Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Sept 23, 2020 14:29:27 GMT 1
Amber var på vej ned af Diagonalstræde ved højlys dag. Septembersolen skinnede over den brostensbelagte gade og hun var i godt humør efter en tidlig dag på arbejde i ministeriet, som hun havde tænkt sig at følge op med et besøg hos Oranie Sinistra-Jones. Inden hun nåede til lejligheden, var væltede hun i stedet over den næste brosten, da hun fik øje på et ansigt få meter fremme, som hun ikke havde set siden en mørk aften i en gyde, hvor hans venner var på vej til at straffe hende for at være amerikaner. Hun gispede, som hun tippede over og strakte hænderne frem for at tage af, da hun faldt på snuden.
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 23, 2020 18:43:46 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Sept 23, 2020 18:43:46 GMT 1
Teddy var egentlig taget til Diagonalstræde for at købe mere susepulver, men var i stedet endt i snak med nogle gamle venner han ikke havde set længe. Efter en times tid skulle de dog videre, og Teddy så det som sit que til også at få handlet hvad han skulle og komme derudaf.
Men han var i relativt godt humør ovenpå mødet med vennerne og under solens stråler, da en kvinde kun få meter fra ham pludselig ramlede sammen med brostenene. Tedder var henne for at sikre sig, at hun ikke var kommet alvorligt til skade i to lange skridt.
"Hold da op. Er du okay?" Han havde begge hænde fremme for at tilbyde en hjælpende hånd.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 23, 2020 21:47:12 GMT 1
Post by Amber W. Jones on Sept 23, 2020 21:47:12 GMT 1
Amber skreg, da Teddy nærmede sig og væltede vitterligt bagud og væk fra ham, hvid i ansigtet. Rundt om dem kiggede folk noget på med store øjne, men hun var ikke bevidst om at hun gjorde et postyr af sig selv.
"Dig," hvæsede hun angst og med hamrende hjerte. Hun havde ikke engang rejst sig op.
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 23, 2020 22:26:56 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Sept 23, 2020 22:26:56 GMT 1
Teddy blev mindst ligeså forskrækket over skrigeriet, som det lod til at heksen var over at se hans ansigt, og han rettede sig hurtigt op og trådte nogle skridt tilbage imens håret skiftede til en mere neutral nuance en turkisblå.
"Undskyld?" Han lød lige dele forvirret og reelt beklagende, imens han prøvede at huske hvor han havde set hende før.
Oh.
Fuck.
Øjnene blev en anelse større, da det dæmrede for ham hvem hun var. Han gik lidt frem og lidt tilbage, splittet imellem at prøve og berolige hende og ikke at forskrække hende yderligere. Men han endte alligevel med at komme tættere på og række hånden ud igen, "hey øh... Hey, jeg er ked af det med..."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 24, 2020 10:37:57 GMT 1
Post by Amber W. Jones on Sept 24, 2020 10:37:57 GMT 1
Amber stirrede på ham og kom snublende på benene igen. Hendes knæ var skrabede efter turen på brostenene, men hun var mere optaget af manden, som hun genkendte alt for godt fra episoden, der langt fra var glemt.
"Hold dig væk," skød hun aggressivt ud, som hun tog et skridt bagud. "Du og dine venner burde ikke have lov til at gå frit rundt. Overfaldsmænd, bøller..."
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 27, 2020 21:00:30 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Sept 27, 2020 21:00:30 GMT 1
Teddy var splittet imellem at holde sig væk og træde tættere på. Han ville gerne hjælpe og løse hele misforståelsen, men det var ikke særlig nemt når hun tydeligvis var utryg ved hans tilstedeværelse.
Han trak hænderne op i overgivelse, og i et forsøg på at se mindre truende ud. "Undskyld. Det var en misforståelse." Scenen var begyndt at tiltrække mere og mere opmærksomhed fra de forbipasserende hekse og troldmænd. Teddy prøvede at sende dem et forsikrende smil, men vendte hurtigt opmærksomheden mod den ret uskyldige amerikanske heks igen. "Hey, jeg er virkelig ked af det der skete, er der ikke noget jeg kan gøre for at gøre det godt igen?" Han var ikke helt sikker på, om hun overhovedet hørte hans ord eller om hun var for oprevet.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 27, 2020 21:11:52 GMT 1
via mobile
Post by Amber W. Jones on Sept 27, 2020 21:11:52 GMT 1
Misforståelse. Det var en misforståelse. Amber stirrede på ham og fra hendes angst kom en vrede, der fik øjnene til at skyde lyn, uden at hun denne gang rørte sig ud af stedet.
"Kan du gøre det trygt at være på Natravnen igen? Fjerne den måned jeg havde med mareridt?"
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 27, 2020 22:22:54 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Sept 27, 2020 22:22:54 GMT 1
Teddy åbnede munden for at svare, men fik i stedet bare en knude i maven af dårlig samvittighed. Solens stråler over dem var ikke længere særligt opløftende, men blot ubehageligt blændende og Teddy vidste ikke rigtig hvilket ben han skulle stå på.
"Nej." Svarede han ærligt og lettere fortvivlet. "Eller, det ved jeg ikke. Måske kan jeg prøve? Eller, altså jeg kan ikke ændre på hvad der allerede er sket og med dine... Hvis du har sovet dårligt." Ikke uden at fuske rundt med hendes hukommelse, men det havde han ikke ret meget lyst til. Og det havde hun nok eller ikke.
"Hvad hvis jgg tog med dig hen på natteravnen?" Forslog han, måske en smule for energisk og en smule for tidligt.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 28, 2020 6:07:33 GMT 1
via mobile
Post by Amber W. Jones on Sept 28, 2020 6:07:33 GMT 1
Sovet dårligt. Hvis blikke kunne dræbe. Amber var ikke ligefrem kuet. Hun nedstirrede forbryderen, der stod der og var helt fri.
"Jeg skal ikke nogen steder hen med dig, din slange," svarede hun vredt. "Du og dine venner burde rådne op i en celle et sted."
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 28, 2020 19:30:19 GMT 1
via mobile
Post by Teddy Lupin on Sept 28, 2020 19:30:19 GMT 1
Hun havde alle gode grunde til, at være vred på ham. Og alle gode grunde til at ønske ham det værste. Så han kunne ikke rigtig tillade sig, at føle sig uretfærdigt behandlet eller kræve at hun accepterede hans undskyldning.
Men det havde jo været en misforståelse, og han ville virkelig gerne gøre det godt igen.
“Undskyld,” gentog han og tilføjede med lidt lavere stemme: “Hvis det er nogen trøst, har jeg ikke længere min stav.”
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 29, 2020 6:11:12 GMT 1
via mobile
Post by Amber W. Jones on Sept 29, 2020 6:11:12 GMT 1
Det var faktisk en lille trøst. Amber blinkede overrasket og hævede begge bryn. "Hvad?"
Hendes blik gled over ham. Han virkede så reel, men hun kunne godt huske hans venner.
"Hvorfor gjorde du det?"
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Sept 30, 2020 20:35:42 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Sept 30, 2020 20:35:42 GMT 1
Teddy havde ikke lyst til at gentage sig. At være en troldmand uden stav var ikke ligefrem noget man råbte højt om.
Han sendte et blik rundt, men det lod til at nogle af de nysgerrige blikke forsvandt efter heksen stoppede med at råbe. Men da havde hun allerede stillet et nyt spørgsmål, og ét han faktisk ikke var sikker på, om han kunne svare fornuftigt på.
Han rystede på hovedet af sig selv og vennerne. "Jeg tror vi kom til at skabe en dum stemning, og det hele tog overhånd. Jeg overtænkte nogle ting, og delte mine tanker og de andre tolkede videre, og... Ja." Han kløede sig lidt i nakken, og følte sig virkelig som en fordomsfuld idiot. Uden stav.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Oct 1, 2020 18:20:39 GMT 1
via mobile
Post by Amber W. Jones on Oct 1, 2020 18:20:39 GMT 1
"En dum stemning?!" Amber var tæt på at hidse sig op igen. Var han helt idiot?
"Forstår du overhovedet hvor bange jeg var? Hvordan det var at stå der, imens de bare... Og det er din skyld. Det er alt sammen din skyld."
|
|
Teddy Lupin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Enogtredive
Kollegie
:
Hufflepuff
Årgang
:
2016
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Halvblods
Race
:
Metamorphmagus
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
183 cm
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Konfiskeret
Job
:
Skiftende
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Oct 21, 2020 19:53:37 GMT 1
Post by Teddy Lupin on Oct 21, 2020 19:53:37 GMT 1
Han så på hende, og skulle til a svare da hun fortsatte og han i stedet trak sig lidt tilbage. Han var virkelig ikke ude på at gøre ondt værre, men på en eller anden måde lykkedes det ham gang på gang, at gøre netop dét.
Han rystede på hovedet som svar på hendes første spørgsmål, selvom det måske kunne mistolkes til, at han ikke mente det var hans skyld. Ikke helt gennemtænkt, men han så oprigtigt ud som en der virkelig var ked af sine handlinger.
"Er der virkelig ikke noget jeg kan gøre?"
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Pladask
Oct 22, 2020 14:09:21 GMT 1
Post by Amber W. Jones on Oct 22, 2020 14:09:21 GMT 1
Amber kunne mærke frygten sive længere og længere væk til fordel for vrede. Det gav hende is i maven og årer af stål og hendes blik var fyldt af kulde, som hun så på ham. Han rystede på hovedet, vedkendte sig ikke sin skyld, men forsøgte at fremstå hjælpsom. Hykler.
"Du kan holde dig langt væk fra mig og mine," svarede hun sydende. "Hvis du kommer nær mig igen, fortæller jeg min mand det og så må guderne være med dig."
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.