Tom Yaxley
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Fireogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Tryllestav
:
Akacie
Kerne
:
Føniksfjer
Job
:
Fuldmægtig
Hos
:
Intermagiske Koop.
Karakterark
:
Link
|
Post by Tom Yaxley on Jun 14, 2020 14:38:10 GMT 1
Tom åndede lidt ud, men nu var han allerede gået så langt. Så han fortsatte lidt længere.
"Hun har kun truet mig indtil videre. Dukker op på mit kontor og fortæller mig at jeg har at komme hjem - til et hjem vi aldrig har delt. Det er svært at forklare, men du kender det glimt der er i hendes øjne. Det er... Hans."
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on Jun 14, 2020 19:56:54 GMT 1
Det var svært at forklare, men med tilføjelsen vidste Cedrella præcis, hvad Tom mente. Det var tydeligt på hendes ansigt og hun så alvorligt op på ham. Der var ingen grund til at foreslå skilsmisse, hvor hvis Sineád led af samme galskab, som deres var, ville det ikke være nok til at holde hende væk.
"Hvad kan jeg gøre for at hjælpe?" spurgte hun, alvoren lysende klar.
|
|
Tom Yaxley
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Fireogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Tryllestav
:
Akacie
Kerne
:
Føniksfjer
Job
:
Fuldmægtig
Hos
:
Intermagiske Koop.
Karakterark
:
Link
|
Post by Tom Yaxley on Jun 14, 2020 22:45:30 GMT 1
Tom var tilfreds med at Cedrella forstod alvoren. Hendes tilbud fik ham til gengæld til at rynke panden markant.
“Intet,” forsikrede han. “Du skal ikke blandes ind i det. Det er mit problem.”
|
|
Cedrella Ogden
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Niogtyve
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2016
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Job
:
Professor
Fag
:
Eliksirer
Overhoved
:
Slytherin
Karakterark
:
Link
|
Post by Cedrella Ogden on Jun 15, 2020 20:22:49 GMT 1
Cedrellas bryn trak sig lidt sammen, men hun insisterede ikke. I sidste ende var det op til Tom. Det betød dog ikke, at hendes bekymring gik væk og hun besluttede sig for, at hun fra dét punkt ville begynde at se lidt mere til sin lillebror.
"Jeg er her, hvis du ændrer mening," slog hun dog fast og lød ikke det mindste i tvivl om dét.
|
|
Tom Yaxley
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Fireogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2020
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Tryllestav
:
Akacie
Kerne
:
Føniksfjer
Job
:
Fuldmægtig
Hos
:
Intermagiske Koop.
Karakterark
:
Link
|
Post by Tom Yaxley on Jun 16, 2020 22:39:42 GMT 1
Tom nikkede, men havde ikke mere at sige til det. Resten af tedrikningen fortsatte med mere banale emner. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.