Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 16, 2020 20:26:09 GMT 1
Finn havde ikke rigtig ville sætte foden i ynglingsbutikken Kandisbaronen, eftersom han var overbevist om at dets ejer ville genkende ham efter den ejendomskrænkelse han havde halset sig ud i, sammen med Calliope Zabini . Calliope som han ikke havde snakket med i ugevis... Han havde bestukket sin søster til at købe nogle lakridstryllestave med ud, og snart sad de på bænken i forårssolen. "Købhte du kun tr'e?" Spurgte han med munden fuld og aktivt gumlende. Freya Runcorn
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 17, 2020 14:19:05 GMT 1
Freya havde brugt bestikkelsen til at købe flere lakridstrylleststave til sig selv og sad aktivt og gumlede ved siden af Finley i forårssolen. De var langt fra identiske, men deres gestik var ens. Hun drejede hovedet lidt mod ham.
“Tre? Fordi du kun gav mig penge til det, din flødebolle.”
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 17, 2020 16:32:45 GMT 1
Huen var trukket lidt over de blonde lokker der tittede ud her og der. Selv når solen kom frem, tyede han ofte til hovedbeklædning. Han var overvist om at det fik ham til at se mere 'cool' ud. I hvert fald tillod det at ingen kommenterede på hvor uglet håret var.
"Og du har flere lommepenge tilbage end mig," Protesterede Finn. De fik det samme. Men Finn havde måtte ofte nogle af sine til forældrenes betaling af en ny kappe til ham.
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 18, 2020 21:36:23 GMT 1
Freya hævede begge bryn over protesten og bed et stykke mere af sin lakridsstav, før hun betragtede sin tvilling imens hun gumlede.
“Og hvad så? Du ville ikke dele med mig, hvis du havde mere,” pointerede hun retfærdigt.
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 19, 2020 11:03:27 GMT 1
Finn kiggede overvejende på den sidste lakridstryllestav han havde tilbage. Han burde nok gemme den. Rationere det. Alligevel satte han snart fortænderne i den gummiagtige konsistens. "Jo, jeg ville så..." Han var stille lidt, mens han spiste. Blikket kunne ikke undgå at søge rundt efter Calliope på gaderne, selvom han egentlig ikke ville snakke med hende. Det samme galt en blond grævling... "Har Summer Maddox snakket med dig om... noget?"
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 19, 2020 21:56:32 GMT 1
Freya hævede begge bryn let. Hun anede ikke hvad Finn hentydede til, men han var omtrent så elegant omkring det som en elefant i en glasbutik.
“Hvad har du nu lavet, Finn?”
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 19, 2020 22:11:39 GMT 1
"Hvad mener du med-," Finn slugte det store stykke saltlakrids han havde gumlet utålmodigt og fraværende på.
"Hun er bare gået fra forstanden. Jeg ville bare advare dig."
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 20, 2020 21:56:17 GMT 1
Tvilling til tvilling, elskede hun skam Finley, men Freya var også klar over hvilket gigantisk pølsehoved hendes bror kunne være og hun var ikke overbevist om, at det var Summer Maddox, der var gået fra forstanden. "Tak for den meget præcise beskrivelse," drævede hun. "Fortæl mig nu bare hvad der er sket?"
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 21, 2020 20:51:20 GMT 1
Egentlig havde Finn ikke rigtig haft lyst til at fortælle sine søstre om det her. Felicity Runcorn ville nok blive ked af det. Freya slog næsten ligeså hårdt som et ildbolche når man lige havde drukket sød græskarjuice. Alligevel vidste han, at hun kendte hans små træk ligeså godt som Calliope. Som hvordan smilet dirrede når han løj. "Hun render rundt med et billede af far. Eller, hun gjorde indtil jeg tog det fra hende. Hun er syg i roen," Begyndte han. Ansigtet blev øjeblikkeligt rødere som altid når han mærkede nogen som helst følelse boble op. "Hun siger at far også er hendes far."
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 22, 2020 9:32:24 GMT 1
Freya tabte underkæben og stirrede på Finn. I et langt, tavst, chokeret øjeblik. Så indså hun at det selvfølgelig måtte være løgn og fnøs højt. “Idiot,” røg det ud, rettet imod Summer Maddox. “Hun er vel bare lidt hungrende efter opmærksomhed. Hvor havde hun billedet fra? Klippet ud af en bog eller sådan noget?”
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 22, 2020 13:22:46 GMT 1
Finn blev kun rødere i fjæset, indtil han indså at ordet idiot ikke var møntet på ham. Han nikkede sammenstemmende, før han hev huen af for at kløe sig i håret.
"Nej. Det er det mærkelige ved det," Begyndte han. "Jeg har aldrig set det billede før. Det var... ubevægeligt. Mugglersk."
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 22, 2020 15:16:34 GMT 1
Røde bryn trak sig tæt sammen ved Finns svar og Freya sank det sidste stykke lakrids uden rigtig at nyde det.
"Hvorfor tror du så hun havde det? For at tage pis på os?"
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 22, 2020 15:48:18 GMT 1
Finn havde en del teorier. Han rystede dog langsomt på hovedet, da Freya spurgte om hun bare gjorde det for at tage pis på dem. "Hun virkede som om hun faktisk troede på det," Bemærkede han, før blikket vandrede rundt i gadebilledet.
"Min teori er at hendes mor har bildt hende noget ind. Noget der måske får hendes blod til at fremstå lidt mere magisk, eller noget."
|
|
Freya Runcorn
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Karakterark
:
Link
|
Post by Freya Runcorn on May 23, 2020 0:40:38 GMT 1
Freya rystede også på hovedet. Mest af hvor vildt det var at bilde sin egen datter sådan noget ind. Hun pustede lidt ud.
“Jeg taler med hende,” konstaterede hun selvsikkert. “Sådan et rygte skal ikke ud over hele skolen.”
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on May 23, 2020 13:30:13 GMT 1
Finn havde tænkt sig at spørge sin far, men han havde ikke kunne formulere noget. Desuden, troede han ikke på Summer, selvom hun havde virket rigeligt desperat, da han huggede billedet fra hende og harkede på det, så hun ikke ville have det tilbage. "Jeg kunne i hvert fald ikke få noget fornuft i hende," Han trak på skuldrene og gumlede den sidste bid af lakridstryllestaven. "men hun pissede mig bare ret meget af. Hende og Calliope Zabini kan rende mig."
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.