Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 12, 2019 21:14:09 GMT 1
Maeve accepterede skuldertrækket og løftede tøvende den ene hånd for at stryge den over Keerans kind. "Jeg er mest interesseret i hvem du er i dag," forsikrede hun lavmælt.
"Og i at høre meget mere om din puls, hvis du hørte mere om mig og en anden kvinde..."
Forsøgte hun at distrahere ham til et bedre humør? Ja. Virkede det...?
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 13, 2019 16:01:33 GMT 1
Et drenget smil, eller i hvert fald skyggen af det, trak let op i hans ene mundvige, så den ene hjørnetand var at ane i det lille mellemrum, der dannedes mellem hans læber. Måske var det et nemt trick, men Keeran lod sig gerne distrahere. Især når det bragte dem mod et langt mere behageligt emne.
“Det virker som en ganske passende noget-for-noget.”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 13, 2019 16:12:48 GMT 1
Maeve smilede også selv, da hun så at Keeran gjorde. Hun lod fingerspidserne følge hans kæbe og hals helt ned til hans brystkasse, imens hendes blik fulgte med.
“Hun var meget smuk. Det er hun nok stadig. Og hendes hud var altid så blød. Hendes kys smagte lidt af jordbær. Nogen gange troede jeg hun var trådt ud af et eventyr. Men jeg tror ikke eventyrfigurer kan bruge deres fingre som Niq kunne...”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 8:10:51 GMT 1
Berøringen var mindst en lige så tiltrængt distraktion som de ord, der fulgte med den, og ulvesmilet voksede frem igen ved tanken om Maeve med en anden kvinde. Hænderne søgte op langs ydersiden på hendes lår og lagde sig om hendes hofters bløde runding.
“Jaså?” mumlede han og strammede grebet lidt om hende, så fingerspidserne borede sig let ned i hendes hud, dog ikke så hårdt, at det ville efterlade mærker. “Du skal endelig ikke spare på detaljerne.”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 8:30:29 GMT 1
Maeve havde ikke genlevet oplevelserne med sin første kæreste åbent med nogen før og det føltes vældig frigørende at kunne tale om det, selvom Keeran åbenlyst var mere interesseret i det fysiske end det følelsesmæssige. Hun var da heller ikke helt upåvirket selv og rykkede sig lidt tættere på bordkanten og hans krop, imens hun fortsatte.
“Vi plejede at kysse i klokketårnet, fordi det stod ulåst. Det var vist mig, der først begyndte rigtig at røre ved hendes bryster. Derfra gik det hurtigt. Jeg tror vi begge to blev lidt besatte af at give hinanden nydelse. Hun plejede at vinkle tre fingre og bruge sin mund samtidig på en måde jeg aldrig rigtig lærte, men... Hngh. Det føltes så godt. Hun var bedre end mig til det. Mænd er nemmere end kvinder. Men jeg kunne godt lide det...”
Hun havde snakket løs og mest af alt set ind i Keerans brystkasse, men da hun pausede løftede hun blikket.
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 8:43:05 GMT 1
Keeran var virkelig ikke interesseret i det følelsesmæssige, men det fysiske derimod efterlod ham tydeligt påvirket og han trykkede sig ganske instinktivt tættere på hende, da hun rykkede sig nærmere. Fingrene lirkede sig ind under stoffet i underbuksernes ben og kunne røre hendes bløde hud direkte.
“Så det kunne du godt lide?” Blikket gnistrende mørkt, som han alligevel trak fingrene ud af underbukserne for i stedet at finde til elastikken og trække sigende ned, mens han ventede på, at hun løftede sig lidt, så han kunne trække dem helt af hende.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 9:00:06 GMT 1
Maeve slap en bekræftende lyd og fugtede læberne lidt over det blik Keeran sendte hende. Hendes mundvige sitrede lidt og hun tøvede kort, før hun løftede lidt på sig for ham og lod ham trække underbukserne af sig.
“Og du kan godt lide at høre om det,” konstaterede hun. “Skal jeg fortsætte...?”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 9:11:24 GMT 1
Keeran kunne godt lide at høre om det, men det efterlod ham også med en rastløs fornemmelse i kroppen, som han udmærket godt vidste, hvordan man kom til livs. Underbukserne endte på gulvet, mens han trak fingrene op over hendes nøgne ben igen.
“Mh,” svarede han og spredte hendes ben lidt mere fra et blidt, men bestemt tag om hendes knæ. Hænderne søgte ind på hendes inderlår. Kaffen havde han glemt alt om.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 9:28:50 GMT 1
Maeve lod fingrene glide ned over Keerans brystkasse og så ham i øjnene, som hun spredte sine ben vidt åbne for ham.
“Jeg plejede at starte med at kysse hendes bryster, når vi var alene. Den måde kvinders bryster bliver helt faste på, når vi er ophidsede? Det fascinerede mig. Jeg kunne drive hende lidt til vanvid ved kun at kæle for hendes bryster, før jeg fortsatte længere ned. Det er så tilfredsstillende når ens partner er så klar... Sådan har jeg det i hvert fald.”
Hun tog en dyb indånding og lod sin ene hånd finde Keeran. “Ville du gerne se mig med en anden kvinde, tror du?”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 9:33:05 GMT 1
Fingrene bevægede sig op langs hendes inderlår, skiftende mellem blide, fjerlette og mere bestemte, næsten insisterende kærtegn. Fortællingen fik blodet til at strømme varmt gennem hans system, men ved tilbuddet tøvede Keeran alligevel. Den slags kunne være fælder, når det kom til hunkønnet, men han besluttede sig alligevel for at være ærlig.
“Ja.”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 9:40:06 GMT 1
Maeve havde ikke et sekund forestillet sig at skulle komme med den idé før de var i situationen, men hun var sædvanligt impulsiv, lyststyret og nysgerrig. Keerans kærtegn gjorde hende blød og samarbejdsvillig og hun lænede sig lidt frem for at kysse ham let på kinden og videre mod halsen.
“Mmh? En fødselsdagsgave, måske? Også selvom du ikke må få hende, men kun må se på...?”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 9:56:30 GMT 1
Tilbuddet forandrede sig lidt, i hvert fald fra hvad Keeran havde forestillet sig af scenariet, og han var tavs et øjeblik. Men de bløde læber var distraherende mod hans tanker og forvandlede ham ganske effektivt til smør under dem.
“Mh,” lød det igen fra ham, denne gang mere hæst end før. Fingerspidserne strejfede hendes skød, kun for at søge tilbage til hendes inderlår øjeblikket efter. “Må jeg så heller ikke røre dig imens?”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 10:07:35 GMT 1
Maeve var åbenlyst også indfanget af ideen og slap et lavmælt suk nær hans øre over det alt for flygtige kærtegn. “Uh... Huh. Vil du gerne det?” Hun kyssede ham på halsen.
“Du må altid gerne røre ved mig, Keeran. Du er så god til det.”
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Dec 14, 2019 10:15:42 GMT 1
Keeran trak fingerspidserne over indgrænsningen af hendes trekant. Mundvigene dirrede lidt ved hendes ord, som han førte den anden hånd over ydersiden af hendes lår for at lægge sig så godt om hendes bagdel, han nu kunne, mens hun sad sådan på køkkenbordet.
“Ja? Kan du lide tanken om det?” hviskede han og nærmede sig hendes køn med fingerspidserne. “To mennesker, dedikerede til at give dig nydelse?”
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Dec 14, 2019 10:29:30 GMT 1
Tanken var pirrende. Virkeligheden måske mere besværlig. Maeve var dog mest tabt i fantasien i det øjeblik og en kælen lyd blev første svar på Keerans spørgsmål.
Hun tog en dyb indånding og hendes ene hånd fandt ned og lukkede sig omkring ham, udenpå underbukserne. “Ja,” mumlede hun hæst. “Jeg vil også være god ved jer begge to. Jeg er ikke egoistisk på den måde. Bare lidt grådig...”
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.