Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 24, 2020 21:09:23 GMT 1
Sylvester nikkede, selvom han ikke havde fået beskeden før næste morgen og der havde det været for sent at gøre noget "Og hvordan forløb det forhør? Fik du nogen brugbare informationer?" han spurgte ikke direkte til den side af forhøret han allerede havde og håbede virkelig, de ikke ville stemme overens.
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 24, 2020 21:21:58 GMT 1
Keeran betragtede afdelingsoverhovedet lidt, mens han overvejede. Han huskede kun alt for godt sin samtale med Callistus S. Bancroft og hvor ufrugtbar, den havde været. Men der var i sidste ende ikke andet for end at svare. "Jeg mener at have fået tilstrækkelig information til at kunne aflede, at hun har fået hjælp af Mr. O'Callaghan, sir." Tonen var stadig rolig, fattet.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 25, 2020 17:38:15 GMT 1
Sylvester nikkede uden at fortrække en mine. Det var en oplysning han allerede havde fået bekræftet af Cillian O'Callaghan selv, men det var ikke noget han havde tænkt sig at dele med den yngre mand "Og selve afhøringen?" han gjorde en lille pause med et sigende nik mod papiret der stadig lå på bordet "Det er kommet mig for øre, at den var en smule.. uortodoks."
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 25, 2020 20:08:30 GMT 1
Keeran rynkede brynene. Han havde været ansat hos MACUSA og havde været vant til, at der blev gjort, hvad der skulle, for at få svarene. Men hans nye chef var ikke enig i dén tilgang, ud fra hans mine at dømme.
"Jeg fik besked på at skaffe resultater," svarede han roligt. "Og på grund af tidspunktet, ville der gå timer, før jeg kunne få tilladelse til veritaserum uden at indvie flere unødvendigt i sagen."
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 26, 2020 1:52:02 GMT 1
Sylvesters bryn trak sig lidt sammen over svaret, men ellers var han fortsat ligeså rolig, som manden han sad overfor tilsyneladende var "Der er mange måder at få resultater på. Ikke alle er lige gangbare." han rettede sig lidt op i stolen, der knirkede svagt under ham "Jeg vil vide, om dine måder kan tåle at blive bragt frem i lyset, eller om der er belæg for de informationer jeg har fået fra anden side." igen en lille pause før han tilføjede "Hvis der er, er det ikke noget jeg kan se igennem fingre med, uanset Miss Weasleys overtrædelser."
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 26, 2020 18:20:51 GMT 1
Et par øjeblikke passerede, mens Keeran blot overvejede, hvordan den naive mand på den anden side af skrivebordet nogensinde var blevet afdelingsleder. Især under MACUSA. Men det var en tanke til en anden dag og til sidst viftede han blot lidt med den ene hånd.
“Jeg har lagt hånd på hende, ja,” konstaterede han fattet, men uden samme ro som før. “Men jeg har ikke brugt middelalderlige metoder. Slået hende, sparket enkelte gange, men intet mere end det. Intet mere, end man ville gøre med en hvilken som helst mand for at løsne mundtøjet. Jeg har ikke gjort andet, end en hvilken som helst anden heks eller troldmand, du har i din specialstyrke. Sir.”
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 26, 2020 20:45:10 GMT 1
Sylvesters bryn krøb helt sammen over indrømmelsen, der kom uden noget spor af moralske skrupler, men i stedet med en generalisering, han var rimelig sikker på ikke holdt vand ved nærmere eftersyn. Kæben spændtes momentært mens han lænede sig lidt frem over bordet, underarmene hvilende på det "Hvilken del af hvad du lige sagde, er ikke middelalderligt?" han ventede ikke på svar, men fortsatte med både vrede og skuffelse i blikket "Det har intet at gøre med hvorvidt det var en mand eller en kvinde, men at du har brugt vold mod en mistænkt i en sag, uden at have det mindste belæg for, om den forbrydelse hun antageligt skulle have begået, i det hele taget er foregået." han løftede den ene hånd og prikkede pegefingeren hårdt i bordet mens han fortsatte "På baggrund af én mands udsagn. Én. Hvis moral og mening om ret og lov, tilsyneladende er mere anløben end det sølvtøj min bedstemor havde i skuffen."
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 26, 2020 21:44:57 GMT 1
Keeran havde lyst til at sige en hel del over den måde at blive talt til, mere end hvad han fik en reprimande over. Men han kendte sin plads og lod blot Mr. Buchanan tale.
Blikket hvilede da også blot på ham, da han var færdig, brynene let hævet.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 27, 2020 0:02:15 GMT 1
Tavsheden lagde sig trykkende i rummet og selvom den yngre mand ikke svarede igen denne gang, havde Sylvester allerede taget sin beslutning da han havde fået bekræftet hvad han havde håbet på ikke at få bekræftet "Så længe jeg sidder bag det her skrivebord, er den slags metoder både uønskede og uacceptable, Mr. Appleton." han rettede sig op i stolen der knirkede igen "Du er suspenderet indtil alle trådene i den her sag er redet ud." han tav og havde ikke mere at sige.
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 27, 2020 10:31:17 GMT 1
Siden Mr. Buchanan havde nævnt en fyreseddel, havde Keeran forventet det værste. Det betød dog ikke, at hans kæbe ikke spændtes hårdt op over det, da dommen faldt. Men i sidste ende var han ligeglad, så længe han kunne vende tilbage til sit skrivebord igen efter sagen.
Så han bøjede blot nakken lidt uden at tage den op til diskussion.
|
|
Sylvester Buchanan
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Seksogfyrre
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2001
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Skotsk
Højde
:
1.85 m
Status
:
Forlovet
Patronus
:
Hejre
Tryllestav
:
Takstræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Afdelingsoverhoved
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Sylvester Buchanan on Jul 28, 2020 20:36:49 GMT 1
Sylvester var med sig selv klar over, han måske blot trak pinen ud, men han havde ikke for vane at fyre nogen, uden at have undersøgt grundlaget ordentligt til bunds, hvilket var nøjagtigt hvad han havde tænkt sig at gøre. Han kunne dog ikke sidde overhørig, hvad der var foregået bag hans ryg og var nødt til at statuere et eksempel - og en konsekvens.
Han rejste sig da Keeran ikke gjorde "Hent hvad du behøver fra sit skrivebord og tag hjem. Jeg holder dig opdateret når der er nyt eller jeg har brug for dig til at kaste lys over andre sider af sagen." han tav, afventende og anså tydeligvis samtalen for afsluttet.
|
|
Keeran Appleton
Cbox-navn
:
Brezel
Alder
:
Otteogtyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2016
Bopæl
:
London
Blod
:
Mugglerfødt
Nationalitet
:
Irsk
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
Skade
Tryllestav
:
Elm
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Spec.styrketroldmand
Hos
:
Lovhåndhævelse, MM
Karakterark
:
Her
|
Post by Keeran Appleton on Jul 28, 2020 20:56:31 GMT 1
Keeran havde ikke andet at sige. Mr. Buchanan skulle tidsnok indse, at han blot havde gjort sit job og i virkeligheden var af dét materiale, som afdelingen havde brug for. Han nikkede derfor blot, rejste sig op og forlod kontoret. afsluttet
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.