunne betragte ham. Grønne øjne vandrede da også lidt over hans krop. Han var så tiltrækkende at det halve kunne være nok. Hun fugtede læberne, da hun bemærkede hvordan hans blik flakkede ned mod dem.
"Du må vel vise hende, hvad hun får for det," Drillede hun, bevidst om at det her var en farlig leg.
|
|
Kiaan Patil-Fawley
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Barnton
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Cedertræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Søger
Karakterark
:
Link
|
Post by Kiaan Patil-Fawley on Jul 16, 2020 15:04:56 GMT 1
Smilet var kun vokset da Cora selv vendte sig mod ham, og Kiaan tog sig alligevel et par gode sekunder til at betragte hende, lige så åbent som hun betragtede ham. Det kunne godt være at hun var gået for en badedragt i stedet for noget mere afslørende, men det lod alligevel ikke til at søgeren var skuffet over hvad han så. Cora var stadig pokkers sød, og badetøjet gjorde ikke noget for at skjule hendes former, andet end at dække hendes hud.
"Andet end mit gode selskab, mener du?" spurgte han legende tilbage, og lænede sig lidt tættere på hende. Nok en gang fugtede han læberne. Fristelsen blev simpelthen for stor. "Jeg tror jeg har et par forslag." mumlede han, før han endnu en gang fangede hendes læber med sine i et hedt kys.
|
|
Cora Greengrass
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2029
Bopæl
:
Holyhead
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Walisisk
Højde
:
165
Status
:
Fraskilt
Tryllestav
:
Grantræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Skribentlærling
Hos
:
Alt for Heksene
Karakterark
:
Link
|
Post by Cora Greengrass on Jul 16, 2020 15:12:36 GMT 1
Badedragten var måske langt mere sømmelig end den kunne være, men når hun lå i denne vinkel, blev de få kurver hun nu havde måske også mere fremhævet. Hun nød virkelig søgerens blik over sig. For i hans øjne, var hun sikkert ikke en ustabil og forkælet pige, ingen gad kæmpe for. Bortset fra sirenerne.
Et brunt bryn gled lidt afventende opad over hans selvfede bemærkninger, men hun kunne ikke dy sig fra at læne sig modtageligt frem, da han søgte endnu et kys. Deres samtaler var kortvarende, men det her var noget andet. Hun pressede munden mod hans, og inden længe bukkede albuen under. Da hun lagde sig ned mod håndklædet igen, trak hun ham med sig.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.