Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 30, 2020 11:03:47 GMT 1
Det var ikke nemt for Finn at tale om områderne der gjorde ham mere usikker. Det havde han aldrig rigtig gjort meget med hverken Freya eller Calliope Zabini. Sidstnævnte faktum havde virkelig naget i ham i de sidste mange uger. For han kunne ikke dele hvad der var sket med Summer. Eller bare distrahere sig selv ved at rende rundt med hende på skolen, lave skarnsstreger eller kaste papirskugler i nakken på hinanden til eftersidning. "Du skal ikke undskylde," Finley trak skuldrene op mod ørene igen, og lod dem sænkes. "Altså. Du kan jo altid bare snakke med mig."
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on Jun 3, 2020 18:22:00 GMT 1
Felicity smilede svagt over hans ord. Det var ikke ligefrem fordi Finley var den nemmeste at snakke med, men hun ville da gerne prøve i fremtiden. Forsøge at se om de kunne få et tættere bånd i stedet for at glide fra hinanden. "Det kan jeg selvfølgelig." Bemærkede hun og smilede skævt. "Skal vi gå tilbage til skolen? Jeg tror jeg vil se om jeg stadig har lidt chokolade tilbage." Sagde hun og strøg en lok af sit hår om bag øret.
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jun 4, 2020 16:15:19 GMT 1
"Kun hvis du deler med mig," Bemærkede Finn så snart storesøsteren nævnte chokolade. Han nikkede dernæst. De fortsatte op mod slottet - snakkede lidt om sommerferien og eksamenerne. Og Finn syntes egentlig at stemningen var lettet betydeligt, selvom noget i ham stadig frygtede om Maddox kunne have ret. Lukket.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.