Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 14, 2020 22:50:14 GMT 1
Erin havde været for diskret for en gangs skyld og hævede begge bryn lidt over svaret. Hun musede lidt over det, før hun smilede svagt.
“Hvem? Avery?” Hun jokede til dels, men vidste at Jemima ikke kom godt ud af det med Sirenerne.
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 14, 2020 23:16:42 GMT 1
Jemima var for en sjælden gangs skyld okay med, at Erin ikke kunne se udtrykket på hendes ansigt "Det er ikke vigtigt. Pointen var, at det aldrig er særlig fedt at være lun på nogen, som tydeligvis ikke gengælder det."
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 15, 2020 6:45:17 GMT 1
Erin rynkede panden lidt og rystede langsomt på hovedet. Det var nok ikke særlig fedt. Hun vidste ikke om Ian Ogilvy var vild med hende, men det var ham, der havde startet uanset. Hun strøg håret lidt om bag ørerne. “Det er jeg ked af, Jem,” sagde hun sympatisk. “Der skal nok komme en anden.”
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 15, 2020 10:35:02 GMT 1
Jemima snoede snøren omkring fingrene og trak på skuldrene "Jaer.. måske." hun slap et lille fnys "Gerne inden min oldemor finder en til mig som sikkert er gammel og kedelig." tilføjede hun tørt, lænede sig tilbage og så op i søloftet over dem "Synes du ikke det er lidt surrealistisk, at der er så mange på vores alder der allerede er forlovet og skal giftes? Jeg kan slet ikke forholde mig til det."
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 16, 2020 22:44:05 GMT 1
Erin var fuldblodsheks. Hun var omgivet af arrangerede ægteskaber og trak på skuldrene, uden at have meget at bidrage med. Samtalen fortsatte dog lidt endnu, før hun måtte fordybe sig i eksamen igen. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.