Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 25, 2020 23:05:10 GMT 1
Jemima havde måske nok lydt selvsikker, men hun havde ikke helt regnet med at vinde over en, der var våde stærkere end hende - og desuden var vokset op med havet lige i baghaven. Smilet var rimeligt bredt da hun satte en hånd mod den ene af badebroens stolper som den første og strakte begge arme sejrsstolt i vejret. Hun glemte dog også et øjeblik at bevæge benene og dykkede under vandoverfladen momentært.
Smilet var intakt da hun kom op igen, spruttende en smule og tørrede saltvand ud af øjnene "Måske.. du er nødt til at spørge mine forældre. Det ville måske forklare hvorfor jeg altid har følt mig lidt som særlingen i familien." spøgte hun.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 26, 2020 20:26:16 GMT 1
Nederlaget smagte ikke sødt, men Jemimas reaktion på det hele var umådelig kær. Specielt da krøltoppen åbenbart havde været så opsat på at fejre sejren, at hun lige vistnok skulle huske sig selv på at hun befandt sig i havet. Han grinede.
"Jeg spørger dem næste gang jeg ser dem," Bemærkede han, selvom han syntes bemærkningen lød ufattelig dum. Merlin... Han trådte vande, men tog nu også fat i badebroen, så han lige kunne hvile benene efter kapsvøømningen.
"At nuppe pokalen var ikke nok, huh?"
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 26, 2020 21:34:57 GMT 1
Jemima glippede stadig med øjnene for at få vandet ud af dem, mens smilet var ikke mindre bredt da hun rystede på hovedet "Åbenbart ikke.." hun tog fat i badebroen med den ene hånd ligesom ham og strøg våde krøller væk fra ansigtet med den anden "Eller også er jeg bare heldig i spil i år. Det passer jo ret fint med at være uheldig på andre punkter." fortsatte hun og skar en lille grimasse.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 26, 2020 21:54:12 GMT 1
Pulsen sad stadig lidt stædigt i brystet efter den ihærdige svømmetur, men Elias mærkede det nu alligevel slå lidt stærkere over Jemimas ord. Det var en blanding mellem samvittighedsnag og en sær form for... håb. De der simrende fornemmelser i ham var nysprungne og han kunne ikke sætte ord på dem, men han vidste bare at hun fremkaldte en reaktion i ham som han ikke havde set skyggen af længe.
"Heldet vender måske," Kom det fra ham, før han fluesparkede vandoverfladen med den frie hånd, så lidt vand blev sendt i hendes retning. "Hvem ved."
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 26, 2020 23:14:53 GMT 1
Jemima svarede igen ved at daske vand i hans retning med en lille grimasse "Jaer.. jeg vil se det før jeg tror det." konstaterede hun tørt, slap stolpen og lod sig glide om at ligge på ryggen i vandet mens hun så op i den blå himmel. Solen skar i øjnene, men varmede. Det var en underlig, men behagelig kontrast mellem det kølige vand under sig og varmen fra solen over sig "Fik jeg sagt tak for is?" hun drejede hovedet lidt for at se spørgende på ham, stadig flydende på ryggen.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 28, 2020 14:38:02 GMT 1
Der var noget ved Jemimas bemærkninger der, for Elias, afkræftede at hun havde noget som helst for Algernon McLaggen. Det havde endda gjort smilet bredere. "Hm, nej. Men ingen årsag," Svarede han, mens han trådte lidt vande i det dybe havnevand. "Og nu skylder jeg dig jo salt derovrefra." Han nikkede mod den lille bod, der havde været satsen i deres kapsvømning. "Du ripper mig for mønter." Han så nu ikke ud som om det var noget at klage over.
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 28, 2020 15:01:42 GMT 1
Jemimas læber skiltes igen i et grin og hun skubbede sig tilbage til at træde vande, så hun kunne se ordentligt på ham "Så må du jo lade være at lave væddemål hvis du ikke har råd til at tabe dem." drillede hun og tog nogle dovne tag med armene, så hun gled baglæns i vandet "Men det kan godt vente lidt.. her er lige så rart."
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 28, 2020 15:49:22 GMT 1
Øjnene fulgte Jemima, mens hun bevægede sig uhindret gennem vandet. Det summede lidt i ham, men han kunne kun give hende ret. Han havde nok været for sikker på at han ville vinde, men sådan havde han også haft det med Quidditchpokalen i Trofæ... Nej, nu tænkte han på det igen. Men vandet holdt ham godt kølig.
"Ja, det er dejligt," Sammenstykkede han og gled lidt gennem vandet. "Jeg er sgu glad for at du kom. Selvom du tæver mig både til vands og i luften."
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 28, 2020 20:09:24 GMT 1
Jemima hævede brynene lidt og et skævt smil krusede sig på hendes læber "Jeg tror det er mig der skulle takke.. for at få chancen for at komme lidt hjemmefra." hun skar en lille grimasse og lod de blide bølger føre sig tættere på ham "Ferie er godt, men familie kan godt blive lidt intenst når vi ikke allesammen er sammen hver dag." baskede lidt bagud igen da hendes ene fod strejfede hans under vandet "Kender du det? Eller er det bare min dysfunktionelle familie der slår til igen?"
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 28, 2020 21:11:48 GMT 1
Nok var det kun fødderne der ramte hinanden under vandet, men det var stadig hud mod hud. Den hede sommerdag og smagen af frihed havde åbenbart fået ham til at slippe tøjlerne om sine egne tanker og overvejelser. Det var nok på tide, men samtidig gjorde det ham også lidt rundt på gulvet.
"Min familie er mindre end din," sagde han så, med et næsten undskyldende smil. "Men jeg tror det er rimelig naturligt at man kan blive lidt... skør, nu hvor man er vant til ikke at se dem konstant."
Han kredsede lidt i vandet, før han nikkede mod badebroen som tegn til at de måske skulle svømme tilbage derhen, hvor deres ting lå. "Så er det godt at vi kun er en omgang susepulver væk, hvis vi har brug for en breather."
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 29, 2020 11:09:45 GMT 1
Jemima smilede skævt "Kun med en enkelt person.. sådan ja, hvis man kun tæller forældre og søskende." hun ville slet ikke ud i sin udvidede familie. Hun havde det lige så godt "Måske skal familier bare være lidt dysfunktionelle." konstaterede hun og besvarede hans spørgende nik med et..nik, før hun vendte rundt så hun kom til at ligge på maven i vandet igen "Jaer.. pas på du ikke kommer til at hænge på mig hele sommeren." drillede hun og begyndte at svømme tilbage mod hvor de var startet.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 29, 2020 11:25:53 GMT 1
Elias anså ikke sin familie som synderlig dysfunktionel. For han og Elliott Wood's mor opvejede nok fra deres fars sportsmani. Hun gav dem den bløde side af det hele, mens deres far nok var en kæmpe perfektionist der ikke altid var lige god til at snakke om følelser. "Ah, det ville nu ikke være så slemt hvis du gjorde," Bemærkede han sandfærdigt, før de svømmede tilbage mod badebroen, som de snart tog plads på igen. Perler af køligt saltvand sad over hele kroppen, men solen fik dem langsomt på flugt. "Jeg er glad for at vi bare kan hænge ud sådan her."
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 29, 2020 12:56:38 GMT 1
Jemima kunne godt mærke i både arme og ben, at hun ikke var vant til at svømme. Selvom hun generelt var i udmærket form, var hun lidt brugt da de først sad på broen igen. Måske havde det også noget med sol og frisk luft at gøre. Uanset var hun godt tilpas, dvask og afslappet mens hun sad der i sit badetøj og tørrede. Hun så på Elias med det ene øje knebet lidt sammen på grund af solen "Du er ved at blive lidt blød på dine gamle dage.. er du ikke?" drillede hun, og puffede let til ham med skulderen "Men det er jeg også.. det er rart jeg har nogen som dig.. og Ailis C. Finnigan hvor man bare kan være sig selv." hun smilede skævt, greb sin t-shirt og lagde sig ned med den sammenkrøllet bag nakken, underben og fødder stadig dinglende ud over kanten af broen.
|
|
Elias Oliver Wood
Cbox-navn
:
Titmouse
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2027
Bopæl
:
Dorset
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Skotte
Højde
:
180
Status
:
Kompliceret
Tryllestav
:
Poppeltræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Søger
Hos
:
Puddlemere United
Karakterark
:
Link
|
Post by Elias Oliver Wood on Jun 29, 2020 15:08:57 GMT 1
Det var han nok. Ved at blive sentimental, men efter det seneste år, hvor han vidst havde trådt på lidt flere følelser end hvad godt var, havde hans behov for at leve i nuét smittet af på hans opførsel omkring andre. Desuden holdt han virkelig af Jemima, hvilket måske komplicerede det faktum, at hans øjne ikke rigtig kunne holde sig fra hende, nu hvor hun var i badetøj... Damn. Han forsøgte at tvinge blikket ud over vandet.
"Ja, jeg har det på samme måde," Indrømmede han. Omkring den sidste pige han havde haft noget for, havde han ikke rigtig kunne være sig selv. Kun en mærkelig, ukontrolleret version der handlede... dumdristigt. Med Jemima kunne skuldrene slappe af, og han kunne plapre løs om Quidditch.
Snart besluttede han sig for at lægge sig ned ved siden af hende, med en arm støttende under hovedet. Så kunne en hånd også skærme fra solens stråler. "Skønt, synes du ikke?"
|
|
Jemima Burke
Cbox-navn
:
Lillith
Alder
:
Nitten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
2028
Bopæl
:
London
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Irsk
Højde
:
1.57 m
Status
:
Kompliceret
Patronus
:
-
Tryllestav
:
Slåen
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Aurorlærling
Hos
:
AMER
Karakterark
:
Karakterark
|
Post by Jemima Burke on Jun 29, 2020 16:29:54 GMT 1
Jemima havde lukket øjnene da hun lagde sig ned, hovedsageligt for ikke at se lige op i solen der stod højt på himlen over dem "Mhmm.." brummede hun mens et smil krusede sig på hendes læber "Jeg begynder at føle hvorfor solstråler er som magneter på katte. Måske jeg bare skal være kat i mit næste liv.. bare sove i solstråler hele dagen, blive nusset og få mad. "
Hun løftede den arm der ikke lå slapt mellem dem og drejede hovedet mod ham med en hånd til at skygge for solen "Men det er et svært valg.. katte kan hverken flyve eller svømme og så skal jeg finde noget nyt at banke dig i." blikket spillede drillende.
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.