Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 25, 2020 13:41:57 GMT 1
Elias var ikke helt så sikker. Der havde været en hel del distraktioner dette skoleår, så karaktererne var dalet lidt, og det samme var fokusset. Nu hvor Quidditchsæsonen var endebragt, og hans anførerpost ligeså, tilbragte han nu en masse tid på biblioteket for at indhente det forsømte.
"Uanset, handler en plads på et Quidditchhold ikke så meget om karaktererne," Bemærkede han og trak på skuldrene. "Selvom de pynter." Han skulle bare bestå.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 25, 2020 18:44:04 GMT 1
"Det er sandt." Sagde hun og strøg en lok af sit blonde hår om bag øret. "Og desuden, hvis jeg kan få et fint job med de resultater jeg har haft i skolen, så skal det nok gå også for dig." Bemærkede hun og smilede skævt. "Man kan sige, det er sjældent at skolen bliver der man skaber de flotteste resultater i sit liv. Det håber jeg i hvert fald ikke, for så er ens liv da lidt kedeligt." Bemærkede hun og drak lidt af sin øl. "Jeg synes i hvert fald at tiden efter jeg gik ud af skolen, har været meget bedre end min tid på skolen, men det er måske bare mig." Sagde hun og smilede skævt til Elias.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 25, 2020 19:13:56 GMT 1
Elias var så glad på Brionys vegne. Ikke at et arbejde på De Tre Koste var dårligt for en der havde forladt Hogwarts, men hun havde bestemt ikke virket ligeså glad for dét, som hun havde for udsigten til et arbejde hos Averyfamilien. Hvilket var forståeligt nok.
"Jeg er helt sikker på at de gode resultater fortsætter for dig. Det er jo temmelig imponerende at du er hyret af en Avery," Han sendte hende et stort og ærligt smil. "Det bliver ganske vist mærkeligt at forlade skolen, men jeg kan vel ikke blive der for evigt."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 25, 2020 20:06:13 GMT 1
"Jeg er vist bare Alissas velgørenhedsprojekt." Sagde hun med et skævt smil, men hun var alligevel glad. "Jeg tror vist hun har et behov for at få afsat mig. Sikkert til en eller anden passende fuldblodsmand." Bemærkede hun og sukkede dybt mens hun løftede øjenbrynene lidt. "Jeg har egentlig slet ikke så travlt, men det er åbenbart vigtigt at finde en fyr når man er pige." Sagde hun og drak lidt af sin øl.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 25, 2020 20:21:13 GMT 1
Anføreren rynkede brynene lidt, og tog en tår af øllen mens Briony forklarede sig. Det lød lidt som om hun var overbevist om at der ikke var mange andre grunde til at hun havde fået stillingen, end at hun var i Alissas gode vilje.
"Det... kan vel være vigtigt," Formodede han. "Men det er ikke min egen personlige overbevisning, men jeg har næppe de samme krav med i bagagen som mange af dem fra fuldblodsfamilier." Han sendte hende et roligt smil.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 25, 2020 20:36:49 GMT 1
"Heldigvis har jeg ikke de samme krav længere. Ikke rigtig." Sagde hun og smilede en anelse til ham, selvom smilet falmede hurtigt væk og forsvandt. Det var svært at være glad for, at ens mor hadede en. Tanken fik et lettere tomt blik frem i hendes øjne, men så rystede hun lidt på hovedet og drak lidt af sin øl. "Nogle fordele skal der da være ved at ens biologiske forældre ikke vil kendes ved en." Sagde hun og sendte ham et skævt smil og forsøgte at lette stemningen lidt.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 25, 2020 20:59:24 GMT 1
Så snart han bemærkede ændringen i Brionys ansigt, var han hurtig til at række en hånd frem over bordet mod hende, skulle hun have behov for at finde den mindste form for venskabelig trøst i den. Han smilede fortrøstningsfuldt til hende.
"Jeg er ked af at det hænger sådan sammen for dig, Bri," Forsikrede han hende om. "Men jeg tror på at du kan få det bedste ud af det værste."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 26, 2020 7:56:41 GMT 1
Det var sandt. Briony havde oplevet mange hårde ting, men hun var godt til at se det optimistiske i enhver situation. "Det kan jeg i hvert fald." Sagde hun med et skævt smil, men tog ikke hans hånd, selvom han lagde den frem til hende. Selvom Elias var hendes gode ven og nok en af de mænd hun var mest tryg ved, var hun stadig ikke særlig glad for at røre ved ham. I hendes verden, var grænserne nok blevet så klare at de næsten var blevet firkantede. Hun vidste et eller andet sted, at de bare var venner og derfor ville hun ikke begynde på at holde i hånden med ham, for så føltes det som at de var mere end bare venner. I hvert fald i hendes verden.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 26, 2020 14:24:45 GMT 1
Han tog det ikke for tungt, da hun ikke ville røre hans hånd. Den var ment til at hun kunne tage den, hvis hun ville - og nu hvor hun ikke gjorde, fandt den bare tilbage om glasset med øl, som han snart satte mod læberne.
"Jeg håber i hvert fald at du kommer til at synes rigtig godt om dit nye job, Bri," Lød det fra ham med et blødt smil og et ærligt udtryk i blikket.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 27, 2020 18:55:19 GMT 1
"Det håber jeg også." Sagde hun med et skævt smil og drak lidt mere af sin øl. Efter de havde siddet der et stykke tid og Elias havde fortalt hende om de andre sportshold som han gerne ville på, var det dog tid til at komme videre. De ville alligevel have masser af tid til at se hinanden igen, når skoleåret var slut.
Afsluttet.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.