Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 23, 2020 16:14:25 GMT 1
Hogsmeadeweekend Det var nu et par dage siden at Briony havde haft sin sidste vagt på De Tre Koste. Hun skulle snart til at arbejde for Alissa Avery og hendes far i stedet og havde sparet nok sammen til allerede at have sin sidste vagt nu. Alligevel havde hun inviteret Elias til at møde hende på De Tre Koste, måske for at overraske ham. Denne gang stod hun dog ikke bag baren, men sad ved en af de fine borde og ventede på at Elias ville komme. Hun havde endda taget pænt tøj på. Ikke rigtig for hans skyld, men fordi hun var lidt stolt af at hun var kommet videre og ikke behøvede at tage den sædvanlige uniform på når hun var her. Derfor havde hun nu taget en af Alissa Avery s kjoler på og følte sig meget pæn, selvom kjolen var fra sidste sæson. Den passede dog perfekt til den kølige forårsdag og Briony kunne mærke sit hjerte hamre derudaf ved tanken om at fortælle Elias om den gode nyhed. At hun skulle arbejde for en så fin familie som Avery og være brudepige til Alissas bryllup. Det var det bedste der var sket for hende længe.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 23, 2020 18:54:58 GMT 1
For Elias, var der her som udgangspunkt en hvilken som helst anden Hogsmeadeweekend. Måske var forandringen, at det kunne være en af hans sidste efterhånden. Men han skubbede tanken tilbage i hovedet og huskede sig selv på, at der ventede noget godt på den anden side af skolegangen, selvom han ikke havde fået en pokal med sig.
Han følte sig nu lidt underspillet i sin Quidditch sweatshirt og jeans, da han troppede op i kroen for at mødes med Briony. Det var næsten mærkeligt at se hende i andet end arbejdsuniformen, men smilet blev da bredere. "Hey," Han gav hende naturligvis et kram. "Er du ikke lidt for velklædt til en krostue?"
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 23, 2020 19:01:49 GMT 1
Briony gengældte krammet og smilede derefter skævt over hans ord, men så løftede hun hagen og trak lidt på skuldrene. "Det er en vigtig anledning idag." Sagde hun og gestikulerede mod stolen, så han satte sig inden hun forklarede ham hvad der var sket. Hun havde købt øl allerede, som hendes tidligere kollega satte foran dem. "Jeg har nemlig gode nyheder." Bemærkede hun, åbenlyst helt lykkelig over endelig at kunne fortælle nogle gode ting. Hun sendte ham et lettere sigende blik og løftede derefter sit glas for at kunne skåle med ham.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 23, 2020 19:20:07 GMT 1
Der var ingen protester fra Elias, da der blev placeret en ingefærøl foran ham. Men han greb ikke ud efter den endnu, da hovedet i stedet vuggede nysgerrigt til side over udsigten til en god nyhed. Han smilede, så hullerne i kinderne dukkede op.
"Jamen. Så fortæl," Læberne slap et grin.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 23, 2020 19:32:29 GMT 1
"Jeg har fået arbejde hos Avery familien. Det er Alissa Avery der har sørget for det." Bemærkede hun med et smil. "Og jeg skal være brudepige til hendes bryllup." Bemærkede hun med julelys i øjnene. Alting gik så godt for tiden. Hun kunne slet ikke være i sig selv, så glad var hun. Derfor endte hun med at tage en stor tår af sin øl, der dæmpede den overvældende lykkefølelse en smule.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 23, 2020 20:12:36 GMT 1
Navnet Alissa Avery fik smilet til at blegne i et sekund, men Elias fik det stablet nogenlunde sammen igen. Desuden havde han jo en øl at skjule sig lidt i, og det var nøjagtigt hvad han gjorde. "Wauw, det..." Han tog en tår.
"Tillykke, Bri. Det er fantastisk," Han mente hvert et ord. Det her var en stor chance for Briony, og han måtte skubbe sine egne hjertekvæler væk.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 24, 2020 9:11:52 GMT 1
Briony antog Elias' reaktion var skyldet overraskelse og ville aldrig have gættet på den rigtige grund selv. Hun smilede dog stadig og drak endnu en tår af sin øl, hvorefter hun satte glasset fra sig og nikkede langsomt. "Ja det er det." Sagde hun, en smule stolt over sig selv. "Jeg skal starte her til sommer. Men har sagt mit job op her fordi jeg har sparet en del penge sammen." Bemærkede hun og smilede skævt. "Så nu kan jeg sidde her og snakke med dig i stedet for oppe ved baren." Bemærkede hun og mødte hans blik.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 24, 2020 11:22:19 GMT 1
Anføreren var oprigtig glad på venindens vegne. Derfor rakte han snart glasset lidt frem for at støde det, i en blød bevægelse, mod hendes. "Og det sætter jeg noget så pris på, at du kan," Bemærkede han med et bredt smil.
"De kommer nok til at savne dig herinde." Han vidste hvor hårdt hun havde arbejdet, samt hvor fokuseret hun havde været hele vejen igennem. Uden brokkerier.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 24, 2020 20:21:22 GMT 1
"Det gør de da nok." Sagde hun, men hun var glad for at han kunne se hendes værdi på kroen. "Hvordan går det så for dig?" Spurgte hun og smilede skævt. "Noget nyt under solen?" Sagde hun og strøg en lok af sit hår bag øret.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 24, 2020 20:52:34 GMT 1
Elias kløede sig lidt under nakken, før hånden blev lagt om glasset igen og han slugte en tår øl. "Det går skam udmærket," Bemærkede han med et blødt smil.
"Altså, vi tabte Quidditchpokalen, men det har du nok hørt," Han skar en grimasse og undgik at snakke om festen efter. "Slangerne spillede sygt godt, men nu... Snakker jeg om sport igen." Det havde han altid en tendens til at vende tilbage til. En afsluttet sæson ændrede åbenbart ikke på noget.
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 24, 2020 20:59:24 GMT 1
"Ja." Sagde hun. Da hun selv havde spillet på holdet i en kort periode, følte hun sig indirekte lidt stolt af det. Selvom hun intet havde gjort. "Du kan jo fortælle mig om andre ting i dit liv. Eller er det hemmeligt?" Spurgte hun med et glimt i øjet. "Fordi jeg har fortalt mit. Intet kærlighedsliv her. Måske jeg kan score en dreng til Alissas bryllup." Bemærkede hun i en spøg. Var det ikke det brudepiger gjorde? Hun ville nok alligevel ende på en stol et sted.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 24, 2020 21:12:02 GMT 1
Elias havde sine hemmeligheder, men nøjes med at trække på skuldrene. "Jeg har bare ikke mange ting at fortælle. Eksamenen står for døren, og... vent, jeg har fået en udtagelse hos Puddlemere United." Smilet blev lidt bredere ved den bekendtgørelse. Der var ingen garanti for at han kom på holdet. Da Alissa Avery 's bryllup blev nævnt, forsøgte han at holde masken så godt som han kunne Efterhånden havde han limet mange af hjertestykkerne sammen igen, men det var stadig mærkeligt at tænke på hendes bryllup. "Det kan jo være. Der kommer velnok en hel del, tænker jeg."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 24, 2020 21:24:27 GMT 1
Bryllup var vel ikke det mest spændende for en sportsmand som Elias, så hun undgik at tale mere om det. Nu han selv havde bragt et nyt emne op. "Tillykke!" Sagde hun. "Altså ved godt du ikke har fået pladsen. Endnu. Men det er da stadig dejligt." Sagde hun og smilede opmuntrende til ham. Det var skønt at kunne sidde her og snakke om alle de gode ting der skete for dem.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on May 24, 2020 21:43:43 GMT 1
Det var meget behageligt at kunne sidde her sammen med et væld af forhåbninger. Elias' var måske mere usikre, nu hvor Briony allerede havde fået en drømmestilling, men samtidig var han en ung Quidditchudøver med fine resultater. En anden mulighed kunne måske åbne sig, hvis tingene gik i vasken med Puddlemere.
"Tak. Ja, nu må vi se," Han smilede til hende. "Først skal jeg jo lige bestå F.U.T."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on May 25, 2020 8:47:31 GMT 1
"Det klarer du da nemt." Sagde hun, på trods af hun aldrig ville komme til at tage dem selv. Et smil hvilede på hendes læber og hun blinkede flygtigt til ham. "Du er jo så klog. Du har da altid fået bedre karakterer end mig." Bemærkede hun, selvom det nok ikke rigtig sagde så meget. Briony havde jo trods alt haft en svær skoletid, mere end de fleste andre.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.