Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 19, 2020 22:18:07 GMT 1
Amber fnøs lavt af kommentaren og kyssede ham igen, lige under øret. Hun trykkede sin krop lidt behøvende ind mod hans og puttede sig ind til ham.
“Der er rigeligt af dig,” mumlede hun drillende. “Jeg kan slet ikke få plads til dig helt i munden...”
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 20, 2020 10:59:18 GMT 1
KOmmentaren fik Jesses øjenbryn til at skyde i vejret og et sekund eller to så han lettere overrumplet på hende. Så slap en underholdt latter ud mellem hans læber "Du plejer ellers at klare det ret glimrende." brummede han med et udfordrende glimt spillende i blikket "Jeg har ingen klager."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 20, 2020 18:20:42 GMT 1
Amber smilede smørret over sin egen, temmelig vulgære hentydning og havde lidt farve i kinderne, da hendes blik mødte Jesses igen. Hun hvilede panden imod hans med samme smil trækkende i mundvigene og spillende i de lyse øjne.
"Heldigt for mig," mumlede hun muntert. "Klager plejer at blive behandlet ret håndfast herhjemme."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 20, 2020 21:00:37 GMT 1
JEsse brummede bekræftende og lod hænderne forlade hendes bagdel og i stedet glide op over hendes ryg "Heldigt for dig, at jeg er for træt til at give dig en røvfuld lige nu." han trak hende lidt tættere, bare fordi han nød at have hende tæt på "Men jeg kunne selvfølgelig bare lave mentale noter og samle sammen."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 20, 2020 21:27:50 GMT 1
Amber fnes lavmælt over truslen, som fik det til at krible lidt i mellemgulvet. Hun skubbede sit skørt lidt op og trak sig en smule fra Jesse, kun for at kunne ommøblere lidt og synke ned med et ben på hver side af ham.
"Hvad har jeg nu gjort? Jeg sidder helt velvilligt her og flirter med min mand," pointerede hun dydigt. "Hvad er der galt i det?"
Hendes blik spillede, mest af alt fordi hun ikke rigtig havde det store problem med mere eller mindre arbitrære grunde til at lande over Jesses knæ, eller skuldre, eller...
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 20, 2020 22:24:11 GMT 1
Jesses smil blev bredere og skilte hans læber mens han nu lod hænderne finde hendes lår og glide ind under skørtet "Jeg sagde ikke der er noget galt i det, men du fik mig til at tænke på, hvad du kan med den mund der.. ud over at flirte med din mand."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 20, 2020 22:40:42 GMT 1
Amber smilede smørret og løftede begge hænder for at skubbe håret om bag ørerne, imens hun så Jesse i øjnene.
"Mmh? Jeg kan meget. Men er du sikker på, at du kan holde til den slags? Du er jo så træt." Hendes blik spillede drillende og hun føjede lidt provokerende til: "Gamle mand..."
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 21, 2020 16:37:12 GMT 1
Jesse besvarede hendes drillende blik med et hævet øjenbryn og mundvige der igen sitrede afslørende "Jeg sagde jeg var for træt til at give dig en røvfuld, ikke at jeg var for træt til det der plejer at følge bagefter." pointerede han, strakte hals og fangede hendes læber i et krævende kys.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 22, 2020 9:17:38 GMT 1
Amber grinede oplagt, før Jesse trak hende med ind i et kys, der snart fik andre små lyde fra hende.
Hendes fingre gled igennem hans hår igen og hun trykkede sig lidt ned imod ham i en opfordrende bevægelse med rullende hofter.
“Fortæl mig hvad jeg skal gøre,” bad hun lavmælt, da der blev lidt plads mellem deres læber igen.
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 22, 2020 23:02:28 GMT 1
Fingrene krummede sig helt automatisk mod hendes lår ved bevægelsen og fik ham til at brumme lidt ind mod hendes læber "Det er lettere formålsløst at bede dig om at sidde stille, ikke?" blikket spillede stadig spøgefuldt og trak tiden lidt mens han overvejede.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 23, 2020 1:19:23 GMT 1
Ambers blik spillede, men hun sank lydigt helt ned på Jesses lår og så ham intenst i øjnene. Hendes hånd var faldet til hans skulder, men fingrene kærtegnede nu let hans hals.
“Det er ikke formålsløst,” svarede hun lavmælt. “Sidde stille, tjek.”
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 23, 2020 10:36:38 GMT 1
Jesses bryn løftede sig lidt og læberne skiltes i et ulvesmil "Du plejer ellers ikke at være så god til at blive ved at sidde stille." konkluderede han sigende, men ikke rigtigt utilfreds "Tag din kjole af så jeg kan se dig."
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 23, 2020 17:20:24 GMT 1
Amber kom til at grine, men fik også røde kinder ved påmindelsen og slog blikket ned et øjeblik. Det fandt Jesses igen, da han talte og fik det til at suge helt i maven.
Hun slap ham for at række om bag sig for at løsne kjolens knapper, før hun trak den over hovedet og sad tilbage i den tynde underkjole og trusser, imens han var fuldt påklædt. Der dannede sig lidt et mønster. Hun kastede et enkelt blik over skulderen, men selvom hun ikke var videre exhibitionistisk, så var hun heller ikke villig til at forlade sofaen endnu. I stedet så hun Jesse i øjnene, som hun også trak underkjolen over hovedet og lod den falde ned ovenpå kjolen på sofaen ved siden af dem.
|
|
Jesse Jones
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Toogtredive
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2013
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Gift
Patronus
:
Ræv
Tryllestav
:
Rød ene
Kerne
:
Tordenfuglefjer
Job
:
Selvstændig
Karakterark
:
Link
|
Post by Jesse Jones on May 24, 2020 22:01:10 GMT 1
Jesse lod hænderne blive liggende mod hendes lår mens hun gjorde som han havde bedt hende om. Det alene gav blikket der hvilede intenst på hende, et anerkendende glimt.
Uden at tage blikket fra hende, rakte han ind under sin vest og trak sin tryllestav frem, viftede den ordløst mod vinduerne og lagde den fra sig i sofaen, mens gardinerne gled for "Måske Londons bedste udsigt." brummede han komplimenterende og lod blikket følge hænderne, der nu gled op langs hendes sider.
|
|
Amber W. Jones
Cbox-navn
:
Beedle
Alder
:
Nitten
Skole
:
Ilvermorny
Årgang
:
2025
Bopæl
:
Edinburgh
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Amerikansk
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Sort svane
Tryllestav
:
Rødtræ
Kerne
:
Wampus-hår
Job
:
Bartender
Hos
:
Natteravnen
Karakterark
:
Link
|
Post by Amber W. Jones on May 25, 2020 13:44:49 GMT 1
Amber smilede svagt, en anelse forlegen, men dækkede sig ikke til for Jesse. Hun tog en dyb indånding og samlede hænderne bag ryggen.
“Skal jeg gøre mere?”
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.