Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 7, 2018 22:10:42 GMT 1
Bedwyr var ikke en der gik udenom en god fest, men med det sagt, var det ikke lige normalt denne type fest der tiltrak ham. Han følte sig lidt ude af sit vand, men Dilys M. F. Goshawk havde været ret stædig da hun krævede han tog med og en ting han aldrig havde lært, var at vinde en diskussion med hende. At stille op til auktionen havde dog været hans helt egen beslutning, også selvom han havde været ved at fortryde lidt da han stod på scenen. Han var ikke vant til at være midtpunkt på den måde og følte sig lidt beklemt som buddene rullede. Han havde forladt scenen og stod nu lidt ubeslutsomt og spejdede ud over bordene efter kvinden der havde.. købt ham. Det virkede så forkert at han ikke kunne lade være at smile skævt for sig selv.
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 11, 2018 21:09:44 GMT 1
Agrippa strålede fra sin kjole til sit smil og det havde meget at gøre med hvordan auktionen var forløbet. Hun undskyldte sig ved sit bord og bevægede sig hen mod Bedwyr der i aftenenes anledning var nydelig at se på; selv uden blæk på kinden.
“Aften”, hilste hun og sendte ham et bredt smil. “Jeg var ved at miste dig et par gange, men det ser vist ud til at jeg skylder dig en middag”, tilføjede hun, mens det rolige blik forblev fastlåst i hans.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 12, 2018 0:05:45 GMT 1
Bedwyr drejede sig halvt for at kunne se hvem der talte og sendte Agrippa et skævt smil "Det ser sådan ud." medgav han og kunne ikke helt skjule, at han var en smule overrasket over at hun overhovedet havde budt på ham. Måske fordi hun efter præsentationen på scenen, vidste en del mere om ham, end han gjorde om hende. Faktisk vidste han kun hvad hun arbejdede med "Måske det kan give mig chancen for at lære noget mere om dig." fortsatte han sin tankerække og lod af ren vane, den ene hånds fingre glide gennem håret - der havde siddet ganske nydeligt da han var ankommet.
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 13, 2018 19:52:04 GMT 1
Det overraskede udtryk, der faldt over den unge efterforskers ansigt, fik ham igen til at se helt kær ud. På den bedste måde. Hun smilede lidt for sig selv, før tænderne blev synlige ved hans ord.
“Hvis du spiller dine kort rigtige….”, svarede hun med et glimt i øjet og i et smil, der afslørede, at hun drillede ham lidt. Hun så sig rundt i salen, før blikket faldt på ham igen. Denne gang med et mere varmt smil.
“Har du lyst til at vi slår os ned ved et af de frie borde?”, spurgte hun prøvende.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 13, 2018 21:32:46 GMT 1
Bedwyr var ikke ligefrem kongen af flirts og han smilede en smule fåret over svaret, før han rømmede sig med et hastigt nik "Det lyder som en glimrende plan." medgav han og lagde hænderne bag ryggen, for så at komme i tanke om sine manerer og i stedet byde hende sin ene arm. Var det ikke sådan man gjorde til sådan nogle ting som det her?
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 14, 2018 0:45:32 GMT 1
Agrippa smilede og tog imod hans arm. Hun lod ham føre dem hen til et bord og slap derefter hans arm blidt for at slå sig ned på stolen.
“Du så vældig nydelig ud oppe på scenen”, komplimenterede hun i et venligt smil. “Hvordan var det at stå deroppe?”.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 14, 2018 9:55:30 GMT 1
Bedwyr trak en stol ud for hende og satte sig med siden af hende ved det runde bord, før han grinede en smule selvbevidst og skævede op mod scenen "Hvordan?" han skar en lille grimasse der alligevel var halvt et smil "Ikke lige det jeg er vant til. Jeg var faretruende tæt på at fortryde og flygte med roberne blafrende." indrømmede han.
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 14, 2018 22:48:35 GMT 1
“Til dit held fandt flere det charmerende. Der blev budt godt på dig”, fortalte hun ham og håbede at det hjalp lidt. Hun havde endda været nødt til at byde over sin søster. Hun huskede sig selv på at hun hellere måtte undskylde for det senere.
“Jeg tror også, at jeg så din søster nede blandt os andre kvinder. Det er hende der arbejder i Kandisbaronen, ikke?”, Agrippa var ikke helt sikker, men de to delte efternavn og de lignede også hinanden nok til, at det ville give mening.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 14, 2018 23:27:25 GMT 1
Bedwyr smilede skævt og løftede en hånd for at klø sig i nakken "Ja, deeet.." han rømmede sig, igen lidt selvbevidst og var lettet over emneskiftet der var noget nemmere at forholde sig til, end kvinder der bød på en "Det gjorde du garanteret." bekræftede han og nikkede "Det var hende der trak mig med i aften." afslørede han med endnu et skævt smil og forsatte "Men jo, hun arbejder hos vores farbror i Kandisbaronen."
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 15, 2018 20:43:29 GMT 1
Agrippa smilede, som han fortalte om sin søster og at det var hendes skyld at han var her i aften.
“Jeg har været i Kandisbaronen et par gange. De gør det godt”, kommenterede hun i et bredt smil.
“Men du er selv i ministeriet…”, tilføjede hun, nysgerrig omkring at høre mere om hans erhverv.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 15, 2018 21:10:55 GMT 1
Hans blik mødte hendes med et drillende glimt et øjeblik “Den del var svær at regne ud, ikke?” Spøgte han med et skævt smil og nikkede “Men ja.. og det gør du også. Så langt så godt.” Han rømmede sig “Kontoret for misbrug af mugglergenstande, men det gav vist også næsten sig selv.” Fortsatte han og vidste ikke helt hvad han skulle fortsætte med.
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 18, 2018 2:14:21 GMT 1
Agrippa smilede skævt af det drillende i hans blik. Hun rystede på hovedet.
"Ja. Alt det ved jeg... Jeg vil høre om alt det jeg ikke ved", tydeliggjorde hun i et bredt smil. Hun kendte til hans erhverv på overfladen, men hvad der foregik inde bag de lukkede døre. Det vidste hun ingenting om.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 18, 2018 18:12:32 GMT 1
Bedwyr rynkede brynene lidt, men på samme tid trak hans mundvige op i endnu et smil "Ah, ja.. se så bliver det straks mere kompliceret." begyndte han og så på én gang drillende og konspiratorisk på hende "Hvis jeg fortæller dig hvad der foregår bag de omtalte døre, bliver jeg måske nødt til at gøre noget drastisk bagefter."
|
|
|
Post by Agrippa Birthwistle on Nov 18, 2018 19:49:51 GMT 1
Agrippa smilede underholdt mens han snakkede og rykkede automatisk sit ansigt til tættere mod hans, som han sagde det sidste. “Som hvad?”, røg det dæmpet over hendes læber, som hviskede hun en lille hemmelighed til ham.
|
|
Bedwyr C.F. Goshawk
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
Trearddur Bay
Blod
:
Halvblods
Status
:
Alene
Patronus
:
Havodder
Tryllestav
:
Valnød
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Efterforsker
Hos
:
Ministeriet
|
Post by Bedwyr C.F. Goshawk on Nov 18, 2018 20:18:29 GMT 1
Selvsikkerheden vaklede lidt da hun lænede sig tættere på. Flirtede hun med ham? "Uhm.. en permanent silencio.. for jeg kan næppe få dig til at obliviere dig selv." foreslog han en smule tamt, men blikket spillede alligevel underholdt.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.