Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 17:24:30 GMT 1
Det Tre Koste var virkelig ikke et sted for Alissa, uanset hvem der så arbejdede der. Derfor havde hun i stedet valgt at invitere Briony N. Baines til Hogsmeades tesalon i stedet og med teen dampende foran dem, kunne hun give sig til at skovle sukker i. "Så," lagde hun ud og så op på veninden med et klædeligt smil om læberne. "Jeg har taget et par kjoler med, jeg aldrig går med mere. Og bare rolig, jeg har fået lagt dem ind omkring brystet."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 29, 2020 18:37:53 GMT 1
Briony vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, her på tesalonen. Hun forsøgte at ligne en der passede ind, men alting føltes meget mere fornemt end det hun var vant til. "Åh, tak." Sagde hun og tænkte med det samme på, hvornår hun skulle gå med alle de kjoler Alissa gav hende. Hun blev ikke inviteret så meget efter hun var begyndt at glide væk fra alt godt selskab. "Det er sødt af dig." Sagde hun og lagde fingrene om tekoppen, selvom den stadig var lidt varm. "Hvordan går det ellers?" Spurgte hun og smilede en anelse.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 18:52:53 GMT 1
Alissa smilede varmt. "Hvad har man veninder til?" indskød hun retorisk og rørte rundt i teen, før hun atter så op på Briony ved spørgsmålet.
"Det går godt." Det var ikke helt sandheden, men det var mere rigtigt nu end ugen forinden. Og næste uge ville det forhåbentligt være mere sandt. Desuden havde hun for travlt til ikke at have det godt.
"Hamish gav mig sin mors ring." Hun smilede ved tanken og drejede distræt ringen lidt fra side til side om sin finger med tommelfingeren, knapt bevidst om handlingen. Der var ikke længe tilbage til juli nu. "Du har modtaget din invitation, ikke? Jeg fik dem sendt ud i sidste uge."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 29, 2020 19:14:02 GMT 1
Briony smilede svagt da Alissa nævnte Hamish. Hun var mere end lykkelig over at de to havde fundet hinanden. På den måde vidste hun at de aldrig ville få en dårlig partner, som de ikke havde fortjent. "Den er smuk." Sagde hun og kiggede beundrende på ringen. "Jo, det har jeg. Jeg må prøve at se om jeg kan finde noget passende at tage på. Det er heldigt at jeg har dine kjoler." Bemærkede hun og smilede svagt. Hun var egentlig lidt nervøs over det hele, det var så længe siden hun havde været i fint selskab og hun ville sikkert bare ende med at stå op ad væggen som en bænkevarmer.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 19:25:13 GMT 1
"Ja, er den ikke?" indskød Alissa retorisk og smilede lidt ved tanken om sin intet mindre end perfekte forlovede og det bryllup, de skulle have.
"Jeg havde faktisk tænkt, at du i stedet skulle have en ny kjole..." Hun lagde skeen ved siden af koppen på den lille underkop af porcelæn, før hun rettede sig lidt op. "Jeg vil gerne bede dig være min anden brudepige."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 29, 2020 19:33:17 GMT 1
Briony nikkede og gengældte Alissas smil, for at vise at hun var enig med hende i hvor godt alting var. Hun havde alligevel ikke turde gøre andet, selv hvis hun havde haft en anden holdning. Alissas næste ord fik dog Briony til at se en smule forbløffet ud, men da hun bad hende om at være brudepige tabte hun næsten kæben. "Jeg. Hvad? Virkelig?" Sagde hun og løftede sine øjenbryn. "Men. Jeg er jo bare." Sagde hun og forsøgte at finde ud af hvad hun skulle sige. "Altså hvis du virkelig vil." Bemærkede hun, selvom hun følte sig hel varm i kroppen på grund af nerver. Brudepige. Ved Merlin. Det havde hun aldrig troet ville ske for hende.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 19:54:44 GMT 1
Alissa vidste måske ikke, hvor godt Hamish Buchanan og Brionys forhold egentlig var, men hun var bevidst om, at de kendte hinanden. Mere end det var hun dog bevidst om, at Briony var blid og mild og, vigtigst af alt, køn. "Du er ikke bare noget som helst," konstaterede hun fast og rakte frem for at lægge en finger under Brionys hage og lige så blidt skubbe den bare lidt op. Hendes brudepiger kunne ikke begge være knækkede skravl. De måtte være sirener, indtagende og besnærende. Ranke og værdige. "Selvfølgelig vil jeg det. Du er min veninde, ikke?"
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 29, 2020 21:34:26 GMT 1
Det var en smule akavet da Briony forsøgte at løfte sin hage og dermed følge Alissas bevægelse. Hun rankede sig instinktivt lidt, fordi hun pludselig kunne høre sin mors bemærkninger om at gå ret, som hun altid havde sagt da hun var lille. "Jo. Jo det er jeg." Sagde hun og nikkede langsomt. "Jeg skal nok prøve på at øve mig så." Sagde hun, ikke fordi hun vidste hvad hun skulle øve sig i helt præcist, men det måtte være noget med at gå pænt eller noget i den dur. Hun måtte hellere sørge for at hun fik nogle dage fri fra arbejde inden brylluppet.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 21:56:27 GMT 1
Briony var ikke den eneste ved bordet, der havde haft en mor til at rette hagen opad og minde om at gå, stå og sidde ret og rank. Men Alissa havde til gengæld internaliseret det og bemærkede knapt den lille handling, der for hende blot var kærlig.
"Du har da intet at øve dig på," konstaterede hun mildt og lagde fingrene om sin kop. "Du skal bare tage forbi Madam Malkins inden den første juni, så hun kan få taget dine mål."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 29, 2020 22:19:43 GMT 1
"Madam Malkins." Hviskede Briony og sank en klump. Hun havde ikke været der siden hun fik lavet sin første uniform, som var blevet lagt ud siden da og derefter var hun gået over til brugte kapper. Det ville være en hel overvældende oplevelse for Briony. "Det skal jeg nok huske." Sagde hun og smilede. "Hvilken slags kjoler kigger du efter?" Spurgte hun og kunne ikke helt holde sin nysgerrighed tilbage.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 29, 2020 22:58:24 GMT 1
Alissa besøgte Malkins i hvert fald fire gange i løbet af året, mindst én gang i hver ferie og var nok den heks på skolen, der lagde flest galleoner der. Eller, havde sin far til at gøre det, i virkeligheden. Derfor bemærkede hun heller ikke reaktionen på det og var i gang med at tage en tår, da Briony fik hende til at slå øjnene op og se himmelfaldent på hende. "Der er allerede lavet ti forskellige af samme stof, hvoraf du og Fiona Buchanan kan vælge én hver. Og så vil de blive passet til i størrelsen, når I har gjort."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 30, 2020 8:30:54 GMT 1
Det var vitterligt ikke Brionys stærke side, det der med hvordan man lavede kjoler. Derfor stillede hun dumme spørgsmål og var egentlig ikke fornærmet over Alissas himmelfaldne blik. "Åh, det bliver da fint." Sagde hun og smilede en anelse. "Glæder mig til at se din kjole. Den er sikkert helt forblændende." Bemærkede hun og sukkede. "Tænk at du skal giftes." Sagde hun. Det var da helt vildt så hurtigt tiden gik. "Har du så overhovedet tid til veninder bagefter?" Spurgte hun og grinede afdæmpet.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 30, 2020 19:52:24 GMT 1
Alissas træk mildnedes altid gevaldigt, når hun smilede. Det var de øjeblikke, hvor hun lignede en syttenårig mest og hun tog en tår te med et bredt smil. "Den er perfekt," indskød hun med et smil, der blev bredere ved konstateringen. "Selvfølgelig har jeg det," forsikrede hun med et fnis, selvom hun godt vidste, at tiden i sommeren primært ville blive brugt med Hamish Buchanan. Tanken om, hvad de kunne bruge den på, gjorde hende lidt varm i kinderne. "Jeg regner da også med, at vi skal forbi Floridors igen til sommer?"
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Apr 30, 2020 20:25:07 GMT 1
Alissas liv var generelt ret perfekt og der var stor forskel på hende og Brionys liv. På nogle punkter lignede de hinanden, to blonde piger fra fuldblodsfamilier og alligevel var de så forskellige. Selvom Alissas liv virkede bedre, så følte Briony ikke at hun ville have været lykkelig i hendes liv, men det var måske mere fordi at hun ikke kunne forestille sig selv lykkelig overhovedet.
"Det lyder dejligt." Sagde hun og smilede. "Ja, selvfølgelig skal vi det." Bemærkede hun og slog blikket ned. "Jeg er meget taknemmelig for at jeg må være brudepige, nu jeg efterhånden har opgivet at blive brud så er det da dejligt at kunne komme tæt på." Sagde hun og smilede en anelse. Hun kunne se det i drengenes øjne. De havde alle sammen ondt af hende. Det kom der ikke meget kærlighed ud af.
|
|
Alissa Avery
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
154
Status
:
Gift
Fællesskab
:
Alpha Centauri
Patronus
:
Påfugl
Tryllestav
:
Kirsetræ
Kerne
:
Dragehjertebånd
Job
:
Socialite & PR
Hos
:
Wooden Accents
Karakterark
:
Link
|
Post by Alissa Avery on Apr 30, 2020 20:35:58 GMT 1
Det var det alligevel en noget melodramatisk udmelding at komme med for en attenårig pige og selvom Alissa havde et talent (og smag) for drama, hævede hun et bryn.
"Du skal nok blive brud en dag, Briony," forsikrede hun hende mildt. "Det er ikke for alle, at tingene bare glider på plads. Men vi skal nok finde din, hm?"
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.