Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 15, 2020 23:02:49 GMT 1
Keeran følte sig også som en tikkende bombe, som han sad der ved middagsbordet og skulle til at lege pæn familie med Maeve, mens hendes chef var i gang med at stagnere den fremgang, han havde kæmpet så hårdt for. Over ti år.
"Det ser dejligt ud," mumlede han til sidst, en anelse stift og uden at have rørt sin mad. Blikket fandt hende og da han fortsatte, lød det alligevel mere reelt.
"Du ser dejlig ud."
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 17, 2020 0:46:59 GMT 1
Maeve spiste lidt, men smagte ikke rigtig på maden og havde knapt registreret hans svar i starten. Det så nok godt ud. Det var så sandelig meningen. Hun smilede svagt og rettede sig lidt op.
“Tak,” svarede hun afdæmpet. “Jeg er ked af at det er så svært. Jeg håber det bliver bedre. At jeg måske kan gøre noget for det.
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 17, 2020 16:06:07 GMT 1
Keeran forventede ikke, at stemningen ville blive bedre ved et trylleslag. Det var han uanset stadig selv for påvirket til, men han fik sænket skuldrene lidt. Rystede på hovedet. Den ene ting, han havde bedt om, havde ikke hjulpet.
"Jeg ved ikke, hvorfor jeg for alvor troede på, at du kunne finde ud af, hvor hun var," svarede han tonløst.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 18, 2020 21:51:13 GMT 1
Det skar direkte igennem Maeve og hun havde det bogstavelig talt som om hendes indre blev vendt på vrangen. Tanken om at hun var skyld i hvordan han havde det nu var forfærdelig. Den fik hende ikke til at sige sandheden om hvad hun havde gjort, men den sydede og boblede indtil tre nye ord kom frem som hende eneste forsvar,
“Jeg er gravid.”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 19, 2020 9:39:28 GMT 1
Tavsheden fra hende var påfaldende og Keeran var ikke blind for den. Senere ville han da nok også bruge timer på at analysere den, når han sad på sit kontor. Men nu formede Maeve ord, der fik hans bryn til at skyde op.
Og midt i al frustrationen var der alligevel noget andet, der flaksede i hans bryst. Fornuften skubbede det om i baghovedet og da han talte, var det nøgternt. Konstaterende.
"Du lyder ikke glad."
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 19, 2020 9:56:33 GMT 1
Keerans konstatering prikkede hul på følelsen af utilstrækkelighed og Maeves øjne stak. Hun blinkede et par gange hurtigt efter hinanden og så ned på sin tallerken.
“Det er fint,” formåede hun at klemme frem. “Jeg er glad.”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 19, 2020 10:07:22 GMT 1
Man skulle være både blind og døv for ikke at bemærke, at Maeve ikke var glad. Hvad Keeran dog ikke kunne gennemskue var, om ulykken i hendes træk var udsprunget af hans frustrationer eller graviditeten. Han tog en indånding og rejste sig, før han gik hen til hende og faldt på hug ved siden af hendes stol.
“Undskyld,” fik han frem, primært fordi det var dét, situationen krævede. “Jeg ville ikke skræmme dig.”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 19, 2020 20:11:55 GMT 1
Maeve faldt som sædvanlig i overfor Keeran. Det var for nemt for ham at sno hende om sin lillefinger. Hun rakte sin ene hånd frem til ham, som han sad der på hug, og rystede lidt på hovedet.
“Jeg er ikke bange,” forsikrede hun. “Jeg ville bare gøre alting rigtigt...”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 19, 2020 21:08:34 GMT 1
Keeran tog hendes hånd og lagde et blødt kys mod håndryggen, mod håndledet og vendte den til sidst blidt om i sin egen, så han også kunne strejfe hendes håndrod med læberne.
"Du gør alt rigtigt bare ved at være hos mig, Mae," mindede han hende blødt om og hævede blikket til hendes. "Du gør mig lykkelig. Og at tænke på, at du vil starte en familie med mig..." Han kyssede hendes håndled igen.
"Men jeg bliver nødt til at vide, om du vil det."
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 19, 2020 22:11:17 GMT 1
Kyssene blødte hende effektivt op. Hun var drønforelsket i Keeran og kunne ikke på nogen måde stå for hans intensitet eller ønsker. Øjnene stak lidt igen, men denne gang var hun blødt op i et smil og klemte om hans hånd.
“Jamen jeg vil det,” forsikrede hun. “Jeg vil gerne det hele med dig. Familie, børn, alting.” Hun lod den frie hånd finde hans kind og kærtegnede den. “Jeg elsker dig.”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 19, 2020 23:07:22 GMT 1
Det spillede triumferende i hans indre, da Maeve overgav sig til ham. Til hans undskyldning og til hans ønske om at udvide familien med hende. Men Keeran var fornuftig nok til at holde det til et lille, men ømt smil.
"Jeg elsker dig, skat," svarede han og gengældte hendes kærtegn.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 20, 2020 23:22:43 GMT 1
Maeve var blød for Keeran og ganske blødt op, da han gengældte hendes kærlighedserklæring. Hun flettede sine fingre ind mellem hans og kyssede hans pande, kinder, mund.
“Jeg er gravid,” mumlede hun, endnu selv lidt overvældet af nyheden. “Vi skal have et barn.”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 21, 2020 8:29:57 GMT 1
Af og til overvejede Keeran, om Maeve i virkeligheden var lidt for nem, men i øjeblikke som dette viste det sig ganske praktisk. Især fordi hun absolut ikke var dum. Han vidste, at hver godtroende øjeblik var et udtryk for hendes tillod. Og den var værdsat.
Han lagde den ene hånd i hendes knæhase, mens den anden fandt hendes lænd, før han trak hende lidt mod sig ud på kanten af stolen, så han kunne fange hendes læber i et dybere kys. Da han endelig brød fri, var det ikke mere end en centimeter og panden endte mod hendes.
"Du er en sand lampeånd, som du bliver ved at opfylde mine ønsker."
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on May 21, 2020 8:51:25 GMT 1
Maeve lod kysset ske og hendes fingre var dybt begravet i Keerans mørke hår, da han trak sig væk for at sige ord, der ikke gav den store mening for hende. Hun vidste ikke hvad en lampeånd var og funderede over hvor de kom fra. I stedet for at spørge, besluttede hun sig dog for at undersøge det selv. For nu, gled fingrene kærtegnende ned i Keerans nakke.
“Mit ønske er at vi spiser op og at du lægger arbejdet fra dig resten af aftenen,” mumlede hun. “Sådan bør det være i en familie, ikke?”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on May 21, 2020 15:05:16 GMT 1
Keeran ville gøre meget for Maeve, men det var noget af en ordre, at han skulle lægge arbejdet fra sig for aftenen. Især, når han ikke var kommet videre med sagen i mange uger efterhånden. Men han gav sig, ikke uden en kapitulerende udånding, og nikkede sig accept.
Han gav hendes lår et klem og stjal et kys mere, fra hendes trutmund, før han rejste sig og gik tilbage på sig plads.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.