Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 17:41:51 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 17:41:51 GMT 1
Cygnus var ikke så begejstret for det første band der spillede, fordi det var hende den mugglerfødte luder der sang. Han syntes hun lød som en gås og havde desuden ikke meget til overs for blodforrædderne der spillede bas og guitar. Først da det andet band kom på, følte han at det var i orden at gå op til scenen. Han stillede sig ved siden af Piper og vippede lidt med hovedet. "De skulle være gode de her." Sagde han og forsøgte at se smart ud selvom han følte sig ret akavet på dansegulvet.
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:03:48 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 18:03:48 GMT 1
Mugglerfødt forsanger eller ej, skulle Piper have en fest og sammen med pigerne fik hun da også sat ret godt gang i hofter og fødder. Humøret var højt, da Cygnus fandt hende derude og hun smilede skævt op til ham.
"Ja? Jeg håber, man kan få danset til det," bemærkede hun muntert og trak fingrene gennem håret med temmelig blussende kinder.
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:14:45 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 18:14:45 GMT 1
Cygnus var overrasket over hvor meget Piper kunne holde ud at danse, han selv stod bare og vuggede lidt mens han forsøgte at finde en slags rytme. "Mon ikke." Bemærkede han og kløede sig på kinden så han tværede noget af sin sminke ud. "Flot kostume, forresten." Sagde han. Det var en del mere gennemført end hans.
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:28:11 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 18:28:11 GMT 1
Piper kvalte et fnis, da han fik tværet lidt af sin makeup ud, men det var selvfølgelig tilfældet for mange. Det var også ved at være sent ud på aftenen, så hun kommenterede ikke på det, men kiggede blot ned af sig selv ved hans ord.
"Tak," svarede hun med et smil og så op på ham igen. "I lige måde."
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:37:19 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 18:37:19 GMT 1
Cygnus skar en lille grimasse over at hun sendte komplimentet tilbage. Det passede vist ikke helt. Hun lignede en figur fra et eventyr og han var nærmere en lille klovn ved siden af. "Har du det ellers sjovt i aften?" Spurgte han og strøg fingrene gennem sit hår, mens hans blik gled hen over forsamlingen.
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:51:38 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 18:51:38 GMT 1
Piper trak på skuldrene og fulgte hans blik rundt.
"Det er altid sjovt at få lov til at danse og stadse sig ud i stedet for bare at hænge rundt på skolen," svarede hun simpelt. "Hvad med dig?"
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 18:56:25 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 18:56:25 GMT 1
Cygnus nikkede og trak derefter på skuldrene. "Joeh." Sagde han så bare, smalltalk var ikke hans stærkeste side. Det hjalp dog at røre sig, så løsnede han lidt op. "Det er da fint. Skolefesterne er altid tamme i forhold til det jeg ellers er til."
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 19:21:56 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 19:21:56 GMT 1
Piper trak på skuldrene og mente egentlig, at en tam fest stadig var bedre end ingen fest. Hun lagde en hånd på hans skulder og blinkede op til ham.
"Farlig type, hva? Hvad er det, du normalt er til, da?"
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 19:24:04 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 19:24:04 GMT 1
Cygnus brummede afdæmpet men det druknede i lyden fra koncerten. "Lidt mindre formelt og mere alkohol." Bemærkede han med et antydningsvist smil. Når han drak med drengene, kunne de godt finde på at slås bare for sjov og det var jo lidt svært til en skolefest.
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 19:43:38 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 19:43:38 GMT 1
Et ulvesmil brød frem om Pipers læber og hun tiltede hovedet lidt på skrå med et vurderende blik.
"Hvordan kan det være, jeg aldrig har fået en invitation til en af de fester?" spurgte hun og kneb øjnene lidt sammen.
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 19:47:35 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 19:47:35 GMT 1
Cygnus skar en grimasse og kløede sig på hagen, så han tværrede mere sminke ud. "Øhm, altså, det er mest for drenge. Vi ender altid med at slås lidt og sådan." Sagde han og trak på skuldrene. Piper virkede ikke som en der var glad for at slå på tæven.
|
|
Piper Blishwick
Cbox-navn
:
Rach
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Godricdalen
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Patronus
:
Hyæne
Tryllestav
:
Fyr
Kerne
:
Fønixfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 20:15:49 GMT 1
Post by Piper Blishwick on Oct 7, 2018 20:15:49 GMT 1
Piper hævede et bryn og trak så på skuldrene. "Altså jeg slås ikke, men jeg er ikke sart," bemærkede hun blot. Det var der ikke plads til, når man pludselig skulle lede en fuldblodsklub.
|
|
Cygnus Bulstrode-Rosier
Cbox-navn
:
Gwen
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Sjette
Bopæl
:
Upper Flagley
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
Alene
Patronus
:
Ulv
Tryllestav
:
Eg
Kerne
:
Føniksfjer
|
Sejt
Oct 7, 2018 20:40:00 GMT 1
Post by Cygnus Bulstrode-Rosier on Oct 7, 2018 20:40:00 GMT 1
"Nåeh men så sender jeg dig en ugle næste gang." Bemærkede han og strøg fingrene gennem håret. Han var dog ikke sikker på han ville gøre det. Drengene ville nok blive lidt utilfredse med at han inviterede en pige med, de havde så mange uskrevne regler om den slags.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.