Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on May 31, 2020 11:24:03 GMT 1
Pennen skrattede over papiret på bordet og stoppede ikke da det bankede på døren. Sylvester så ikke op, men svarede med et "Ja?" for at opfordre personen på den anden side til at komme ind.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 1, 2020 23:15:02 GMT 1
Sylvester skrev videre og så først op, da han for alvor blev opmærksom på, at døren både var gået op og var blevet lukket igen - men ingen havde sagt noget, selvom han var sikker på nogen var kommet ind.
Pennen stoppede da blikket landede på et kendt ansigt og overraskelsen satte sig som en rynke over næseryggen. Et sekund eller fem sagde han heller ikke selv noget, men rømmede sig så og rettede sig op "Professor Ogden." stemmen var rolig og blikket afventende. Det var ikke svært at antage, grunden til den yngre mand stod på kontoret. Selvom første tanke automatisk var gået til datteren, var det næppe grunden.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 2, 2020 13:39:52 GMT 1
Sylvester fortrak ikke en mine over det passivt, agressive spørgsmål, men rystede blot på hovedet uden at opfordre den yngre mand til at tage plads, som han ville have gjort med andre "Nej." svarede han simpelt uden at se væk og uden at falde lavere ved at pointere Abigail Bancroft ikke var nogens sekretær og slet ikke hans. Hans bryn krøb lidt sammen og blikket blev vurderende. Han kunne udemærket forstå hvad der havde drevet den anden til at opsøge ham. På samme tid var han ganske bevidst ikke bare at gøre det lette og sende provokationen tilbage.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 2, 2020 15:40:18 GMT 1
Antydningen af en rynke krøb hen over Sylvesters pande mens han hævede brynene lidt uden dog ellers at lade sig mærke af beskyldningen "Ingen er blevet udnyttet." gav han igen og samlede fingrene foran sig på skrivebordet "Abigail har haft sit frie valg og har været udemærket i stand til at tage det." fortsatte han kontrolleret.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 2, 2020 19:00:26 GMT 1
Sylvesters ene bryn gled lidt længere op end det andet og der gik et lille øjeblik før han svarede med en hovedrysten "Jeg kan ikke se mine planer har relevans for dig." konstaterede han, en smule kort for hovedet mens rynken i hans pande blev tydeligere.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 3, 2020 15:13:11 GMT 1
Sylvester rystede roligt på hovedet, selvom de insisterende spørgsmål fik ham til at knurre lidt mentalt "Nej, det mener jeg stadig ikke det gør.. Mr. Ogden." vedholdt han tilsvarende tørt tørt og rejste sig langsomt "Jeg krydser veje med Miss Bancroft adskillige gange om måneden. Det er svært andet når vores respektive arbejde gør det samme."
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 5, 2020 21:39:53 GMT 1
Det ville være løgn at sige Sylvester ikke var provokeret, men han var ikke nået dertil hvor han var, uden at have holdt hovedet koldt i langt værre situationer. Det var også hvad han gjorde nu, da han roligt gik om på den anden side af skrivebordet og lænede sig mod kanten af det, med korslagte arme "Og hun har fortalt mig at hun har fortalt dig om os.. blandt andet. Så hvorfor skulle jeg prøve at lade som om det ikke var sket." gav han igen uden hverken at være overrasket eller intimideret "Det ændrer ikke på min holdning."
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 6, 2020 18:53:07 GMT 1
Sylvester bed et irriteret og opgivende suk i sig og så bare på den anden mand et langt øjeblik med let hævede bryn "Min moral har det glimrende.. modsat jeres forhold." svarede han roligt og fortsatte "Hvis du har behov for en syndebuk, så kan jeg se jeg er det oplagte valg, men måske burde det være Abigail du taler med, om det valg hun tog da vi var sammen."
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jun 6, 2020 22:26:52 GMT 1
Sylvester hævede brynene igen over det over-dramatiske lille spil til sin ære og blev bare stående den yngre mand marcherede ud i selvretfærdig harme. Han blev stående lidt og så på den lukkede dør før blikket faldt til gulvet og han skar en grimasse. Med et hurtigt svip fra tryllestaven var sporet efter Padraigs besøg forsvundet og han vendte selv tilbage til sit arbejde. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.