Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 7, 2018 20:53:08 GMT 1
Owen kørte stadig lidt på adrenalin da han efter at have pakket sin guitar væk, sluttede sig til festen på den anden side af scenen igen. En af de første han fik øje på var Mhairi og han gik hen til hende med et bredt grin "Så.. skal vi finde noget andet at bruge tid på, eller var det godkendt?"
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 7, 2018 21:08:53 GMT 1
Mhairi havde stået som en af de forreste til koncerten, som Owens band med deres magiske sange fik skabt en sindsyg hyggelig stemning i salen. Mhairi mødte Owen i et bredt smil, som hun trak ham ind i et hurtigt kram.
“Det var så vildt!”, røg det over hendes læber, muligvis lige så høj på adrenalin som han var. “Jeg har aldrig hørt jeg spille så fedt før”, tilføjede hun.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 7, 2018 21:23:38 GMT 1
Krammet var lidt hæmmet af den topmave der stadig var i hans kåbe som en del af kostumet, men hendes reaktion fik kun hans eget smil til at vokse betydeligt under fuldskægget "Fedt.. tak.. jeg tror vi allesammen er lidt oppe at køre lige nu." det havde været fedt bare at få lov, og kulminationen på de mange timer de havde øvet siden skolestart, havde været det hele værd. Han trådte et skridt tilbage og betragtede hende "Jeg tror forresten aldrig jeg fik fortalt dig at du ser brand godt ud i aften." han blinkede skæmlsk.
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 9, 2018 20:11:08 GMT 1
Mhairi smilede tilfreds og drejede en gang rundt, så man rigtig kunne se kjolen og de ilddetaljer, lavet ud af stof, der var tilføjet under kjolen.
“Dit kostume er heller ikke værst. Rød har altid været din farve”, komplimenterede hun tilbage med et glimt i øjet.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 9, 2018 21:07:53 GMT 1
Owen fnøs underholdt og noget af det lange skæg blæste op på en lettere komisk måde "Så skulle jeg jo bare have holdt fast i dig, Gingercakes." drillede han, men rankede sig lidt, selv i det udstoppede kostume, før han lænede sig lidt frem mod hende med et konspiratorisk udtryk "Hey.. fik du også en mønt tidligere i dag?" spurgte han lavmælt, hentydende til den fest, der, ikke overraskende, åbenbart var sat i værk efter festlighederne i storsalen var lukket og slukket.
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 10, 2018 21:39:36 GMT 1
Mhairi smilede af hans drillende ord og hun nød at de var et sted hvor de kunne joke om den slags, uden at det gjorde ondt. Der havde været en tid, hvor hun havde frygtet at de aldrig ville komme til at tale sammen igen. Af den grund satte hun også pris på deres venskab mere end noget andet.
”Jep”, røg det dæmpet over hendes læber, mens et skær af spænding glimtede i de blå øjne. ”Tør du udforske det senere?”, spurgte hun med det ene bryn hævet. Udfordrende.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 10, 2018 22:21:27 GMT 1
Et smørret smil fik skægget til at sitre og de lyse øjne spillede oplagt "Selvfølgelig.. som om du skulle have alt det sjove for dig selv." han puffede drillende til hende og uden helt at tænke over det, søgte hans blik efter Maggie i mængden. Han var ganske sikker på hun ikke havde fået den alternative invitation, og at det ville være en mindre god idé at indvie hende i hemmeligheden, men..
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 11, 2018 18:44:57 GMT 1
Mhairi smilede af hans ord. Det falmede dog igen, da hun fulgte hans blik ud over mængden.
”Hun har ikke fået en mønt”, røg det dæmpet, men bestemt, over hendes læber. Hun var Præfekt. Ingen chance. Hun lagde en hånd mod hans ene skulder. ”Og måske er det også for det bedste”.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 11, 2018 19:55:52 GMT 1
Owen vendte blikket mod Mhairi igen og så et øjeblik uforstående på hende. Så faldt knutten og hans blik flakkede over hendes konstatering ”Nej, det ved jeg godt, men..” han stoppede da hun fortsatte og slog til sidst blikket det helt ned med et lille nik ”Ja, jeg ved det godt...”
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 11, 2018 20:28:02 GMT 1
”Ikke noget men…”, rettede hun ham kærligt, men bestemt.
Hun lænede sit ansigt ind mod hans højre øre, så deres samtale var mere dæmpet for andre omkring dem. ”Nu tager vi til den efterfest og drikker os en værre hovedpine i morgen.. Og så glemmer vi alle problemer, okay?”.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 11, 2018 20:55:27 GMT 1
Owen skar en grimasse og knuden i maven lod mærke på sig og nikkede igen. Han kunne ikke rigtigt sige hende imod. Smilet vendte dog tilbage igen da hun fortsatte og han endte med at lægge en arm omkring hendes skuldre og give dem et klem ”Lover du det?”
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 14, 2018 21:08:49 GMT 1
Hans spørgsmål fik hende til at klemme læberne sammen, mens hun så op på ham med uskyldige øjne.
“Ligner jeg en, der plejer at lyve, for at få min vilje?”, spurgte hun og holdt masken et langt sekund, før hun brød det i et bredt, underholdt smil.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 14, 2018 21:31:15 GMT 1
Han himlede med øjnene, men det trak afslørende i hans mundvige "Ikke lyve, nej.. men du har mange andre metoder for at få din vilje." konstaterede han roligt og en smule tørt, mens han sendte hende et sigende blik.
|
|
|
Post by Mhairi MacFusty on Oct 15, 2018 19:03:38 GMT 1
“Du kender mig for godt”, kommenterede hun i et skævt smil, mens hun lod blikket glide søgende rundt i rummet.
“Jeg er egentlig skide tørstig. Skal vi ikke finde os noget at drikke?”.
|
|
Owen Blishwick
Cbox-navn
:
Lillith
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godric's Hollow
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Husky
Tryllestav
:
Hasseltræ
Kerne
:
Føniksfjer
|
Post by Owen Blishwick on Oct 15, 2018 19:58:33 GMT 1
"Yup." konstaterede han med et grin og jeg ville bare være sikker på du ikke glemte det."[/b] han løftede en pegefinger sigende og nikkede "Bedste idé du har haft i dag." han slog ud med den ene arm i et halvt buk "Efter Dem, Nådigfrøken."
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.