Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 11:59:41 GMT 1
Jesse var ikke overrasket da hans næste forslag ikke gled ligeså nemt ned som det første, men han lod hende tænke over det uden at presse og fik tid til at tænke over sit svar, allerede før hun stillede spørgsmålet "Jeg vil ikke vælge dit tøj.." begyndte han og lod blikket følge en and der skræppende lettede fra vandet "Men måske vi kunne indrøre en.. godkendelse hver morgen?" blikket forlod anden og fandt hende spørgende igen.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 12:22:13 GMT 1
Tanken gjorde Amber lidt tør i munden, men lige netop en daglig rutine var det, der ville cementere deres fælles valg. Hun mødte Jesses blik med store øjne, før hun nikkede svagt og følte at det var meget monumentalt.
"Okay," medgav hun. "Jeg vil gerne prøve. Men vi taler om hvad du mener først, ikke? Inden vi prøver det? Ellers ved jeg ikke helt hvad reglerne er."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 13:48:33 GMT 1
Jesse lod hende igen få lov at overveje det hele og hvad det ville betyde. Han nikkede da hun talte igen, et lille smil synligt "Vi taler om det hele og er enige om rammerne, både for det her og for alt andet vi aftaler." bekræftede han og fortsatte "Der skal være klare regler, så ingen bliver i tvivl eller føler der bliver brudt tillid."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 20:37:07 GMT 1
Amber nikkede lidt, smilede svagt og tog en dyb indånding. Hun lænede sig ind mod Jesse og så ud over vandet igen.
"Det tror jeg er nok regler for nu," konstaterede hun afdæmpet. "Det får mig til at føle mig helt... Fokuseret. Og meget tæt på dig."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 21:02:36 GMT 1
Jesse gav hende et fast klem da hun lænede sig ind mod ham, bøjede hovedet lidt og plantede et kys mod hendes hår "Hvis det kommer til at fungere, bringer det os kun tættere." konstaterede han og var tavs et langt øjeblik "Tak for din tillid, Amber."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 21:15:13 GMT 1
Amber lukkede øjnene lidt da Jesse kyssede hende på håret og følte sig uendelig tryg. Det var det han fik hende til at føle sig med det meste af hvad han gjorde og især med reglerne, som de allerede lidt havde, men som tog en solid drejning mod det mere etablerede. Hun sukkede lavt og tilfreds.
"Jeg stoler på dig til at tage dig af mig," svarede hun dæmpet. "Og jeg vil også gerne tage mig af dig. Jeg skal nok finde måder at gøre det på, helt uden nogen regler."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 21:50:23 GMT 1
Jesses mundvige sitrede insisterende og han bøjede hovedet for at se ned på hende med et spørgende blik "Ja? Nu bliver jeg nysgerrig, men jeg går ikke ud fra det er noget du har tænkt dig at uddybe på?" han var ikke god til overraskelser, med mindre de kom fra hende og tonen var munter.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 21:57:47 GMT 1
Amber smilede blot tilfreds og rystede let på hovedet. "Jeg ved det ikke endnu. Men jeg tager imod forslag til måder jeg kan gøre dit liv lettere," svarede hun fortrøstningsfuldt.
"Fodmassage? Aftente?"
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 22:55:52 GMT 1
Jesse løftede hovedet igen og så ud over vandet, stadig med et smil trækkende i mundvigene "Nej, jeg tror jeg vil vente og blive overrasket for en gangs skyld, men jeg kan lide din tankegang med de to forslag der." brummede han og lod læberne skilles i et sjældent, bredt smil.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 23:18:30 GMT 1
Amber smilede varmt og puttede sig lidt ind til Jesse. "Det er godt," svarede hun. "Og jeg mente det i øvrigt, da jeg sagde at du stadig kommer til at have blomsterkrans på til Lughnasadh," forsikrede hun ham.
"Lige den dag godkender vi begge hinandens påklædning." Hun så op på ham med et livligt smil.
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 7, 2020 23:40:16 GMT 1
En spontan, dyb latter forlod ham og en and der havde nærmet sig bredden hvor de stod, flaprede skræppende i den modsatte retning igen "Jeg havde ingen forhåbninger om du glemte det lige foreløbigt." konstaterede han, en anelse tørt, men ikke uden humor.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 7, 2020 23:44:22 GMT 1
Ambers smil falmede ikke. Hendes lyse øjne spillede over den dejlige lyd af hans latter og hun fandt sig selv temmelig tilfreds.
"Det er på en måde vores jubilæum," konstaterede hun. "Det var efter den dag det begyndte at gå i den rigtige retning for os. Det var den nat vi sov sammen frivilligt første gang..."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 8, 2020 0:10:30 GMT 1
Et varmt smil blev liggende på Jesses læber og var synligt i hans blik da han vendte det ned mod hende igen "Det havde jeg ikke overvejet.." indrømmede han og brynene krøb lidt sammen "Men det er næsten en bedre dag at huske end vores bryllupsdag." han skar en lille grimasse og gav hendes skulder et klem på samme tid "Men der skal heller ikke så meget til.. om ti år kan vi forhåbentligt grine af det."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on Jul 8, 2020 8:06:17 GMT 1
Amber brummede sin enighed og sneg den ene arm omkring Jesses side med et lille klem. "Allerede den aften var du bossy," mumlede hun med et lille, smørret smil.
"Tænk på hvor heldig du er, at du blev gift med en, der elsker det skæve magtforhold. Som nyder den side af dig."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on Jul 8, 2020 12:46:07 GMT 1
Jesse satte endnu mere pris på armen der listede sig omkring ham, efter emnet hun havde bragt op og det lå lige for, at muse over, hvor meget der var sket siden den dag de blev gift, hvor langt de var kommet. Et underholdt fnys forlod ham "Jeg mindes ikke hun startede med at elske det." påpegede han med en drillende tone "Men ja.. jeg er heldig.. selvom jeg ikke vidste det til at starte med."
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.