Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Jun 10, 2020 18:00:08 GMT 1
Maeve rynkede panden og rystede langsomt lidt på hovedet. Hun havde nydt hvor impulsiv og tankeløs han var engang. Nu var det noget andet hun havde brug for og lyst til. Hun åndede langsomt ud.
"Du planlægger sjældent noget som helst," svarede hun opgivende. "Det er farligt, Aleksander."
|
|
Aleksander Karkaroff
Cbox-navn
:
Amarantha
Alder
:
Treogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Russisk
Status
:
Fraskilt
Patronus
:
Brun bjørn
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Føniksfjer
Job
:
Auror
Karakterark
:
Link
|
Post by Aleksander Karkaroff on Jun 10, 2020 18:04:39 GMT 1
Det hjalp at de ikke længere bed ud efter hinandens hoveder, og Aleksander syntes også at det var nemmere at samle tankerne, selvom han stadig følte sig ekstremt utilpas i situationen.
Men hun havde ret; Han var styret af impulser, følelser og hans sands for retfærdighed. Han var stædig og kradsbørstig hvilket i alt nok var en rimelig farlig cocktail. Men han forsøgte at skrue ned for det. Det gjorde han virkelig, ikke så meget for sig selv, men for at hans børn ikke skulle miste deres far alt for tidligt.
"Det er du ikke den første der siger." svarede han med et let suk. Men han kunne jo ikke lade være, selv da han var gift med Katherine forsøgte han at tilpasse sig hendes syn på den mand han burde være; han blev for fanden auror. Som lige nu syntes som verdens dårligste job.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Jun 10, 2020 18:31:35 GMT 1
Maeve hævede begge bryn. "Det ved jeg," svarede hun. "Og det er heller ikke første gang jeg siger det. Men jeg er ikke din samvittighed længere. Det her må stoppe. Jeg er en gift kvinde nu."
Hun ignorerede at han havde været en gift mand i størstedelen af deres forhold. Det var jo slet ikke det samme.
|
|
Aleksander Karkaroff
Cbox-navn
:
Amarantha
Alder
:
Treogfyrre
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Race
:
Animagi
Nationalitet
:
Russisk
Status
:
Fraskilt
Patronus
:
Brun bjørn
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Føniksfjer
Job
:
Auror
Karakterark
:
Link
|
Post by Aleksander Karkaroff on Jun 14, 2020 18:00:31 GMT 1
Aleksander kunne mærke fnyset der truede sin ankomst. Men han bed sammen om det, og så bare på hende uden at sige noget til en start. Havde han virkelig været fuldkommen naiv? At hun mente at hun kunne tillade sig at ytre netop de ord til ham, efter alt hvad de havde været igennem, kunne han slet ikke begribe og det efterlod ham med en dårlig smag i munden.
"Jeg har heller ikke tænkt mig at dukke op til flere arrangementer hos dig og din husbond. Men jeg kan intet love for alle de andre, men skulle det ske at vores veje krydses kan du være ganske sikker på at det ikke at for at se dig." svarede han og trak vejret dybt ind før han så sig over skulderen. Nu var det vist på tide af komme videre.
|
|
Maeve Appleton
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Enogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2024
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Gift
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Elletræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Callistus Bancroft
Karakterark
:
Link
|
Post by Maeve Appleton on Jun 14, 2020 23:24:13 GMT 1
Kulden var tydelig mellem dem. Maeves blik flakkede kort, før hun nikkede og tog et skridt bagud. “Det var alt jeg ville høre,” svarede hun, selvom det var løgn. “Farvel Aleksander.” Inden han kunne, transfererede hun sig væk. Hjem. Lukket?
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.