Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 21, 2020 21:52:30 GMT 1
Miles slog udfordrende og alligevel sløset ud med hånden, "du kan jo invitere mig ned bagefter, og så hvor vi har det sjovest?" Som altid blev det sagt i halvt alvor og halvt sjov. Så måtte Finn lave den kloge beslutning, og vurdere om det var en god idé.
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jul 21, 2020 22:03:57 GMT 1
Selvom Finn endnu en gang himlede med øjnene, lød ideen frygteligt appellerende. Sådan var det altid med de skide løver. De prikkede til ens behov efter at udfordre reglerne og retningslinjerne. Et smil dirrede frem.
"Hvad med at vi lige får styr på dénne hovedløse plan først?" Foreslog han så. "Vi skal også have nogle missioner for næste skoleår."
|
|
Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 21, 2020 22:25:47 GMT 1
Miles ormede sig ned på maven igen med et "klart" og lod blikket falde på Finns arbejdende hænder. Så præcist. His nogen kunne få bryggen til at lykkedes, var det altså Finley Runcorn.
"Må jeg komme med når du konfronterer hende?"
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jul 21, 2020 22:31:17 GMT 1
Rødderne blev da skåret nogenlunde. Langt bedre end Milphios, hvis han selv skulle sige det... Eller hvis man lige skævede mod de skæve, klodsede stykker fra før. "Hm," Kom det tænksomt fra ham ved spørgsmålet. Tungen havde sat sig i mundvigen, mens han skar endnu et stykke.
"Jeg tror jeg må gøre det selv. Så hun tror på den," Foreslog han. "Jeg kan give dig en opdatering lige efter, mh?"
|
|
Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 21, 2020 22:34:12 GMT 1
Mundvigen trak op i en lidt utilfreds grimasse, men han forligede sig hurtigt med Finns beslutning.
"Fair nok. Men jeg skal have alle detaljer, så."
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jul 22, 2020 10:24:44 GMT 1
"Selvfølgelig," Sagde Finn og mente det da også på dette tidspunkt. Han anede ikke hvor galt det ville komme til at gå, og var relativt lykkelig i uvidenheden.
"Så.." Han skar den sidste rod og skubbede rødderne fra skærebrættet og ned i helvedet af gråbrunt mos. Det sydede lidt ved kontakten. "Jeg tror vi er færdige for i dag." Han skævede til opskriften.
|
|
Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 22, 2020 10:39:44 GMT 1
“Cool,” bemærkede han kort og fulgte igen Finns arbejde med øjnene. Det var virkelig den klammeste eliksir han længe havde set, og han spekulerede på om han i det mindste fik lov at være med, når Finn skulle drikke den. Han skulle til at spørge, da Finn erklærede fyraften.
Straks sprang Miles på benene med fornyet energi. “Vildt nok! Hvor længe skal den stå den her gang? Jeg tror virkelig godt jeg kan bruge et par dage væk fra lugten.” Han var allerede halvt på vej mod døren.
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jul 22, 2020 11:04:10 GMT 1
Opskriften blev nærstuderet temmelig grundigt, men den var simpelthen så snørklet i formuleringerne og al det med ventetiden mellem hvert trin, var skide forvirrende. "Ehm... Om 48 timer skal vi røre i den... Altså, det kan jeg jo bare gøre." Han var trods alt tættere på med opholdstuen og alt det.
"Scourgify," Forsøgte han sig med staven mod skærebrættet og kniven der var helt tilsølet af slimet rodstads.
|
|
Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 22, 2020 12:08:12 GMT 1
Miles hang lidt ved døren, måske en smule utålmodigt, mens Finn gjorde rent. I virkeligheden kunne Finn nok godt have klaret hele eliksiren selv, men Miles ville gerne være med. Både fordi han var nysgerrig, men mest af alt fordi han gerne ville holde Finn med selvskab.
"Niks, Connie. Jeg har set hvor tørstig du ser ud når du kigger ned i den dér," han nikkede mod kedlen, "og jeg vil ikke risikere at du drikker den før tid. Så jeg går med." Smilet var bredt og glimtet i øjet drillende.
|
|
Finley Runcorn
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Diagonalstræde
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
176
Status
:
Forlovet
Tryllestav
:
Korneltræ
Kerne
:
Drahjertestreng
Karakterark
:
Link
|
Post by Finley Runcorn on Jul 22, 2020 21:34:32 GMT 1
"Som om. Det ligner..." Han skævede ned i kedelen og de mærkelige, blødt sydende bobler. "Indmaden fra en virkelig nasty blævreorm." Beskrivelsen var nok ikke engang retfærdig overfor hvor klamt det egentlig så ud.
"Men, hvis du kan lokkes ud af løvehulen for det... Så fair." Han smilede nu alligevel, næsten taknemmeligt, til kammeraten før han endelig lagde tingene lidt på plads og gemte opskriften i den store, dybe kappelomme.
"Skal vi skride?" Han rejste sig op, godt øm i kroppen efter at have ligget på stengulvet.
|
|
Milphio Borgin
Cbox-navn
:
moon moon
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Gryffindor
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Brockenhurst
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Højde
:
179 cm
Fællesskab
:
Freaks&Geeks
Patronus
:
Beagle
Tryllestav
:
Morbærfigen
Kerne
:
Enhjørningehår
Job
:
Basker
Karakterark
:
Link
|
Post by Milphio Borgin on Jul 22, 2020 22:11:21 GMT 1
Lænet mod døren stod Miles bare med armene over kors, og smilede dumt mens han ventede på at Finn fik pakket sig. "Alt for dig og din klamme eliksir, Con." Smed han ind som bemærkning før Finn spurgte om de skulle skride og Miles nikkede, før han tog fat i dørhåndtaget og stak hovedet ud. Der var ingen andre elever at se. Så de to knægte listede ud og lod eliksiren passe sig selv de næste ottetogfyrre timer. Lukket?
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.