Ronan Thomas
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2026
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Tryllestav
:
Kornel
Kerne
:
Kimærehorn
Job
:
Lærling
Fag
:
Forbandelsesbryder
|
Post by Ronan Thomas on Jun 10, 2020 20:40:02 GMT 1
Fodbold og magikerverdens snæversynethed. Briony ramte hovedet lige på sømmet med ham og det var helt klart til hendes fordel. I hvert fald fnøs han helhjertet og knappede sin øl op med hjælp fra en fingerring på den ene hånd.
"Det er et faktum," konstaterede han. "Alt for mange magikere betragter mugglerverden som primitiv, men på mange måder er det lige omvendt. Hvis vi samarbejdede, kunne vi gøre så meget."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Jun 10, 2020 20:45:29 GMT 1
Egentlig var Briony helt enig, men hun ville gerne høre Ronans mening før hun udtalte sig for meget selv. "Jeg ved ikke nok om mugglerverden til at kunne udtale mig, men måske ved jeg stadig mere end de fleste." Sagde hun. "Er du tæt knyttet til mugglere?" Spurgte hun. "Eller er det upassende at spørge om?" Sagde hun og skar en grimasse med et lettere undskyldende blik i sine øjne.
|
|
Ronan Thomas
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2026
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Tryllestav
:
Kornel
Kerne
:
Kimærehorn
Job
:
Lærling
Fag
:
Forbandelsesbryder
|
Post by Ronan Thomas on Jun 10, 2020 21:25:03 GMT 1
Ronan kunne ærligt talt godt lide, at hun ikke var bange for at stille spørgsmål og derfor trak han på skuldrene. "Nej, det synes jeg ikke," konstaterede han. "Der er jo intet skamfuldt i det, så jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være upassende."
Ordene var ikke belærende, men reelle. "Min mor er muggler og min far er mugglerfødt."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Jun 11, 2020 7:44:18 GMT 1
Briony rødmede alligevel lidt over hans ord, hans måde at se det på gjorde hende lidt flov. "Virkelig?" Sagde hun. "Det må være lidt af en kontrast." Bemærkede hun. "Jeg har ikke været så meget blandt mugglere som jeg ville ønske." Sagde hun og skar en diskret grimasse. "Men måske jeg kan komme efter det."
|
|
Ronan Thomas
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2026
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Tryllestav
:
Kornel
Kerne
:
Kimærehorn
Job
:
Lærling
Fag
:
Forbandelsesbryder
|
Post by Ronan Thomas on Jun 11, 2020 20:03:10 GMT 1
Ronan hævede et bryn lidt og kunne have sagt, at det kun var en kontrast, fordi den magiske verden var indrettet til at gøre det sådan, men hun fortsatte, før han kunne indskyde det. I stedet trak han let på skuldrene og så ned på hende med et roligt ansigtsudtryk.
"Det er jo simpelt klaret," konstaterede han. "Det kræver bare at gå ud."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Jun 12, 2020 14:07:54 GMT 1
"Nåja." Sagde hun afdæmpet og smilede flygtigt. Det var ikke altid hun havde lyst til at gå ud, specielt ikke hvis det var et område hun ikke kendte. "Så hvor spiller du fodbold henne?" Spurgte hun og drak lidt af sin øl. "Jeg bor i Hogsmeade i øjeblikket, men jeg har da en pejs. Selvom den er lidt lille." Bemærkede hun med et skævt smil.
|
|
Ronan Thomas
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2026
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Tryllestav
:
Kornel
Kerne
:
Kimærehorn
Job
:
Lærling
Fag
:
Forbandelsesbryder
|
Post by Ronan Thomas on Jun 12, 2020 20:03:19 GMT 1
Ronan trak afslappet på skuldrene. "Alle steder, hvor der er en bar plet jord," konstaterede han afslappet og tydeligvis ikke bekymret.
"Hogsmeade har også gode områder."
|
|
Briony N. Baines
Cbox-navn
:
Gwen
Alder
:
Atten
Kollegie
:
Slytherin
Årgang
:
Syvende
Bopæl
:
Hogsmeade
Blod
:
Fuldblods
Nationalitet
:
Engelsk/Tysk
Status
:
Alene
Tryllestav
:
Birketræ
Kerne
:
Dragehjertestreng
Job
:
Sekretær
Hos
:
Averyfamilien
Karakterark
:
Link
|
Post by Briony N. Baines on Jun 12, 2020 21:43:01 GMT 1
"Ja. Det har de vel." Sagde hun og følte sig pludseligt lettere akavet til mode. Hun smilede flygtigt til Ronan og drak lidt af sin øl. "Nå, jeg vil ikke forstyrre dig mere, må lige finde min veninde." Sagde hun og begyndte at gå. Hun var blevet lidt skræmt, uden helt at vide hvorfor.
|
|
Ronan Thomas
Cbox-navn
:
Night
Alder
:
Tyve
Kollegie
:
Ravenclaw
Årgang
:
2026
Bopæl
:
London
Blod
:
Halvblods
Nationalitet
:
Engelsk
Status
:
I et forhold
Tryllestav
:
Kornel
Kerne
:
Kimærehorn
Job
:
Lærling
Fag
:
Forbandelsesbryder
|
Post by Ronan Thomas on Jun 12, 2020 22:51:34 GMT 1
Ronan snakkede bare om fodbold, men var måske lidt for intens omkring det. Han tog det dog ikke til sig, da hun gik, men trak blot på skuldrene. Han så efter hende, men vendte så selv tilbage til der, hvor han kom fra. Lukket
|
|
Velkommen
Velkommen til Theblessedchildren, et rollespil sat i året 2027 i den magiske verden og centreret omkring den magiske verden på de britiske øer. Vi er vilde med at du er her og håber du har lyst til at slå dig ned hos os!
Hvad med at starte med at præsentere dig i chatten?
Nyheder
Socialt
På BC bruger vi primært c-boxen til hverdagskommunikation. Der er vejledning til at oprette en bruger og boxens øvrige funktioner, hvis du trykker 'hjælp'.
Derudover har vi en discord, der både bliver brugt til at highlighte plots og nyheder. Det er også her, vi afholder virtuelle træf, hverdagssnakkehygge og øvrige begivenheder.
Admins
Tak til
Tusind tak til taut for kodning af boardet og til Beedle og Gwen for alt det hårde arbejde, der har banet vejen hertil.