Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 3, 2020 19:47:53 GMT 1
Callistas smil lå der endnu da deres læber ikke længere havde kontakt, men var parret med et uudgrundeligt blik. Hun var normalt ikke puttenusse-typen, men alligevel blev hun hun ved at stryge fingrene i dovne mønstre mod hans ryg, uden at have travlt med han flyttede sig. Udbruddet fik det til at sitre i hendes mundvige og glimtet vendte tilbage til hendes blik mens han trak sig væk og dumpede ned ved siden af hende.
Han efterlod en uvelkommen kølighed, der fik hende til at overveje, at pakke sig ind i tæppet. I stedet drejede hun hovedet og så vurderende på ham “Nej?” Brynene krøb lidt sammen, før hun vendte sig om på siden, krøb ind til ham og lagde sig halvt ind over hans overkrop, med hagen hvilende mod sin egen arm “Du vidste hvor jeg var.” Pointerede hun, uden anklage. I stedet lå et drillende smil om hendes læber.
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 3, 2020 22:07:35 GMT 1
Bryces arm lagde sig automatisk en smule om hende, og fingrene strøg dovent over hendes arm og skulder, mens en dæmpet latter lød fra ham ved hendes bemærkning. Han behøvede ikke se det drillende smil; han kunne næsten høre det på hende, og vidste at kommentaren ikke havde det bid i sig, det egentlig kunne have virket som. "Ja. Det gjorde jeg." istemte han enigt, før han åbnede øjnene igen og drejede hovedet en smule mod hende. Før i tiden havde de heller ikke brugt lang tid på at ligge og putte med hinanden efter at have været sammen, foruden den ene gang hun havde tilbragt natten hjemme hos ham. Men der var unægteligt noget behageligt ved at ligge dér sammen med hende. "Og jeg ved, hvor du er, nu. Og det håber jeg på at blive ved med at vide." Smilet voksede sig en anelse bredere, da han strakte nakken frem så hans læber kunne nå hendes igen i et blødt kys.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 3, 2020 22:46:26 GMT 1
Callista fik et øjeblik til bare at ligge der og betragte ham. Han latter fik det igen til at trække i hendes mundvige, selvom han ikke kunne se det. Hele situationen var uvant, men ikke ubehagelig. Måske var det nemmere at finde sig til rette i det, fordi de havde nogle klarere linier. Hun tænkte ikke så frygteligt meget over det lige der, men krummede sig dovent sammen ind mod ham og lod det ene ben glide ind over hans "Jeg skal prøve på ikke at blive væk." lovede hun drillende, før hun løftede hovedet og strakte hals for at møde hans læber på halvvejen.
Hun trak ikke rigtigt hovedet væk da hun talte igen. I hvert fald kun lige nok, til at se ham i øjnene "Hvis du har tænkt dig at fortsætte sådan resten af weekenden, så ser jeg frem til det."
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 3, 2020 22:55:45 GMT 1
Igen måtte han slippe en dæmpet latter af hendes bemærkning, og det var ikke uden et glimt i de mørke øjne at han lod sit blik mødes med hendes igen. "Jeg har tænkt mig at fortsætte sådan så længe som jeg får mulighed for. Weekenden er kun begyndelsen." forsikrede han hende om, og kunne ikke dy sig for at illustrere det ved at lade hånden om hendes ryg glide nedad, indtil han kunne lægge den mod hendes ene balle og give den et eftertrykkeligt klem. Det havde fået hans mundvige til at kurve opad i et legende smil.
"Men vi bliver vel også nødt til at forlade hotelværelset bare en gang imellem. Vi skulle stadig skaffe passende tøj til brylluppet." påpegede han uden at smilet rigtig fortog sig.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 3, 2020 23:25:36 GMT 1
Callista slap et lille fnys, men så ikke ligefrem særligt utilfreds ud, mensh ans hånd fik en behagelig illing til at sno sig ned omkring hendes rygrad.
I stedet for at sige noget, løftede hun hovedet lidt, for at kunne plante et impulsivt kys mod det øverste af hans brystkasse. Da han fortsatte, slap hun alligevel en munter lyd og så op igen "Du mener ikke vi skal tage afsted sådan her? Det ville da tage opmærksomheden fra det faktum at vi følges.. måske."
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 3, 2020 23:30:44 GMT 1
Smilet var kun vokset, da hun ikke bare ingen protester havde haft mod hånden på hendes balle - men hvorfor skulle hun også have det, deres forhold taget i betragtning - men også kyssede ham på brystkassen. Det var helt klart noget han kunne vænne sig til.
Det var hans tur til at give et lille fnys fra sig, selv om smilet endnu ikke fortog sig synderligt. "Det ville det, men jeg er bange for at jeg er en misundelig anlagt mand, Cally." Kælenavnet var kommet så naturligt over hans læber, at han knapt ænsede det. Det havde måske været ét han havde givet hende i sine egne tanker og for første gang nu sagde højt. Han rullede med det. "Jeg er sikker på at det vil tage opmærksomheden fra at vi følges, men på bekostning at andre ville se dig nøgen. Er jeg egoistisk, hvis jeg siger at jeg vil have den fornøjelse for mig selv?" Smilet fik en grådig karakter, og hans frie hånd strøg blødt op så hans fingre kunne lægge sig under hendes hage.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 4, 2020 0:00:16 GMT 1
Callista var ikke forberedt på den forkortede udgave af sit eget navn og brynene hævede sig lidt, uden at hun dog protesterede imod det.
I stedet lå hun og tyggede mentalt på det mens han fortsatte og den besidderiske indrømmelse plantede et lettere selvtilfreds udtryk på hendes ansigt. Hun betragtede ham uudgrundeligt mens han løftede hånden og rystede på hovedet så godt hun nu kunne, med hans fingre under hage "Så er du heldig jeg ikke har for vane at rende rundt uden tøj på.." hun gjorde en lille pause og læberne skiltes i et uvorent smil "Kun bag lukkede døre i hvert fald."
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 4, 2020 0:10:53 GMT 1
Et eget tilfreds smil gled over hans læber, som hun afviste påstanden om han gjorde fejl i at være egoistisk. Det kunne trods alt kun love godt for dem, hvis det kun var de to, der kunne se den anden afklædt. Det var i hvert fald en tankegang som passede ham fint.
Det blev kun understreget yderligere ved hendes afsluttende bemærkning, som fik ham til at smile grådigt af hende. "Hvis du spørger mig, stemmer jeg for at vi indfører en regel om hvor meget tøj vi har på når vi er herinde. Eller hvor lidt." rettede han med et sigende glimt i øjet, og understregede sin pointe ved at lade begge hænder søge om hendes ryg, for at løsne den BH han havde forsømt at tage af hende, og som hun stadig var. De mørke øjne fandt hendes igen. "Medmindre du har protester, selvfølgelig." tilføjede han, i et tonefald som klart indikerede at han ikke forventede at hun havde.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 4, 2020 0:37:59 GMT 1
Callista slap et underholdt fnys, men det tilfredse udtryk blegnede ikke, mens hun smøg sig ind til ham, som en kat i en solstråle "Det ville kræve nogen forholdsregler for ikke at være til skue for hele parken." hun så sigende på ham og lagde sig lidt mere ind over ham, for at give ham plads til at løsne hægten og lod det være svar på, hvorvidt hun havde protester eller ej.
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 4, 2020 0:47:39 GMT 1
Bryce lagde sig bedre til rette, sådan som Callista smøg sig ind til ham. At få fjernet bh'en fra hende havde efterladt hende fuldstændig blotlagt, og han kunne ikke undgå at mærke en behagelig sitren ved følelsen af hendes nøgne bryst mod sin brystkasse. En blanding af et fnys og en latter lød fra ham. "Hvordan var det, du ordlagde det... Vi er vel magikere." svarede han sigende, inden han nok en gang strakte halsen for at nå hende i endnu et kys, dog denne gang ét hvor han dvælede lidt ved hendes læber. Det kunne være en smal sag for magikere af deres kompetence at fortrylle vinduerne så folk udenfor ikke ville kunne se hvad der foregik indenfor. Bryce havde i hvert fald ikke tænkt sig at gå på kompromis med at lade andre se Callista nøgen, og han var allerede blevet alt for fristet af tanken på at tilbringe hele weekenden så lidt påklædt som overhovedet muligt.
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 4, 2020 11:35:12 GMT 1
Hans latter fik det helt automatisk til at trække i hendes mundvige, mens hun lagde sig ind til ham igen, nu helt nøgen og ganske godt tilpas på den måde. Et halvt underholdt, halvt indigneret fnys forlod hende, da han brugte hendes egne ord imod hende "Touché." mumlede hun, dæmpet af hans læber da hun lod sine møde dem igen.
Et kælent smil lå på hendes læber da hun trak ansigtet lidt væk igen "Jeg burde have vidst, du ikke er bleg for at bruge beskidte kneb." drillede hun, lod læberne strejfe hans kort igen og lagde så kinden mod hans skulder med et lille, velbehageligt suk "Jeg kunne godt bruge et bad før vi går i seng.." musede hun, halvt for sig selv, men på samme tid lod hun fingrene stryge i usynlige cirkler ned over hans brystkasse og mave "Vil du med?"
|
|
Bryce Donovan
Cbox-navn
:
Maffe
Alder
:
Fireogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Vædder
Tryllestav
:
Ask
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Højesteretstroldmand
Hos
:
Højmagiratet
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Bryce Donovan on Sept 4, 2020 12:53:16 GMT 1
Han svarede ikke på anklagen med andet end et legende smil, som afslørede at han ikke kunne benægte anklagen.
Hendes fingres strøg over hans brystkasse og mave havde fået ham til at lukke øjnene en smule i, og en dæmpet brummende lyd lød fra ham. Næsten som en dyb spinden. Også dén måtte dog bane vej for den muntre lyd, hendes tilbud lokkede frem. "Jeg tror godt jeg kan overtales." lød det, nok ikke synderligt overraskende, men han havde alligevel ikke travlt med at rejse sig fra gulvet. Det var alt for behageligt at ligge sådan med hende og mærke hendes blide kærtegn og nyde den behagelige summen som stadig sitrede gennem hele hans krop efter akten. Til sidst måtte han dog sande at de ikke kom hurtigere i bad af at ligge dér på gulvet, og han hævede langsomt overkroppen op i en siddende stilling. "Vi må nok holde os til et brusebad for denne gang. Jeg er bange for at jeg ikke kommer ud af karret, hvis vi tager et karbad." Smilet voksede alligevel. "Det kan vi måske have til gode til et andet tidspunkt."
|
|
Callista Runcorn
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2014
Bopæl
:
Kildare, Irland
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Højde
:
1.75 m
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Los
Tryllestav
:
Piletræ
Kerne
:
Basilisktand
Job
:
Oblivator
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Callista Runcorn on Sept 4, 2020 13:14:11 GMT 1
Callista fortsatte de dovne kærtegn mod hans overkrop, selvom de drev længere og længere sydpå mens han svarede. Det var en smule modvilligt hun selv satte sig op, men hun var dvask og godt tilpas, mens hun løftede begge arme over hovedet og strakte sig "I morgen. Jeg tager alt der involverer varmt vand lige nu." hun lod armene falde, sad et øjeblik med et overvejende udtryk og lænede sig så frem, for at stjæle endnu et kys. Blikket spillede lidt da hun trak sig væk, kom op at stå i en glidende bevægelse og vuggede ud på badeværelset. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.