Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 18, 2018 12:06:13 GMT 1
Gillian kunne nærmest se, hvordan hans kropssprog lukkede sig af for hende og uanset hvor meget hun havde lyst til at gribe ud efter ham og undskylde og kysse hans læber og søge tilbage i deres lykkelige, stjålne, upassende stund, var det sket. Hun tog en dyb indånding og nikkede.
Blikket dvælede længe ved Liams tomme hånd, før hun begyndte at gå uden at tage den. Det var gået galt så hurtigt, at hun stadig følte sig en lille smule rundtosset og forvirret over, hvad der overhovedet var sket. Hun vidste bare, at det ikke kunne gøres om.
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 18, 2018 12:19:15 GMT 1
Det måtte være en rekord. Med Melanie havde det taget et par dage. Med Gillian var der ikke engang gået en time. Mon hun også ville finde sig en anden, langt mere ordentlig, fyr at fravælge ham for? Han havde set hende danse med Elijah R. Ashworth tidligere, men først nu syntes han at overveje ideen. Det krængede sig ustyrligt sammen i hans bryst, da de begyndte at gå ned ad korridoren. Stilheden syntes mere rungende, end deres genlydende og usynkroniserede fodtrin. Han havde undskyldt for sin ihærdighed, men Gillian sagde ikke et ord. For en gangs skyld følte han at hun havde læst ham forkert, og derfor lukkede han af.
|
|
Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 18, 2018 12:27:01 GMT 1
Det var sjældent, man hørte en undskyldning komme over Gillians læber, hvorfor de var i en lidt udfordrende situation nu. Da den lave summen og bassens dunken fra storsalen kunne høres igen, var det alligevel som om noget i hende frøs og hun rakte instinktivt ud efter hans hånd.
Endnu et øjeblik gik i tavshed, før hun endelig fik samlet sig til at åbne munden. "Jeg brød vores løfte," indrømmede hun og skulle bruge endnu et mentalt spark bagi, inden hun hævede blikket til hans øjne.
"Det har aldrig været nemt for mig at stole på folk. Især ikke hankøn." Det gjorde næsten fysisk ondt at få ordene ud, men da først de lå mellem dem, havde de næsten en lindrende effekt.
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 18, 2018 17:02:03 GMT 1
Hånden fandt snart hans, og løven forsøgte ikke at modstå nærheden. Det var den eneste trøst for ham, før Gillian tillod sig selv at bryde tavsheden mellem dem. For en gangs skyld forsøgte han ikke at undskylde for noget, af en tro på at det holdent var ham der tog fejl - som det så ofte var -, men lyttede blot, og tog brunettens indrømmelse til sig.
Først efter en stund, vendte han øjnene mod hende igen. "Jeg har ikke altid været honorabel. Det indrømmer jeg," begyndte han roligt. Det var som sådan ikke Gillians fejl at hun havde problemer med at stole på folk, men han havde da fundet en trøst i at hun ikke dømte ham ligeså hurtigt som andre gjorde, "men jeg er mere end en hovedløs hanløve. Jeg prøver."
"Jeg har bare brug for lidt... Tillid." Igen rettede han blikket frem for sig, men han knugede alligevel Gillians hånd lidt i sin.
|
|
Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 18, 2018 21:06:59 GMT 1
I det mindste lod Liam ikke til at være fuldkommen blind for, hvorfor Gillian kunne have tillidsproblemer, selvom mange af dem selvfølgelig kunne spores tilbage til hendes mor. Hun nikkede tankefuldt til hans ord, mens hun ligeledes knugede sig til hans hånd som det eneste faste holdepunkt den aften.
"Jeg vil virkelig gerne," medgav hun, blikket stadig rettet fremad. Det gav hende et skjold, en beskyttelse mod den smerte, der altid ventede rundt om hjørnet. "Jeg vil gerne... Dig."
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 18, 2018 21:53:55 GMT 1
Han bemærkede hvordan hendes blik syntes at rettes fremad i en blid distancering, da de ærlige ord forlod de buttede læber. Selvom det var nemmere for ham at slukke sin tørst efter nærhed i det fysiske, bekræftede det ham på en måde at se hvordan Gillian også kæmpede med indrømmelserne. Især de tungtvejene.
"Jeg vil også virkelig gerne dig," Sammenstykkede han, hvorefter han stoppede en smule op for at vende hende mod sig. Der var stadig en tryg afstand mellem dem, mens hånden knugede vedvarende om hendes, "Jeg lod mig rive med før, men det er ikke alt du er for mig."
|
|
Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 18, 2018 22:09:18 GMT 1
Det hele var stadig en smule for sårbart for Gillian, men da Liam vendte sig mod ham, havde hun alligevel ikke lyst til at risikere, at han følte sig afvist igen. Hun stoppede og trådte alligevel et skridt tættere på. Den ene hånd faldt til hans brystkasse.
"Min mor har altid fortalt mig, at det er det eneste, hankønnet er interesseret i. At jeg bør tage mig i agt og holde folk på armslængde," fortalte hun i et øjebliks åbenhed, hun ikke havde oplevet før. "Egentlig må jeg kun røres på hænder og platoniske berøringer i ansigtet." Måske han på den måde ville forstå, hvor grænseoverskridende det hele virkelig var.
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 19, 2018 13:46:37 GMT 1
Der var en form for tryghed i det lille pres hendes hånd gav hans brystkasse, ved blot at hvile mod den. I et sekund studsede han dog over om den var ment til at bevare afstanden mellem dem, selv når hun trådte tættere på. En sikkerhedsforanstaltning.
Han lyttede til hvert et ord, med en klar forståelse om at deres forudsætninger virkelig var poler fra hinanden. Presset havde aldrig været stort fra hans forældre, da brødrenes success næsten havde givet den meget dumdristige løve mere frihed, men tingene ændrede sig under næsen på ham - eftersom han havde været for fokuseret på sine egne problemer end familiens økonomi.
"Man bør altid være opmærksom," sagde han, da Gillian havde talt færdig og lettet sit hjerte, "For det er måske sandt for nogen at det er det eneste de vil." Han havde selv været spækket med hormoner og en fristelse for det uforpligtende. Alligevel havde han kun været intimt sammen med folk han havde en tilknytning til. Folk han så i øjnene igen efter. "Det sidste jeg vil er at gøre dig utilpas."
|
|
Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 19, 2018 18:03:09 GMT 1
Gillian vidste ikke helt, hvad hun havde forventet, at Liam skulle svare på den lille indrømmelse. Det var i hvert fald ikke, at han gav hendes mor ret. Hendes blik flakkede afslørende, mens hun prøvede at finde ud af, hvilket ben hun skulle stå på.
"Du gør mig ikke utilpas," lød det fast fra hende efter et øjebliks tankefuld tavshed. "Om noget er det mig selv, der gør mig utilpas i dit nærvær. Under dine... Berøringer." Hendes ansigt føltes varmt og opblusset, selvom hun ikke længere var i en varm sal.
"Jeg tænker ting, jeg ikke burde." Og endnu værre gjorde hun også ting, hun ikke burde. Som at stå og kysse ham.
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 19, 2018 20:20:20 GMT 1
Om det var grundet ham eller ej, ønskede han ikke at Gillian skulle føle sig utilpas i hans nærvær. Faktisk, var det hvad han ville forsikre hende om da hans læber skiltes ad. Ingen ord nåede dog over hans læber, før brunettens næste ord ramte luften.
Antydningen af det venstre smilehul syntes at vise sig, men han undertrykkede den resterende reaktion af fjogethed. Det ville virke upassende, i en situation hvor hendes kinder virkede mere rødmende end normalt. "Din mor har vel ikke sat regler for hvad du må tænke, vel?"
|
|
Gillian C. Fudge
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2028
Bopæl
:
Skotland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Skotsk
Højde
:
167
Status
:
Gift
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Bøg
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstafdelingen
Karakterark
:
Link
|
Post by Gillian C. Fudge on Oct 19, 2018 20:37:45 GMT 1
Det var ikke et fuldbyrdigt smil, der tegnede sig på Liams læber, men det var alligevel nok til at berolige Gillian en smule. Hun strøg tomlen i blide kærtegn over hans brystkasse, som et smil brød frem.
"Nej," svarede hun og et flygtigt glimt, der næsten kunne beskrives som fandenivoldsk, strøg over hendes blik. "Så... Du kan godt lide, at jeg tænker på dig?"
|
|
William Knight
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2026
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
182
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Rødkælk
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Thestralhår
Job
:
Lærling
Hos
:
Bæstsektionen
Karakterark
:
Link
|
Post by William Knight on Oct 19, 2018 21:01:50 GMT 1
Tankerne var hendes. Nok ønskede Liam at de kunne manifesteres som de havde førhen, men det var uklogt at springe ud i det med Gillian, når de begge først skulle lære at gå på grænsen. Det var vakkelvornt, men for helvede hvor var hun det værd.
Øjnene begyndte at få deres varme gnist tilbage, da han bemærkede gløde i Gillians. Endelig rokkede mundvigene en smule på sig igen, og strøg op i et blødt smil. "Om jeg kan." svarede han.
Efter en stund, førte han hende tilbage mod storsalen. Han hastede ikke på deres skridt, men nød at vandre på gangene med hånden klemt i Gillians. Det var en mærkværdig følelse, men han regnede med at portrætterne holdt deres hemmelighed.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.