Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 2, 2020 21:12:29 GMT 1
Ailis hævede et øjenbryn lidt. Hun havde lidt for rig erfaring med fuldblodspiger efter sin tid i sirenerne og fnøs prompte. Hun havde efterhånden brugt lidt for lang tid på at overhøre kommentarer som dén.
"Fuck forventninger," konstaterede hun derfor og trak på skuldrene. "Du burde bare gøre, som du har lyst til."
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 3, 2020 9:06:35 GMT 1
Det burde hun måske, men Felicity havde brugt det meste af sit liv på at undertrykke sine egne behov for at tilpasse sig andres. Det var ikke bare sådan lige til at smide den vane fra sig. "Måske." Sagde hun og trak på skuldrene, mens hendes blik blev en smule fjernt. "Nå, jeg tror jeg vil gå op til slottet, vil du med?" Spurgte hun og smilede svagt.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 3, 2020 9:32:15 GMT 1
Ailis mente det, men kendte heller ikke pigen godt og kastede sig ikke ud i en længere kamp. Hun rystede blot lidt på hovedet.
"Jeg bliver her lidt endnu," konstaterede hun og smilede skævt. "Men vi ses jo snart på banen igen."
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 4, 2020 21:29:12 GMT 1
"Det gør vi." Bemærkede hun og smilede flygtigt. "Du kan låne min bold, så længe jeg får den tilbage imorgen." Sagde hun og sendte Ailis et lettere skarpt blik. Hun måtte hjertens gerne låne den, så længe hun passede godt på den.
|
|
Ailis C. Finnigan
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Kenmare
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Irsk/engelsk
Status
:
I et forhold
Patronus
:
Får
Tryllestav
:
Asp
Kerne
:
Dragehjertebånd
Karakterark
:
Link
|
Post by Ailis C. Finnigan on May 4, 2020 21:41:29 GMT 1
Ailis hævede øjenbrynene lidt over tilbuddet, men tog dog imod bolden, da hun blev tilbudt den igen. Hun smilede lidt og kunne meget godt lide pigens tiltro.
"Jeg vogter den med mit liv," lovede hun, med alvor under de spøgende ord.
|
|
Felicity Runcorn
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Sytten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Kirsebærtræ
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Angriber
Karakterark
:
Link
|
Post by Felicity Runcorn on May 8, 2020 14:23:06 GMT 1
Felicity smilede skævt og nikkede derefter. "Vi ses." Bemærkede hun og rettede derefter sin kost mod jorden og fløj ned, hvor hun landede med fødderne i græsset.
Afsluttet.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.