Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on May 30, 2020 9:45:22 GMT 1
Der havde været rimelig roligt de sidste måneder, i hvert fald hvis man tog det tidligere drama på 6. årgang i betragtning. Slytherins quidditch-sejr havde måske også gjort noget godt for den generelle stemning i krypten og Jemima følte sig mere ovenpå, end hun havde gjort længe. Hendes skridt var lettere og hun nynnede lidt for sig selv da hun trådte ind i opholdsstuen efter endnu et af sine små møder med Algernon McLaggen og fik øje på Erin i en af sofaerne. Hun gik derhen og dumpede ned ved siden af hende "Hey.. hvad laver du?" modsat hendes irriterende fætter, kunne hun godt lide den yngre slange.
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on May 30, 2020 16:20:12 GMT 1
Erin sad som så ofte før i opholdsstuen og fik husalfen Pinky til at læse op for sig, imens hendes blå øjne så lidt ud i den slørede intethed af farver og lys, som var alt hun kunne se indenfor i det dårlige lys.
Alfen stoppede, da de fik selskab. Erin så i retning af lyden og brugte et øjeblik på at afkode hvem der talte, før hendes mundvige trak lidt op. “Læser op til astronomi,” svarede hun, en smule opgivende, omend smiley ikke var væk. Hendes chancer i et fag, der handlede om at se stjernebilleder, var ikke store. Hun havde dog ikke tænkt sig at give helt op på det.
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on May 31, 2020 0:25:28 GMT 1
Jemima så fra alfen til Erin og trak det ene ben op under sig i sofaen "Vil du have selskab, eller forstyrrer jeg bare?" spurgte hun videre "Det lyder mere spændende end de lektier jeg har liggende at vente på mig."
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 1, 2020 8:44:54 GMT 1
Erin hævede begge bryn en smule. “Hvad ved det jeg lige sagde lød spændende?” Hun så skeptisk ud, men trak så på skuldrene.
“Du må gerne slå dig ned, men du skal ikke have for store forventninger. Jeg hader astronomi.”
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 1, 2020 23:15:44 GMT 1
Jemima smilede skævt og trak på skuldrene "Okay, godt ord igen. Det er ikke lige mit fag, men hvis jeg nu læser med dig, så kan jeg udskyde mit eget lidt endnu." indrømmede hun og lænede sig tilbage "Eller i hvert fald lige få en pause og tænke på noget andet."
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 2, 2020 10:41:06 GMT 1
Erin nikkede lidt og accepterede dermed. “Flyt dig, Poppy,” sagde hun af husalfen. “Gør plads for Jemima.”
Hun smilede i den generelle retning hun tænkte den ældre pige befandt sig i. Husalfen rykkede til at sidde på bordet foran hende, balancerende den store bog i sine små arme.
“Hvis du er presset af eksamenslæsningen,” pointerede hun. “Så kan vi nok finde dig en, der kan hjælpe. Nogen af mine gode venner er rigtig skarpe.”
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 2, 2020 13:47:48 GMT 1
Jemima satte sig bedre til rette og rykkede lidt tættere på Erin uden at skænke husalfen ret meget opmærksomhed "Presset og presset.." hun smilede skævt, mens hun lagde en hånd let på den anden piges arm, så hun kunne få en bedre fornemmelse af hvordan de sad i forhold til hinanden "Nok mest bare lidt.. fyldt. Det skal bare overståes." hun lagde hovedet lidt på skrå og tonen blev spørgende "Hvilken slags hjælp tænker du på?"
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 2, 2020 17:31:29 GMT 1
Erin trak på skuldrene af spørgsmålet og funderede selv lidt over det. “Bare generelt med læsehjælp. Jeg ved ikke hvordan det fungerer på sjette år.”
De havde i det mindste ikke en endelig prøve at bekymre sig om.
“Min hvis du klarer den fint er det jo ikke nødvendigt.”
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 2, 2020 20:03:44 GMT 1
Jemima rystede på hovedet, huskede det måske ikke helt var nok og tilføjede et "Nope.." hun skubbede nogle løsslupne krøller om bag det ene øre "Bare jeg består i år er det fint. Det er først næste år det sådan rigtigt tæller." konkluderede hun, selvom det måske var at glide lidt let hen over det "Skal jeg læse, eller er Poppy bedre?"
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 3, 2020 6:25:02 GMT 1
Erin spændte lidt i kæben et øjeblik. Hun hadede at andre var opmærksomme på alfen og dermed på hvor anderledes hun var. Hendes udånding lød ikke af meget, men i den lod hun sin irritation sive lidt ud.
“Skrid, Poppy,” fik hun det sidste væk med. “Det er side 86.”
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 3, 2020 15:27:37 GMT 1
Momentært trak Jemimas bryn sig lidt sammen over det verbale fur husalfen fik. Selvom hun havde været vant til det små hjælpende ånder hele sit liv, kunne hun ikke huske nogensinde at have talt til en på den måde. Hun sagde dog ikke noget mens hun tog bogen fra alfen og bladrede op på den angivne side "Hvor langt nåede du? Til det med Plejaderne eller afsnittet om Nordstjernen og den gale kejser?"
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 5, 2020 20:06:36 GMT 1
Erin var vandt til Poppy. For vandt. Alfens tilstedeværelse konstant i hendes liv mindede hende om hendes dårlige syn og det havde hun ikke brug for at tænke mere på end hun gjorde i forvejen. Hun slap en lydløs udånding og vendte blikket i retning af Jems stemme.
"Nordstjernen og den gale kejser," svarede hun. "Tak."
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 5, 2020 22:05:55 GMT 1
Jemimas øjne gled ned over siden, så kort op med et lille smil og et "Så lidt." før det igen fandt afsnittet på siden og hurtigt skimmede over det "Jeg tror faktisk jeg kender den her historie allerede. Min fars tante Astoria har altid været gal med stjerner og den slags." hun skar en lille grimasse "Til det punkt hvor det næsten var det eneste hun kunne snakke om."
|
|
Erin Morgaine
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Femten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Femte
Bopæl
:
Ballynakilly
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Egetræ
Kerne
:
Føniksfjer
Karakterark
:
Link
|
Post by Erin Morgaine on Jun 6, 2020 13:16:06 GMT 1
Erin fnøs let og hævede begge bryn en smule. "Perfekt. Jeg kender den også godt, men det er repetition. Ikke at jeg tror det kommer til at hjælpe mig det store."
Hun havde alle forventninger om at dumpe det fag, men det gjorde hende ikke så meget. Hun havde heller ikke lyst til at fortsætte det.
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 6, 2020 18:53:51 GMT 1
Jemimas blik flakkede kort uden at hun helt vidste hvad hun skulle sige "Hvorfor tror du ikke det? Du plejer at have en ret god hukommelse." hun lænede sig lidt tilbage "Er det ikke mest det eksamener er.. at kunne huske mere end faktisk at vise man kan bruge det til noget."
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.